Loading...
nl

Katje weggelopen !

AngelClear
AngelClear mei 21 '11
Hallo iedereen, cry


Het katje van mijn mama is weggelopen ! Dit is geen grap ! Ik heb gezien dat hier op het forum nogal wat aandacht aan dieren wordt besteed en dat hier ook veel mensen zijn met een hart voor dieren, daarom deze post. Het katje was de oogappel en lieveling van mijn moeder en die is dus weeral verdwenen sinds bijna een week en geloof me, mijn mama kan daar niet mee lachen ! Ik voel nu de onweersbui al hangen ... Vorig jaar had ze een heel lief, klein, rossig katertje. Je kent ze wel ... Zijn naam was "hutsepotje", omdat het zo'n speels en eigenaardig karaktertje was. Hij was de oogappel van mijn mama. Die is dus ook verdwenen zo tegen rond de zomer van vorig jaar. Dan is de poes die nu verdwenen is de lieveling geworden van mijn mama. En die is dus ook nog ééns gaan lopen. Kan iemand mij helpen met dit alstublieft ? Want mijn mama zal daar niet mee kunnen lachen ... Kan iemand op dit forum ééns zien of kijken daarvoor ? Misschien een kaartje leggen of een ritueel uitvoeren of iets doorkrijgen of weet ik veel wat ? Je zult mijn mama en ik van iets verschrikkelijks gered hebben ! sickeek
Delen:
Serenity
Serenity mei 21 '11
Axh guzzie wat een zielig verhaal, sterkte Angelclear met dit proces ik hoop voor je moeder dat het katje weer terug komt.
gast
gast mei 21 '11
Dat is niet zo leuk voor je moeder AngelClaear...
Ik kan je verder niet helpen het katje terug te vinden maar er kwam wel een vraag in me op; was het gecastereerd/gesteraliseerd? Best kans als dit niet gedaan is dat het zijn natuur aan het najagen is. Dan wel achter de krolse poesjes aan of straks met jong op de stoep staand.
natuurlijk hoop ik voor je moeder dat dit katje weer thuis komt bij haar maar als dit niet gebeurd is het misschien wel voor de volgende een idee om te castereren/steriliseren als dit nu niet was gedaan.
AngelClear
AngelClear mei 21 '11

Dank jullie wel hoor Lily en Gast !

Ik weet gewoon hoeveel mijn moeder er van afziet en daarmee dat ik deze post geplaatst heb hier op Merudi. Bedankt voor jullie lieve reacties ! Ik weet wat dit is voor mijn moeder en heb het er zelf ook moeilijk mee. Al is dit misschien maar "iets kleins" of "belachelijks". Ik heb gemerkt in mijn persoonlijk leven dat juist deze kleine of belachelijke dingen een groot verschil kunnen maken in "the overall picture" zeg maar.


Liefdevolle Groetjes van AngelClear !, wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 21 '11
Jou moeder heeft vast wel een foto van het katje toch?
dan help je haar met een aanplakbiljet te maken met de foto en een oproepje er bij...
waarin je vraagt:
wie heeft mijn kat gezien?
telefoonnummer erbij...
soms helpt dat wel...

ook kun je misschien op de site zieken bij de plaatselijke dierenambulance sites... of asiel in de buurt?

suc6 ermee
gast
gast mei 21 '11
Goed idee Moonflowertje! Zo hebben we ook een poes terug gevonden door flyers in de brievenbussen te deponeren bij buurtgenoten.
knofje
knofje mei 22 '11
heel veel sterkte ik hoop echt dat het katje terug komt...suc6

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki