Hallo Merudianen,
ik wil jullie mening vragen over een droom van mijn oma. Als eerst wil ik jullie vertellen dat ik mijn oma zie als mijn moeder omdat ze mij naast mijn eigen moeder heeft opgevoed. Daarnaast was ik waarschijnlijk niet zo goed terecht gekomen als mijn opa & oma mij niet altijd hadden opgevangen. Vandaar ook dat ik best wel met deze droom zit. Eergister belde mijn oma mij ineens op en verteld over haar droom. Dit deed ze omdat ik een boek van haar heb gekregen over dromen, zij hoopte dat ik hem kon verklaren. Nu heb ik er zo mijn ideeen over maar wilde toch graag jullie mening hierover horen.
Ze droomde dat ze ergens bij een veld stond, dit veld was ontzettend mooi. Het gras was prachtig en groeide weelderig. In het veld was een boer aan het werk, dit was niet iemand die ze kende.
Terwijl ze droomde is ze een paar keer wakker geworden maar toen ze weer insliep ging de droom verder alleen had de boer iedere x een ander werktuig. Zelf was ze zich niet bewust van waar ze zich bevond ze kon alleen het veld zien en de boer. Wat haar het meest bij bleef is dat ze zich zo ontzettend rustig en ontspannen voelde. Alsof alles van haar af was gevallen. Compleet in haar element door dat mooie veld. Toen ze weer wakker werd was dit gevoel weer verdwenen.
Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen!