Loading...
nl

geen idee wie ..

m2j0
m2j0 mei 22 '11
hallo..

ik woon nu sinds augustes 2009 in het huis waar we nu wonen, ik en mijn zoontje zijn met z'n 2e en we zijn allebei gevoelig voor dingen die er 'niet' zijn...
de afgelopen paar maanden praat mijn zoontje tegen een man die altijd in de hoek van de kamer staat en verteld mij dan ook dat hij er is en probeert hem dan ook aan te wijzen.. hij is niet bang voor hem ik ook niet en ik krijg ook geen naar gevoel... maar mijn zoontje is 3 en probeert me elke keer duidelijk te maken wat hij zegt, doordat hij nog niet volmondig praat is het moeilijk om te begrijpen... en dan wordt hij zeer gefrustreerd dat ik hem niet begrijp.. als dit is gebeurt..(meestal rond de na middag) en ik s'avonds op bed ga, de trap op loop dat voel ik hem (of iemand) op de trap staan en dan krijg ik een boos gevoel over me heen, een gevoel van ommacht en frustratie... ik zou graag willen weten wie het is en wat hij mij/ ons probeert duidelijk te maken .. hoe kan ik hier achter komen ??
en kan dit kwaad na mijn zoon, aangezien het echt duidelijke gevoelens over brengt..?

HELP...
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 22 '11
Wat je niet moet doen is; boos worden, of gefrustreerd raken...

als je gewoon rustig en kalm blijft, ook op het moment dat je ziet dat jou zoontje contact heeft,
zorg je dat je jou gedachten ff helemaal leegmaakt, gewoon op 1 punt focussen, maakt niet uit op wat eigenlijk, ik noem maar ff een voorbeeld: steek een kaarsje aan en zet dit voor je neer op tafel( kijk uit dat je niet de boel in de brand steekt)
kijk in de vlam... niet naar de hoek waar de man staat of naar je zoontje... ( je je onderbewuste houd jou zoontje in de gaten, de automatische piloot, zegmaar)
het gaat erom dat je naast hetgene waar je je op focust, met de lege gedachte ruimte toch de gedachte binnenkrijgt van hem!
het is verwarrend, omdat het precies zo binnen komt zoals je eigen gedachten zouden denken, alleen krijg je vaak informatie waarvan je denkt, hey, hoe kom ik aan deze wijsheid?
soms ook woorden die je bijna nooit gebruikt, zelf...
als je merkt dat je "contact hebt"
kun je hem misschien in gedachten (ook (vanuit) jou gedachte)
vragen wat hij komt doen... en wie hij is
en of ie wel weet dat ie aan de andere kant staat?
en misschien heeft ie wel een boodschap voor jou of iemand anders die hij door jou zoontje probeerd te geven?
misschien is het jou gids, of de gids van je zoontje?

het is niet iets wat jullie kwaad wil doen! anders voel je dit ook heel duidelijk wink

groetjes Moonflowertje
m2j0
m2j0 mei 22 '11
ik ga dat zeker proberen... ik wil graag weten wie het is en wat het is dat hij ons probeert duidelijk te maken...

het enige wat mij een raar gevoel gaf is dat als ik de trap op ging gevoelens krijg die niet van mij zijn..
ik ben er niet bang voor, ik net als mijn zoontje nu sprak vroeger ook met mensen die er 'niet'waren.. het is dus bekent, maar het blijft een raar gevoel. ik zou er graag meer mee willen doen.. en me er verder in willen ontwikkelen...

ik heb ook meerdere malen als ik een beetje down was en achter de computer zat naar het scherm te staren.. dat ik een hand op mijn gezicht of boven been voelde.. en als ik dan met mijn hand door de lucht ging (om me heen voelde in de lucht) de kamer was een gewone tempratuur en dan vlakbij mijn gezicht voelde ik een kouder gedeelte.. net of er iemand was die me trooste..
zou dat ook hem kunnen wezen of is dat iemand/iets anders..?.

groetjes en bedankt voor je reactie..!!
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 22 '11
de eerste keer dat ik een echte "geest" zag was ik pas 3 ( denk ik) <-- vandaag de dag vraag ik me dan ook nog steeds af: wie was die oude man, die daar op de trap stond?...
( ook op de trap inderdaad)
eerlijk gezegt , kan ik het beeld nog wel een beetje terug halen, alleen de details uit zijn gezicht ben ik kwijt! frown
wat me nog wel erg bij gebleven is, ...is dat ik me heel erg opgelaten voelde! ...ik was bewust van het feit, dat er iets niet klopte!?
wel weet ik nog dat hij mij ook zag, want hij vroeg aan me... is je moeder ook thuis?
waarom ik terug gezegt heb, iets in de trend van, ik ga wel ff roepen, en als een pijl uit een boog rende ik naar mijn moeder... achter me hoorde ik hem zeggen: nee, dat hoeft niet!
ik heb wel iets gezegt tegen mijn moeder, waardoor ze meteen kwam kijken, maar ze zag hem niet, ik trouwens ook niet meer!
mijn moeder vertelde me later, dat daar helemaal geen man kon staan, omdat direct onderaan de trap de voordeur zat, ( hat-woning) en die was dicht op slot altijd!
mijn moeder was bang dat mijn stiefvader naar binnen zou komen ( een hele toestand)
dus had ze ook een kettinkje op de deur aan de binnenkant...

vaak zie ik de kleur blauw door de kamer gaan...
ik weet ook niet wat dit betekend of wat het precies is...
wel dat ik dit ook al zie zolang als ik me kan herinneren...
vaak zie ik het als ik zit te schrijven, naar mijn oma, een paar keer echt alleen in mijn linker hand
als ik me dan bedenk: ow... ik word geholpen met schrijven... voelt dit echt alsof het klopt...
en meestal als ik later terug lees... staat er ook wel iets spiritueels waarvan ik denk, naja, ik weet dat ik het heb geschreven, maar
ik wist niet dat ik zo wijs was shocked
soms zie ik ook andere kleuren hoor!

groetjes Moonflowertje

kijk en het gaat niet alleen om de koele lucht die je soms voelt, wel als dit in samenwerking is met je gevoel dat op de 1 of andere manier 'open' gaat
misschien is dit wel een chakra? (hart-chakra )
maarja, uit ervaring weet ik ook, dat dit voor iedereen verschillend is wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki