Loading...
nl

levensvagen

kelly_vdh
kelly_vdh mei 20 '11
goh ik weet ni goed hoe of ik waar ik moet beginnen ...
moet wa denken of ik alles wat goed zeg want ben ni echt zo iemand dat alles zo open vertel ... maar kelly zei me het eens hierzo uit te leggen ...
ik heb een zeer moeilijke jeugd gehad en ook wel de rest van mijn leven .... ik probeer al heel mijn leven de dood van mijn mama te plaatsen zit me zo veel vragen omtrent hoe ze dood is gegaan ik heb een groot probleem om het allemaal te plaatsen .. ik hoop dat ik langst deze weg een beetje hulp krijg om het toch wat acter mij te laten en mijn leven te kunne leiden want het houd alles zo wat tegen in me leven frown
danku
Delen:
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 21 '11
Hallo Kelly,

Ik begrijp dus uit je berichtje dat je nooit hebt geweten hoe je mamma is overleden? Dat lijkt me heel erg voor je frowndat roept natuurlijk heel veel vragen op. Ik weet niet of het mag dat moet je dan misschien even vragen en of je het wilt maar misschien kun je een foto van je mamma plaatsen om te kijken wat er naar voren komt of een foto van jezelf kan natuurlijk ook misschien dat dat een beetje duidelijkheid geeft.

natuurlijk als je daar aan toe bent

Heel veel sterkte!!!

Liefs Moon
kelly_vdh
kelly_vdh mei 21 '11
ik heb van alles gehoord daarmee weet ik het niet ...
aan wie moet ik vragen of ik de foto's mag plaatsen tuurlijk zou ik da willen hoor ik wil echt dit hoofdtuk een plaats geven in me leven
groetjes x
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 21 '11
Hoi Kelly,

Je mag zeker de foto van je overleden moeder plaatsen. Onder het forum Fotolezen kun je een nieuw onderwerp plaatsen en dan de foto bijvoegen. Vermeld wel even erbij dat het je overleden moeder is. Niet iedereen vind het namelijk prettig om overleden mensen te lezen.
kelly_vdh
kelly_vdh mei 21 '11
Origineel bericht van: NiMS
Hoi Kelly,

Je mag zeker de foto van je overleden moeder plaatsen. Onder het forum Fotolezen kun je een nieuw onderwerp plaatsen en dan de foto bijvoegen. Vermeld wel even erbij dat het je overleden moeder is. Niet iedereen vind het namelijk prettig om overleden mensen te lezen.

azo ok dankjewel ik zal straks de foto inscannen smile
jah dat begrijp ik zeker frown

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki