Loading...
nl

hallo allemaal :-)

mjere
mjere mei 20 '11
Ik ben Miranda en het zou heel fijn zijn als iemand mijn foto zou willen lezen.
Het is de eerste dus het moet gaan denk ik.
Er is een bepaald onderwerp waar ik wat info over zou willen hebben maar is het wel slim om richtlijnen te geven? Zou het handiger zijn om dat wat er komt over me heen te laten komen?

Ik heb nog nooit mijn foto laten lezen, dus vandaar die vragen :-)

Groetjes, Mjere
Delen:
mjere
mjere mei 20 '11
oeps, linkje vergeten................

Marjanne
Marjanne mei 21 '11
Hoi Miranda,
Voor mij persoonlijk voelt het goed dat je alles open laat en geen richtlijnen geeft over het thema waar je meer info over wenst. Mijn mening is dat je dan jezelf wat beperkt en mij als reader ook enigszins. Want bepaalde info kan uit veel verschillende hoeken komen en ook nog eens symbolisch zijn.
Er komen een aantal woorden in me op als ik naar jouw foto kijk: 'scheiding', opluchting, zelfwaarding en meer lucht hebben. Voor mijn gevoel heb je óf net een fase of periode meegemaakt waarin je letterlijk bent gescheiden van je partner, óf dat je je van iets of iemand hebt losgemaakt. Ik zie je bijna letterlijk een gat in de lucht springen smile
Mensen kunnen jou weinig wijs maken, je prikt zo door leugentjes en maskers heen; je wilt echtheid zien bij mensen, want jij voelt aan als heel zuiver en oprecht. Geen mooi weer spelen als je je rot voelt is een credo van jou.
Heb jij iets met beeldhouwen? Of in ieder geval met creatief bezig zijn? Communicatief sterk ben je ook, en je hebt overtuigingskracht. Iets in de verkoopbranche wellicht?
Ik hoor: 'maak meer reclame voor jezelf' .. misschien dat jij dit kunt plaatsen. Je staat er. Niemand kan nog om jou heen. De tijd dat jij (te)veel concessies doet is voorbij, nu ben jij aan de beurt. Dit straal je erg uit voor mijn gevoel.
'You go girl' hoor ik smileGebruik het podium en ga in de schijnwerpers staan. Je hebt veel geestelijke Helpers om je heen, voel of zie jij die zelf ook?
Als laatste voel ik nog de drang om tegen jou te zeggen: blijf jouw innerlijke zachtheid voelen, je liefde voor jezelf en voor je omgeving.

Lieve groet,
Marjanne
mjere
mjere mei 21 '11
Hoi Marjanne :-)

Mijn idee was in de eerste instantie dat ik de reader(s) zou beperken in het lezen als ik met richtlijnen kwam. Dat maakte eigenlijk dat ik niet meteen mijn vragen heb neergezet :-)

Je reading is in 1 woord geweldig!
Sinds dit jaar ben ik gescheiden, en het voelt idd opgelucht, zeer opgelucht mag ik wel zeggen.
Ik kan alles wel opnoemen waar je in goed zit en dat is meer herhalen dus dat ga ik niet doen, het was een schot in de roos.
Beeldhouwen op zicht niet zo, maar het creatief zijn zeker. Ik maak al jaren antroposofische poppen in alle soorten en maten :-)

De geestelijke helpers waar je het over hebt voel ik wel, iig mijn eigen gids, de maan en een speciale boom bij mij in de buurt die me veel kracht geeft.

Heel veel dank voor je mooie reading Marjanne :-)

Groetjes, Mjere
Marjanne
Marjanne mei 21 '11
Heel graag gedaan, Mjere. Wellicht vragen die poppen om een podium, samen met jou? wink
mjere
mjere mei 21 '11
Ze vragen eerder weer om een podium :-)De laatste 4 jr heeft het door de relatieproblemen helemaal stilgestaan.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki