Loading...
nl

Wie kan mij helpen mijn oma's droom te verklaren?!

Debiorah
Debiorah feb 7 '07
Hallo Merudianen,

ik wil jullie mening vragen over een droom van mijn oma. Als eerst wil ik jullie vertellen dat ik mijn oma zie als mijn moeder omdat ze mij naast mijn eigen moeder heeft opgevoed. Daarnaast was ik waarschijnlijk niet zo goed terecht gekomen als mijn opa & oma mij niet altijd hadden opgevangen. Vandaar ook dat ik best wel met deze droom zit. Eergister belde mijn oma mij ineens op en verteld over haar droom. Dit deed ze omdat ik een boek van haar heb gekregen over dromen, zij hoopte dat ik hem kon verklaren. Nu heb ik er zo mijn ideeen over maar wilde toch graag jullie mening hierover horen.
Ze droomde dat ze ergens bij een veld stond, dit veld was ontzettend mooi. Het gras was prachtig en groeide weelderig. In het veld was een boer aan het werk, dit was niet iemand die ze kende.
Terwijl ze droomde is ze een paar keer wakker geworden maar toen ze weer insliep ging de droom verder alleen had de boer iedere x een ander werktuig. Zelf was ze zich niet bewust van waar ze zich bevond ze kon alleen het veld zien en de boer. Wat haar het meest bij bleef is dat ze zich zo ontzettend rustig en ontspannen voelde. Alsof alles van haar af was gevallen. Compleet in haar element door dat mooie veld. Toen ze weer wakker werd was dit gevoel weer verdwenen.

Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen!
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 7 '07
Waarom zit je met deze droom? Je oma heeft haar rustveldje gevonden lijkt het op. Een plekje waar ze haar geest in stilte kan laten ontspannen. Wij noemen het een pyramide van licht, waarom zou zij het niet een grasveld noemen? Ik zou me geen zorgen erom maken als ik jou was.
Debiorah
Debiorah feb 7 '07
Hi Nims,
Nou zorgen maken is een groot woord. Het is dat mijn oma normaal nooit zulke dingen aan mij vraagt en gezien haar leeftijd denk ik dat het misschien een teken is dat het niet lang meer duurt voordat ze overgaat. Uit mijn dromenboek maakte ik op dat haar spirituele bewustzijn groeit of een nieuwe fase heeft bereikt. Zoals je misschien al hebt begrepen is mijn oma erg belangrijk voor mij en ik zou haar voor geen goud willen missen. Daarom hoop ik ook zo dat mijn oma ook na haar dood een verbinding met me blijft houden. Zelf vind ik het moeilijk om haar te moeten missen ookal weet ik dat het onvermijdelijk is. Ik dacht dat haar droom misschien een voorteken is, omdat ze mij hier ook naar heeft gevraagd. Iets soortgelijks heb ik met mijn andere oma gehad. Ik heb het gevoel dat ik me moet voorbereiden op haar overlijden.
Maar wat houd die pyramide van licht dan precies in? En hoe kan ik dit aan haar "nuchtere" verstand brengen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 7 '07
Ik begrijp wel waarom je je hier zorgen om maakt. Toch weet je zelf ook dat het onvermijdelijk is. Ik denk echter niet dat de droom van je oma daar mee te maken heeft. De boer was wel degelijk aan het werk, en met steeds andere gereedschappen. Misschien is het een boodschap voor je oma, dat ze wel goed bezig is, maar dat ze het juiste gereedschap nog moet krijgen om dat heerlijke rustgevoel te krijgen. En met het rustgevoel bedoel ik dus niet het overlijden.

De pyramide van licht is iets dat je je geestelijk kunt voorstellen, en die je ook kan maken voor jezelf. Het is een vorm die je beschermt tegen het kwaad. Hoe je dit nuchter kan uitleggen, ik heb echt geen idee. Het is wel de plek waar volledige rust heerst en waar je zelf bent.

p.s. Je weet zelf ook heel goed dat jullie verbinding gewoon blijft bestaan. Daar zou ik me dus geen zorgen over maken.
Debiorah
Debiorah feb 7 '07
Dankje Nims,
je hebt mij in ieder geval al gerustgesteld. Ik weet ook niet waarom ik mij hier ineens zo onzeker over voel. Misschien heb ik me toch iets teveel laten beinvloeden door de nuchtere kijk van anderen. Maar wat je zegt kan ik me wel in vinden. Ik had ook het gevoel dat het te maken had met rust. Het daagde maar door mijn hoofd heen hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn oma die rust krijgt. Aangezien ze veel heeft meegemaakt en zich nu nog altijd zorgen maakt over iedereen. Die pyramide van licht doet mij denken aan visualisatie, ik denk dat ik dit wel moet kunnen uitleggen aan mijn oma.
Bedankt voor je hulp!
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 7 '07
Graag gedaan! En ben blij dat het je geruststeld.

Groeten Julien.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki