Loading...
nl

. goed geluisterd

m2j0
m2j0 mei 22 '11
in 2007 werdt ik ontslagen van het hotel waar in enige tijd had gewerkt.. buiten op de stoep stond mijn broertje te wachten op mij, om na de tijd wat leuks te gaan doen .. dat ik hem vertelde dat ik mijn baan kwijt was en gauw een nieuwe moest hebben, zouden we gelijk gaan zoeken ...
we stonden op de stoep van een kruispunt dat aan alle kanten uitkwam op barretjes hotels en cabaret-clubs...
iets in mij vertelde mij om na de overkant de trap aftegaan.. ik woon toen al 3 jaar in die stad maar had nooit geweten dat daar een bar zat .. dat ik daar binnen kwam en vroeg om een baan werdt ik per direct aangenomen.. maar dat was nog niet alles de volgende dag was mijn eerste werk dag en ik voelde me zo relaxt (als nooit daarvoor) na openen en alles klaar gezet te hebben voor een drukke avond was het tijd om ff bij te komen voor de drukte... ik stond in de hoek van de bar met mijn hoofd naar beneden, en het was net of ik werdt aangetikt om op te kijken, met dat ik dat deed keek ik recht in de lachende ogen van de man van mijn dromen... iets gaf mij het gevoel dat dat HEM was...
een paar maanden later was ik zwanger van ons eerste kindje..
terwijl het ziekenhuis hem een paar jaar daarvoor had verteld dat hij nooit kinderen zou kunnen krijgen..
hij heeft mij laten groeien tot de vrouw die ik nu ben.. jammer genoeg zijn we niet meer bij elkaar door (mijn) familie problemen.. maar tot de dag vanvandaag geloof ik dat het allemaal was voorbestemd, het heeft moeten gebeuren om mij uit een situatie te halen waar ik zelf niet uit kwam en hem zijn zoon te geven waar hij de hoop voor had opgegeven..

het gevoel dat ik kreeg op de dag dat ik daar naar binnen werdt gestuurd had ik nooit daarvoor gehad. hetw as een stem dei mij vertelde wat te doen .. ik ben heel erg blij dat ik er naar heb geluisterd.. ondanks we niet meer bij elkaar zijn houden we nog steeds erg veel van elkaar, en hebben we allebei het beste voor met onze zoon .. hij is iets speciaals, voor ons allebei iets anders. de zoon die nooit verwacht was en de hulp en toeverlaat voor een betere toekomst...

hierbij ... vertrouw op je innerlijke stem en luister goed naar wat je wordt verteld alles heeft een reden..!!
Delen:
New Moon
New Moon mei 22 '11
Wow, kippenvel (dat heb ik als er voor mij iets heel waars wordt verteld) ...bedankt voor het delen van dit zeer inspirerende verhaal smile

Liefs, the moon
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 22 '11
Mooi hoor....
ook goed dat je de connectie maakt, en dat je zegt; alles gebeurt met een reden...
ook zeg je: iets in mij vertelde mij om na de overkant de trap aftegaan..
Dit is jou Gids!niets is toevallig, en alles komt altijd precies op de tijd,
als jij er klaar voor bent wink
!inderdaad M2j0
het is echt heel erg herkenbaar wink
heb zo al diversen ervaringen gehad...
waarvan er inmiddels al wel een paar te vinden zijn! op merudi

groetjes moonflowertje wink
m2j0
m2j0 mei 22 '11
wat ik in een ander bericht zei .. we zijn allebei gevoelig voor het geen wat er 'niet' is...
ik geloof er heel erg in, al ben ik mezelf af entoe kwijt.. mijn gevoel van aanwezigheid is nooit weg..
elke stap die ik zet, zet ik niet alleen en daar ben ik me al vanaf vroeg bewust van(gelukkig) en ik zal proberen het mijn zoon ook mee te geven..

bedankt voor jullie reactie..
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 22 '11
eigenlijk zou je beter kunnen zeggen:
we zijn allebei erg gevoelig voor het geen wat; een ander niet, ( kan/ wil) zien of horen, voelen enz...

want het is er wel! smile
m2j0
m2j0 mei 22 '11
ja idd dat is beter gezecht ja... daarom zei ik ook niet tussen aanhalingstekens...
het is er duidelijk wel ookal geloven de meeste het niet...
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 22 '11
klopt inderdaad wink

en lieten ze je dan maar gewoon in je waarde...
smirk

ipv meteen te zeggen; wat heb je gesnoven?
haha wink
gelukkig weet ik wel beter tongue
m2j0
m2j0 mei 22 '11
ja idd ja ... vindt het zo vervelend dat als je het er over hebt dat je dan gelijk scheef wordt aangekeken... eigenlijk zouden we het bij hun moeten doen voor er niet in geloven ...
Groene_heks
Groene_heks mei 22 '11
Juist niet smiledan doe je namelijk exact wat jij ook zo rot vind.
Je krijgt het onherroepelijk terug smile
New Moon
New Moon mei 22 '11
Dit is een punt waar ik het erg lastig mee heb, omdat ik net als velen hier, veel "voel" en innerlijk weet zeg maar.

Ik heb grote behoefte om dit te delen met mensen, als in de schoonheid en de diepte delen ervan, maar mensen geloven me niet, begrijpen me niet, negeren me, of vragen me hetgeen in weet te onderbouwen met een reeks analytische argumenten. Ik leg me er dan maar bij neer, dat ik het niet kan delen, weet dat alles is zoals het is en moet zijn, maar toch vind ik het jammer.

Hoe ga jullie hier mee om?

The moon
Groene_heks
Groene_heks mei 22 '11
Ik vind het ook jammer, maarr.ik realiseer me ook dat als je het niet kent, niet in die trant iets hebt meegekregen in je opvoeding, het ook heel moeilijk te vatten is.
Veel mensen zien ook de *jomanda's* en denken snel aan charlatans, die verpesten het voor de rest.
Als ik merk dat iemand er niet voor open staat (en met je intuitie/gevoel/inlevingsvermogen kun je dat zien), dan zeg ik gewoon niks.

Gelukkig heb ik wel mensen waarmee ik het kan delen dus ik heb dat gemis niet zo.
diebrabander
diebrabander mei 22 '11
Ik vind het ook heeel jammer ja, want het zou wel fijn zijn dat als je bijv iets hebt ontdekt ofzo, dat je het gelijk kon vertellen etc. Want er zijn bijna geen (waarvan ik het weet) waarmee ik het kan delen van mijn leeftijd.
Wel kan ik het gelukkig delen met mijn vader en stiefmoeder, zij vertellen mij heel veel over dit soort dingen, en helpen mij ook als ik ergens tegenaan loop in de spirituele wereld.
m2j0
m2j0 mei 23 '11
ik vertel het gewoon, of ze het nou geloven of niet .. dan ben ik het in iedergeval kwijt en loop ik er niet over te piekeren.. als ik het niet vertel dan maalt het me alleen maar meer door mijn hoofd.
dan kunnen ze er mee doen wat ze willen. en de meeste vinden het achteraf toch wel fijn dat ze het weten ..

ik ben altijd al scheef aangekeken, beetje meer of minder maak ik me niet druk om ...
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 23 '11
Origineel bericht van: themoon
Dit is een punt waar ik het erg lastig mee heb, omdat ik net als velen hier, veel "voel" en innerlijk weet zeg maar.

Ik heb grote behoefte om dit te delen met mensen, als in de schoonheid en de diepte delen ervan, maar mensen geloven me niet, begrijpen me niet, negeren me, of vragen me hetgeen in weet te onderbouwen met een reeks analytische argumenten. Ik leg me er dan maar bij neer, dat ik het niet kan delen, weet dat alles is zoals het is en moet zijn, maar toch vind ik het jammer.

Hoe ga jullie hier mee om?

The moon


het is nu eenmaal moeilijk om de juiste woorden te vinden voor wat je precies voelt!
maarja, als ze aan mij vragen, geef eens een argument, dan ga ik er gewoon een voorbeeld bij halen, die mij het inzicht gaf! ( ik leg dan het beeld wat ik in mijn hoofd zag, flats op tafel...)
want ik 'voel' en weet het niet alleen, maar ik zie het ook nog eens erbij
soms krijg ik een beeld vanuit mijn herinnering, maar soms ook een levendige fantasie, voorstelling, zeg maar...
of soms zelfs een droom herinnering, waar dus wel degenlijk een "boodschap" in zat...
ik persoonlijk, houd wel van een beetje tegen-gas! om het zo maar te zeggen,... ik kan een ander ook niet zo maar op zijn woord geloven, behalve de dingen die ik al ken...
ik voel wel dat 'mijn sociale'omgeving zoiets heeft van: ik geloof er niet in, toch laten ze me in mijn waarde!
omdat ik ook wel bewezen heb dat er 'meer' is...
voor mij een duidelijke bevestiging soms... en voor hun, zoiets als... je hebt gelijk, alleen ik zie niet wat jij ziet! bijv.
iemand waar ik een grijze orb zag... met het blote oog...
bleek dat die gene precies op die plek, een zenuw klem te hebben zitten, door een versleten ruggewervel...
(aan de persoon zelf was niets te zien, diegene was de pijn inmiddels al gewend!)
maar voor mij was het eindelijk een bevestiging, die ik heb kunnen bewijzen!
tegenover mijn vriend iig! alleen zegt hij nu, jij ziet zulke dingen... maar ik zie het niet? dus voor mij bestaat het niet...
hij bedoelt: ik heb er geen ervaring mee, zulke dingen te mogen/ kunnen zien, dus ik kan alleen maar vertellen wat ik met jou heb meegemaakt, het plaatje wat ik erbij heb, dat heeft hij niet...

groetjes moonflowertje
New Moon
New Moon mei 23 '11
Hey,

Fijn om jullie inzichten te horen, daar kan ik wat mee smile
Ik heb gisteravond toevallig gemerkt, in een gesprek met een vriendin die over het algemeen sceptisch is, dat als ik het gesprek begin met openheid en integriteit, zij dit spiegelt en een contact veel makkelijker te leggen is.
Toen leken de woorden wel als vanzelf te komen en zij begreep me opeens feilloos shockedHet was een gesprek (over groeiprocessen en best heftige onderwerpen) wat eerlijk was, en we inspireerden elkaar.
Beetje vaag verhaal, maar zoals moonflower zegt: "het is nu eenmaal moeilijk om de juiste woorden te vinden voor wat je precies voelt!" smile

Groetjes, the moon
Groene_heks
Groene_heks mei 23 '11
Fijn Themoon smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 31 '11
soms is het juist handig om een sceptisch persoon tegenover je te hebben... vaak hebben ze een hele andere kijk op dingen, en denken als een kind!

en kinderen staan nou eenmaal dichterbij de waarheid wink

een paar jaar geleden noemde ik mezelf niet paranormaal,
ik vond het eigenlijk eerder, pure logica!
zelfs vandaag de dag denk ik nog steeds dat voor alles wel een logische verklaring te vinden is...
alleen weet ik nu dat het mijn gids is die dit aan me uitlegt!
als je eenmaal contact hebt met je gids, en dit erkend, en inziet... tja, dan gaan anderen je paranormaal begaafd noemen...
wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 31 '11
Origineel bericht van: m2j0
in 2007 werdt ik ontslagen van het hotel waar in enige tijd had gewerkt.. buiten op de stoep stond mijn broertje te wachten op mij, om na de tijd wat leuks te gaan doen .. dat ik hem vertelde dat ik mijn baan kwijt was en gauw een nieuwe moest hebben, zouden we gelijk gaan zoeken ...
we stonden op de stoep van een kruispunt dat aan alle kanten uitkwam op barretjes hotels en cabaret-clubs...
iets in mij vertelde mij om na de overkant de trap aftegaan.. ik woon toen al 3 jaar in die stad maar had nooit geweten dat daar een bar zat .. dat ik daar binnen kwam en vroeg om een baan werdt ik per direct aangenomen.. maar dat was nog niet alles de volgende dag was mijn eerste werk dag en ik voelde me zo relaxt (als nooit daarvoor) na openen en alles klaar gezet te hebben voor een drukke avond was het tijd om ff bij te komen voor de drukte... ik stond in de hoek van de bar met mijn hoofd naar beneden, en het was net of ik werdt aangetikt om op te kijken, met dat ik dat deed keek ik recht in de lachende ogen van de man van mijn dromen... iets gaf mij het gevoel dat dat HEM was...
een paar maanden later was ik zwanger van ons eerste kindje..
terwijl het ziekenhuis hem een paar jaar daarvoor had verteld dat hij nooit kinderen zou kunnen krijgen..
hij heeft mij laten groeien tot de vrouw die ik nu ben.. jammer genoeg zijn we niet meer bij elkaar door (mijn) familie problemen.. maar tot de dag vanvandaag geloof ik dat het allemaal was voorbestemd, het heeft moeten gebeuren om mij uit een situatie te halen waar ik zelf niet uit kwam en hem zijn zoon te geven waar hij de hoop voor had opgegeven..

het gevoel dat ik kreeg op de dag dat ik daar naar binnen werdt gestuurd had ik nooit daarvoor gehad. hetw as een stem dei mij vertelde wat te doen .. ik ben heel erg blij dat ik er naar heb geluisterd.. ondanks we niet meer bij elkaar zijn houden we nog steeds erg veel van elkaar, en hebben we allebei het beste voor met onze zoon .. hij is iets speciaals, voor ons allebei iets anders. de zoon die nooit verwacht was en de hulp en toeverlaat voor een betere toekomst...

hierbij ... vertrouw op je innerlijke stem en luister goed naar wat je wordt verteld alles heeft een reden..!!


Ik had dit nog niet gelezen, maar vind het een prachtig stukje. Als ik het zo lees, hebben jullie elkaar nog niet losgelaten. Ik vroeg me af, wat willen jullie nog samen met elkaar uitwerken?
m2j0
m2j0 aug 16 '11
er zal altijd een beetje liefde blijven door alles wat er gebeurt is en hoe het gebeurt is .. maar meer zal het voor mij niet meer zijn .. we hebben nu alebei een leven apart.. een samen werkt het niet ... cest la vi.. ons kind is onze conectie...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki