Loading...
nl

goedaardige hersen infact

lamama
lamama mei 15 '11
heeft er iemand wel eens gehoord van een goedaardige herseninfact??
ik nog nooit tot op de dag van vandaag ik heb een tijdje geleden een hersen infact gehadt,met schade wat inhoud dat mijn linkerdeel van de hersenen niet goed meer werkt,
waardoor ik vaak vergeet achtig ben,niet meer weet waar ik ben maar dit zijn tot nu toe altijd korte momentjes geweest goddank,
vandaag kreeg ik helaas weer een hersen infact maar god zij dank heeft het nu geen schade aangericht vandaar dat ze het een goedaardige herseninfact noemen.....weer wat geleerd;)
lieve groetjes lamama
Delen:
Esther
Esther mei 15 '11
Goedaardig herseninfarct???? lijkt me niet veel goedaardigs aan.... bedoelen ze misschien een TIA? (Bij een kortdurende verstopping van een bloedvat ontstaan er tijdelijke uitvalsverschijnselen. Deze kunnen enkele minuten duren. Meestal duren ze niet langer dan 20 minuten. Daarna is alles weer volledig normaal. Een enkele keer duren de verschijnselen wat langer, maar ze zijn uiterlijk binnen 24 uur verdwenen)....

Sterkte!!!

grtz Esther
juniors mom
juniors mom mei 15 '11
het lijkt me idd niet echt goedaardig,
van de vorige keer moet je dan bloedverdunners nemen?

om opa heeft het ondertussen ook al 2x voorgehad en telkens goed afgelopen, de 2de x dat hij 1 heeft gehad heeft hij zelfs op voorhand de ambu kunnen bellen.
lamama
lamama mei 16 '11
hoi allemaal,
dat was het juist ik heb er een paar uur last van gehadt,evenwicht stornis,giga hoofdpijn,erg duizelig enz.
hadt zelf ook nog nooit van goedaardig gehoord,tja tegenwoordig hebben ze overal een woord voor,
ik mocht naar huis met bepaalde regels,en klopt ik heb idd bloedverdunners en nog 6 andere medicijnen heb namelijk ook 2 keer een hartinfact gehadt waar ik aan geholpe ben.
raar maar waar,en eerlijk gezegt was ik blij dat ik naar huis mocht hoor,daar voel je je toch het prettigst en me rust krijg ik wel met me dochter op me nek hihi
lieve groetjes lamama
Serenity
Serenity mei 30 '11
Oef zeg ik heb dit bericht helemaal gemist.
Gaat het ondertussen weer goed met je Lamama?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki