Loading...
nl

foto lezen

doris1956
doris1956 mei 20 '11
zou iemand zo vriendlijk willen zijn om mijn foto te lezen? b.v.d
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 20 '11
Hoi Doris,

Gezien de datum is dit een erg oude foto. Heb je ook een recentere? Dan is hij makkelijker om te lezen.
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 20 '11
Hoi Doris,

Als ik naar deze foto kijk krijg ik het beeld van een gelukkige vrouw je hebt het niet altijd even makkelijk gehad en ook een hoop moeten overwinnen maar daar ben je volgens mij alleen maar sterker van geworden.

Ik krijg ook door dat je een beschermend iemand bent de mensen om wie je geeft zijn altijd veilig bij jou en je zou door het vuur voor ze gaan.

je hebt een bepaalde passie in je leven iets wat je heel graag doet en dat is volgens mij zorgen voor anderen dat doe je met heel liefde je kunt ook goed luisteren en inleven volgens mij

ook krijg ik iets met leefstijl/leefwijze? misschien dat je je daar van bewust bent of dat je iets aan moet passen dat weet ik niet zeker.

Je bent een hele liefdevolle oma voor je kleinkinderen. heel warm zo voelt het bij mij

Hoop dat je er iets mee kunt

Moon
admin
admin mei 20 '11
Wat een schatje, je kleinzoon! Je zal wel heel erg van hem genieten! En je zal wel heel veel onvoorwaardelijke liefde aan hem geven maar ook weer van hem ontvangen! wink
doris1956
doris1956 mei 20 '11
hoi nims

de datum op de foto klopt niet. foto is van eind 2007 dus alsnog vrij oud. Mijn dochter zit ook hier op het forum, melissa1983. Als ik vanavond bij haar ben zal ik via haar pc een nieuwere foto oploaden, zelf heb ik helaas geen

hoi moon

verbluffend wat je allemaal zegt, ik heb inderdaad een heel moeilijk huwelijk van 15 jaar achter de rug. Ik ben inmiddels al ruim 20jaar vrijgezel. Ik ben met mijn dochter gevlucht indertijd naar het blijf van mijn lijf huis. Een erg zware tijd. Maar dat heeft me gemaakt tot de vrouw die ik nu ben. Ik ben er zeker sterker uitgekomen.

Ik hou er inderdaad van om mensen te verzorgen. Vooral mijn dochter en kleinzoon. Ik zie ze dagelijks en ik vind het heerlijk om ze te vertroetelen. Ze zijn mijn lust en mijn leven.

Ik houd er inderdaad een gezonde levenstijl op na, ik heb een hoge cholesterol dus ik eet niet vet, eet veel groente en fruit. En let erop dat ik gezond eet

hartstikke bedankt moon voor je lezing.

warme knuffel doris

MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 20 '11
Dit kleine mannetje heeft jou weer een "doel" gegeven in je leven wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki