Loading...
nl

Cursus Reiki....

Esther
Esther mei 15 '11
Hoi allemaal....

Ik wil graag een cursus reiki gaan doen.... Het lijkt me een hele verijking..... ik voel me al heel goed... maar ze zeggen dat het een (nog beter) heerlijk gevoel moet geven.... iemand ervaring???

Grtz Esther
Delen:
Groene_heks
Groene_heks mei 15 '11
Ik voel me nog hetzelfde al heb ik wel het idee dat je de energie makkelijker kan laten stromen.
Iedereen kan van nature energie doorgeven, Reiki heeft het iets extra's gegeven.
Maar voor mij is het gevoel wel hetzelfde smile
Esther
Esther mei 15 '11
Aha... ik ben eens benieuwd... heb er wel zin in....
Maryssa
Maryssa mei 15 '11
Reiki is heel bijzonder. Ik heb destijds een topic geschreven over hoe ik mn reiki heb ervaren. Misschien vind je het wel leuk om te lezen:

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/61673/1.html
Esther
Esther mei 16 '11
Hoi Maryssa...

heb het topic gelezen.... ben eens benieuwd of ik ook last heb van de bijwerkingen.... Ik moet ook leren op mezelf te vertrouwen.... (kan ik t allemaal wel?)

Grtz Esther
Esther
Esther mei 24 '11
Morgen mn cursus..... ben benieuwd.... spannuuund!!!
Groene_heks
Groene_heks mei 24 '11
Succes en vergeet niet: heeeeel veel water drinken smile
Esther
Esther mei 24 '11
Thnx..... maar water drinken? Ik zal eraan denken.... (mag cola of red bull ook? grin)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 24 '11
Nee absoluut geen cola of red bull. Daar zit veel suiker in en zeker ook stimulerende stoffen. Die komen dan 10x zo hard aan, en ga je flippen. Water is belangrijk om te ontgiften. Dus alleen maar water en wees bewust van de zuivering die het heeft.
Groene_heks
Groene_heks mei 25 '11
Yup, want reiki maakt een hoop *troep* los, dus ja heeeel veel water drinken dan ben je er zo doorheen smile
Sundance
Sundance mei 25 '11
succes en bovenal, heel veel plezier vandaag. gooi je armen maar wijdts open en ontvang. en.....wat de rest al zegt; blijf een tijdje veel water drinken, spoel het oude, niet bruikbare maar lekker weg.
Esther
Esther mei 25 '11
Hoi!
Ben thuis... was heel apart.... maar.. ik heb niet heel veel gemerkt.. alleen dat ik doodmoe werd (is dat normaal?) En dat water is goed gelukt.. want ik had steeds een hele droge mond en wat last van mn keel. Zo was het een leuke dag... alleen jammer.. degene die me de curus gaf ik net haar man verloren en zat dus midden in een flinke rouwperiode... dan is er toch een iets andere sfeer.... Maar ik kan (helaas?) niet zeggen dat ik me nu "anders" voel..... Misschien komt dat nog... Sommige dingen vond ik ook wel wat zweverig.. en ik sta t liefst met beide benen aan de grond....

Grtz Esther
Groene_heks
Groene_heks mei 25 '11
Lekker wandelen en flink stampen, dat grond lekker wink
Blijf dat water goed drinken! En blijf jezelf goed doorbehandelen.
admin
admin mei 25 '11
Wat ik heb ervaren na 2 reiki behandelingen, is dat het zorgt dat alles weer goed gaat stromen! Alles komt los, ook oude nog niet opgeruimde emoties waar je geen weet(meer) van hebt! Dus het is mogelijk dat je je best wel emotioneel kunt gaan voelen! En als het zo is, ga het dan opruimen en niet nogmaals wegstoppen (zoals voorheen)! Je doet anders weer een stap terug ipv vooruit! Opgeruimd voelt heerlijk, toch? wink
Groene_heks
Groene_heks mei 25 '11
Dat is zeker fijn, ja die emotionele buien herken ik wel, vandaar ook dat water smile
Esther
Esther mei 25 '11
(nog) nergens last van..... alleen moe moe moe.... dalijk maar gaan slapen dan....
Beschermengel
Beschermengel mei 26 '11


Een beetje uitgerust smile...ik kan me nog herinneren van de 1e inwijding dat ik het vreselijk koud kreeg ik was niet warm te krijgen en heb al die tijd tot dat ik in mijn bedje lag vreselijk liggen rillen, dat ben ik nooit vergeten en veel huilen daarna ....dus er was veel losgekomen.

Hoe gaat het nu met je Esther ? smile
Esther
Esther mei 26 '11
Hoi!

Huilen gelukkig niet (heb ik genoeg gedaan t laatste jaar)... wel buikhuilen... van al dat water drinken... laugh...
Nu gaat t wel... aleen een heel raar gevoel bij mn keel (keelchakra?) en vannacht bizarre dromen..... Ik weet dat het over engelen ging.... en dat ik op een gegeven moment heb gevraagd of ze me wouden laten doorslapen ipv steeds dromen.... daarna heb ik lekker geslapen.... maar wat ik precies erover gedroomd heb kan ik me (helaas) niet meer herinneren.... Het voelt wel allemaal een beetje vreemd.... kan t niet zo goed uitleggen... maar ik heb nog niet het idee dat ik er wat mee kan... zal ik wel moeten leren... ik had op mn werk tijdens een vergadering mn handen op mn benen gelegd.... iedereen zegt dan dat je dan energie meot voelen stromen.... helaas.. ik voel niets..... gek....
Ik ben eens benieuwd of dat nog komen gaat.....
Beschermengel
Beschermengel mei 28 '11

Ik denk het wel dat je dat gaat voelen ..als je gevoeliger/bewuster dan ga je alles voelen in je lichaam ook als je je er op insteld. Gewoon veel oefenen smile

Mooi de dromen over engelen, als mijn dromen heel helder zijn schrijf ik ze altijd op, voor mij zijn het boodschappen ...ik heb dan ook alijd pen en papier naast mijn bed liggen.

Esther
Esther mei 28 '11
Weet je berschermengel.... daar dacht ik ook al aan.. om pen en paier naast mn bed te leggen....

Ik probeer af en toe wat op mezelf te oefenen... als ik hoofdpijn ofzo heb..... moet ook leren geduldig te zijn....
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki