hallo..
ik woon nu sinds augustes 2009 in het huis waar we nu wonen, ik en mijn zoontje zijn met z'n 2e en we zijn allebei gevoelig voor dingen die er 'niet' zijn...
de afgelopen paar maanden praat mijn zoontje tegen een man die altijd in de hoek van de kamer staat en verteld mij dan ook dat hij er is en probeert hem dan ook aan te wijzen.. hij is niet bang voor hem ik ook niet en ik krijg ook geen naar gevoel... maar mijn zoontje is 3 en probeert me elke keer duidelijk te maken wat hij zegt, doordat hij nog niet volmondig praat is het moeilijk om te begrijpen... en dan wordt hij zeer gefrustreerd dat ik hem niet begrijp.. als dit is gebeurt..(meestal rond de na middag) en ik s'avonds op bed ga, de trap op loop dat voel ik hem (of iemand) op de trap staan en dan krijg ik een boos gevoel over me heen, een gevoel van ommacht en frustratie... ik zou graag willen weten wie het is en wat hij mij/ ons probeert duidelijk te maken .. hoe kan ik hier achter komen ??
en kan dit kwaad na mijn zoon, aangezien het echt duidelijke gevoelens over brengt..?
HELP...