Loading...
nl

Ben heel erg benieuwd

Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 22 '11
Zou iemand via deze link mijn foto willen lezen?




Ben heel erg benieuwd!!!

Liefs moon

Delen:
New Moon
New Moon mei 22 '11
Hoi Moon,

Wat een leuke foto zeg, heb hem even overzichtelijk in je berichtje gezet :-)

Liefs andere Moon
Groene_heks
Groene_heks mei 22 '11
Lief smile
AngelClear
AngelClear mei 23 '11

Hallo Moon adamanta ,



Als ik jouw foto in één woord zou mogen samenvatten dan krijg ik dit woord : "liefde". Je bent een heel liefdevol en passioneel iemand. Je bent een dromer hé ? Zweeft nogal ééns in de wolken en zo nu en dan moet je jezelf forceren om terug met twee voeten op de grond of aarde te gaan staan. Ik merk dat dit voor jou toch soms een hele opdracht kan zijn en dat je daar wel wat moeite mee kunt hebben. Ik zie generaties lang shuilgaan achter jouw ogen. Waarschijnlijk al veel levens achter de rug. Ik zie jouw voorouders door jouw ogen heen naar mij kijken. Ze kijken mij aan en die zijn bij jouw erg aanwezig, bijna alsof ze in jou zitten en deel uitmaken van je. Zou het kunnen dat jij de ogen hebt van je grootmoeder of dat je erg op haar lijkt ? Ik voel in elk geval dat die daar erg aanwezig is. Ook je grootvader maakt een groot deel van jou uit. Rookte hij soms een pijp ? Ze zijn in elk geval allemaal enorm aanwezig in jouw aura jouw grootouders. Om jou te helpen en bij te staan en wijsheid te geven en te beschermen. Ik zie dan ook een enorme bescherming en krachtveld rondom jou. Je kan ook niets wegsteken of verbergen hé voor jou ? Je hebt dingen rap in de mot en kunt dwars door mensen en situaties heen kijken. Soms vindt je het genant en schaam je je er zelfs een beetje voor alsof je denkt van : "dat zijn eigenlijk mijn zaken niet". Ook weet je niet altijd wat je er moet mee aanvangen of hoe er precies moet mee omgaan. Je doet in elk geval erg hard je best om het weg te steken dat je bepaalde dingen ziet bij mensen. Bij mij lukt dat natuurlijk niet ... laugh
Een beetje komedie spelen en doen alsof je dingen niet weet om de andere gerust te stellen ... laugh
Sorry, maar ik moest dit toch even er tussen plaatsen. Ik weet ook niet waarom. Het is misschien maar goed dat je het op die manier speelt, anders zou je veel te krachtig overkomen en zouden mensen bang van je gaan worden omdat je simpelweg alles ziet en doorhebt. Zo jong, en zo'n oude ziel en zoveel wijsheid die verborgen ligt in de diepte van die ziel. Je hebt het echt allemaal in huis hé, jij ?! Erg straf hoor. Ik zie dat niet vaak mensen met zo'n uitstraling. Je kunt dwars door iemand heen kijken. Wat ben jij ? Kreeft of Schorpioen ? Maar dat ben ik niet zeker. Ik zie wel wat verdriet uit het verleden bij jou en dat je soms erg moe kunt worden. Een soort moeheid die zo nu en dan bezit van je kan nemen. Een soort teruggetrokkenheid op gegeven ogenblikken. Dat je je gaat afschermen en je een beetje depressief en eenzaam voelt. Het goede nieuws is dat dit al een flink stuk verbeterd is en helemaal aan het genezen is. Ook is het helemaal niet opgewassen tegen de onmetelijke kracht die in jou is en de dingen die ik hierboven heb opgenoemd. Zo Moon adamanta, dit was het dan. Een korte en ruwe schets zoals altijd. Ik kan geen boek schrijven ... laugh
Ik hoop dat je er iets aan gehad hebt en dat je je er een beetje kunt in vinden.




Liefdevolle Groetjes van AngelClear ! , wink

Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 23 '11
@ Angelclear Wauw!!! dat is het eerste wat ik kan zeggen

Ik heb inderdaad moeite met aarden daar heb ik problemen mee ja. '

En je kunt inderdaad niks wegsteken voor mij ik heb het zo door ben heel erg gevoelig.

Ik zie inderdaad heel veel maar ik zeg niet alles;) opslaan doe ik het wel maar als ik alles zou zeggen zou niemand zich meer veilig voelen tongue

Ik heb een schorpioen ascendant wink

Ik ben een boogschutter

En die moeheid is er zeker!!!!! al een heel stuk minder inderdaad maar soms dan nog.......

alleen dat van doe grootouders weet ik niet............ sorry

Dank je wel!!!
AngelClear
AngelClear mei 23 '11

Het valt op dat je een schorpioen ascendant bent. Die doordringende blik en intensiteit en zo. En dit probleem heb ik nu telkens voor hé ! Ik schrijf op kreeft of schorpioen. Dan sluit ik mijn computer af en wat krijg ik al heel de dag door ? Jawel ! Dat jij een boogschutter bent ! Mijn laatste gedacht, maar het stond er al op hé ! En dan wil ik daar niet meer op terugkomen ... eeksick
Maar dat één van je voor of grootouders mij aangekeken heeft doorheen jouw ogen ben ik wel zeker van. Ik heb zelfs een man mogen ontmoeten. Een erg joviaal en vriendelijk iemand. Goedlachs en zo. Ging een beetje al gekscherend en spelend door het leven. Fascinerende figuur ! Bruine huidtint en zwart haar. Misschien één van je voorouders ... Het rare is dat ik die man in de geest herken als iemand die ik zelf nog gekend heb in een lang vervlogen leven of tijd.
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 23 '11
ik weet dat er heel veel mensen bij mij zijn smile

en dat doet mijn heel goed laugh

Bedankt!!!!

Moon

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki