Loading...
nl

mijn foto lezen

corinaloots
corinaloots mei 20 '11
hallo
wie zou er voor mij mijn foto willen lezen
is nu bijna 9 maanden geleden.
Dus dacht nu mag het weer
groetjes en liefs Corina
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 20 '11
Is er nog een specifieke vraag die je beantwoord zou willen hebben en is er iets dat je zou willen delen over je reis van de afgelopen 9 maanden?
corinaloots
corinaloots mei 20 '11
hallo
ja ik heb in die 9 maanden tijd heel veel meegemaakt,
mijn moeder die 2 benen moest missen.
en hebben we dus heel veel voor moeten doen.
En voor mezelf ik zit de laatste 3 week niet lekker in men vel begin direct te huilen als er wat is
heb het ook steeds benauwd en dan vooral sávonds als ik op bed lig,
weet niet wat het kan zijn allemaal mischien ook heel veel spanning van mezelf hoor maar zou graag meer willen weten heb zelf het gevoel dat er iemand is aan gene zijde die me wat wil vertellen, zeg ook vaak van binnen een traan maar van buiten een lach.
want heb ook vaak koude rillingen over mijn hele lichaam
hoop dat ik zo wat heb verteld en dat het goed is
liefs Corina
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 20 '11
Als ik het zo hoor, wordt het tijd dat je wat meer ruimte gaat innemen voor jezelf. Ik heb het gevoel dat je jezelf op de 2e plaats zet, en het welzijn van anderen belangrijker vind. Klopt dit?
corinaloots
corinaloots mei 20 '11
een beetje wel maar daar heb ik al meer aan gewerkt de laatste 9 maand
kom nu wel veel meer voor mezelf op,
maar waarom heb ik dan het gevoel dat er iemand van gene zijde me iets wil vertellen ik heb het gevoel dat er steeds iemand bij me is.
en daarom wilde ik men foto weer laten lezen of iemand er wat uit kan halen.
liefs
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 20 '11
Ik heb het gevoel dat het je eigen innerlijke stem is en niet zozeer iemand van gene zijde. Het is tijd dat je goed naar je zelf gaat luisteren is mijn gevoel.
corinaloots
corinaloots mei 30 '11
Goedemorgen
is er nog iemand die mijn foto wil lezen
groetjes en liefs Corina
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 30 '11

Ik zie in deze foto een hele onzekere vrouw die zich afvraagt Doe ik het wel goed? Heb ik wel de juiste beslissingen genomen? Je lacht wel maar volgens mij ben je heel erg verdrietig je vraagt je af of bepaalde dingen nou niet anders konden. Ik voel ook heel veel opgekropte emoties die er af en toe weleens uitkomen maar niet voldoende een beetje een snelkookpan die ontploft.
En je bent moe heel erg moe je zit vast en je wilt zo graag vooruit maar je blijft volgens mij in dezelfde kringetjes ronddraaien. Je voelt je volgens mij soms best wel eens alleen. Je zou graag weer gelukkig willen zijn en weer wat meer evenwicht en rust in je leven willen hebben.

Volgens mij ben je een hele lieve vrouw die normaal gesproken wel wat aankan maar er is nu zoveel gebeurd dat je door de bomen het bos nietmeer ziet.

Het komt goed ik weet dat je nu misschien even het vertrouwen kwijt bent maar geef niet op!!!

Tot zover wat ik zie

Moon

http://www.youtube.com/watch?v=KUHjA0vjfIM

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki