Loading...
nl

hondje

amethist
amethist mei 19 '11
Dit is mijn hondje Luca, Wil haar graag aan jullie laten zien. 2 maart geboren, het is een meisje.
Toen i kbij het gezin was buiten ging ik op mn knieen zitten. Er was nog één hondje uit het nest een reutje. Ik deed mn hand open naar haar toe, en na een paar seconden kwam Luca al naar me toe. Ik was helemaal vereerd toen haar moeder de malthezer er ook bij kwam en vlak bij mijn voeten op haar rug ging liggen. Ik voelde me speciaal op dat moment. een dankbaar moment ook!
Een nieuw doel in mijn leven, waar ik voorlopig wel een redelijke dagtaak aan heb. Heel erg leuk en gezellig, zo n hummeltje om me heen. Wat een verschil in sfeer om me heen, met of zonder Luca. Ze is nu al gegroeid op de foto is 2 weken geleden. Het is een kruizing van Malthezer en Yorkshire Terrier.



Uploaded with ImageShack.us
Delen:
Beschermengel
Beschermengel mei 19 '11


OOhh wat lief!! ja ik kan me voorstellen dat je leven er nu toch heel anders uit ziet ...de sfeer bedoel ik smile
Het zijn net kleine kindjes die veel aandacht en liefde nodig hebben en verzorging. Maar je krijgt er dan ook veel voor terug smile
amethist
amethist mei 19 '11
Dankjewel! Het is zo gezellig met haar. Ik voel me een bevoorecht mens, wat kan een hondje een leven veranderen.

Serenity
Serenity mei 19 '11
wat een snoepje om te zien!
volgens mij ruikt ze erg lekker!
geniet er maar van meis!!
amethist
amethist mei 19 '11
dankjewel lily! haha, klopt helemaal, jou reukvermogen is goed gekeurd;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki