in 2007 werdt ik ontslagen van het hotel waar in enige tijd had gewerkt.. buiten op de stoep stond mijn broertje te wachten op mij, om na de tijd wat leuks te gaan doen .. dat ik hem vertelde dat ik mijn baan kwijt was en gauw een nieuwe moest hebben, zouden we gelijk gaan zoeken ...
we stonden op de stoep van een kruispunt dat aan alle kanten uitkwam op barretjes hotels en cabaret-clubs...
iets in mij vertelde mij om na de overkant de trap aftegaan.. ik woon toen al 3 jaar in die stad maar had nooit geweten dat daar een bar zat .. dat ik daar binnen kwam en vroeg om een baan werdt ik per direct aangenomen.. maar dat was nog niet alles de volgende dag was mijn eerste werk dag en ik voelde me zo relaxt (als nooit daarvoor) na openen en alles klaar gezet te hebben voor een drukke avond was het tijd om ff bij te komen voor de drukte... ik stond in de hoek van de bar met mijn hoofd naar beneden, en het was net of ik werdt aangetikt om op te kijken, met dat ik dat deed keek ik recht in de lachende ogen van de man van mijn dromen... iets gaf mij het gevoel dat dat HEM was...
een paar maanden later was ik zwanger van ons eerste kindje..
terwijl het ziekenhuis hem een paar jaar daarvoor had verteld dat hij nooit kinderen zou kunnen krijgen..
hij heeft mij laten groeien tot de vrouw die ik nu ben.. jammer genoeg zijn we niet meer bij elkaar door (mijn) familie problemen.. maar tot de dag vanvandaag geloof ik dat het allemaal was voorbestemd, het heeft moeten gebeuren om mij uit een situatie te halen waar ik zelf niet uit kwam en hem zijn zoon te geven waar hij de hoop voor had opgegeven..
het gevoel dat ik kreeg op de dag dat ik daar naar binnen werdt gestuurd had ik nooit daarvoor gehad. hetw as een stem dei mij vertelde wat te doen .. ik ben heel erg blij dat ik er naar heb geluisterd.. ondanks we niet meer bij elkaar zijn houden we nog steeds erg veel van elkaar, en hebben we allebei het beste voor met onze zoon .. hij is iets speciaals, voor ons allebei iets anders. de zoon die nooit verwacht was en de hulp en toeverlaat voor een betere toekomst...
hierbij ... vertrouw op je innerlijke stem en luister goed naar wat je wordt verteld alles heeft een reden..!!