Hallo iedereen,
Het katje van mijn mama is weggelopen ! Dit is geen grap ! Ik heb gezien dat hier op het forum nogal wat aandacht aan dieren wordt besteed en dat hier ook veel mensen zijn met een hart voor dieren, daarom deze post. Het katje was de oogappel en lieveling van mijn moeder en die is dus weeral verdwenen sinds bijna een week en geloof me, mijn mama kan daar niet mee lachen ! Ik voel nu de onweersbui al hangen ... Vorig jaar had ze een heel lief, klein, rossig katertje. Je kent ze wel ... Zijn naam was "hutsepotje", omdat het zo'n speels en eigenaardig karaktertje was. Hij was de oogappel van mijn mama. Die is dus ook verdwenen zo tegen rond de zomer van vorig jaar. Dan is de poes die nu verdwenen is de lieveling geworden van mijn mama. En die is dus ook nog ééns gaan lopen. Kan iemand mij helpen met dit alstublieft ? Want mijn mama zal daar niet mee kunnen lachen ... Kan iemand op dit forum ééns zien of kijken daarvoor ? Misschien een kaartje leggen of een ritueel uitvoeren of iets doorkrijgen of weet ik veel wat ? Je zult mijn mama en ik van iets verschrikkelijks gered hebben !