Hoi Miranda,
Voor mij persoonlijk voelt het goed dat je alles open laat en geen richtlijnen geeft over het thema waar je meer info over wenst. Mijn mening is dat je dan jezelf wat beperkt en mij als reader ook enigszins. Want bepaalde info kan uit veel verschillende hoeken komen en ook nog eens symbolisch zijn.
Er komen een aantal woorden in me op als ik naar jouw foto kijk: 'scheiding', opluchting, zelfwaarding en meer lucht hebben. Voor mijn gevoel heb je óf net een fase of periode meegemaakt waarin je letterlijk bent gescheiden van je partner, óf dat je je van iets of iemand hebt losgemaakt. Ik zie je bijna letterlijk een gat in de lucht springen
Mensen kunnen jou weinig wijs maken, je prikt zo door leugentjes en maskers heen; je wilt echtheid zien bij mensen, want jij voelt aan als heel zuiver en oprecht. Geen mooi weer spelen als je je rot voelt is een credo van jou.
Heb jij iets met beeldhouwen? Of in ieder geval met creatief bezig zijn? Communicatief sterk ben je ook, en je hebt overtuigingskracht. Iets in de verkoopbranche wellicht?
Ik hoor: 'maak meer reclame voor jezelf' .. misschien dat jij dit kunt plaatsen. Je staat er. Niemand kan nog om jou heen. De tijd dat jij (te)veel concessies doet is voorbij, nu ben jij aan de beurt. Dit straal je erg uit voor mijn gevoel.
'You go girl' hoor ik
Gebruik het podium en ga in de schijnwerpers staan. Je hebt veel geestelijke Helpers om je heen, voel of zie jij die zelf ook?
Als laatste voel ik nog de drang om tegen jou te zeggen: blijf jouw innerlijke zachtheid voelen, je liefde voor jezelf en voor je omgeving.
Lieve groet,
Marjanne