Loading...
nl

Nachtmerrie

Charlie
Charlie jan 23 '07
Wat ik toch weer voor naars gedroomt heb.
Mijn droom:

Het was waarschijnlijk op een mooie lentedag, het zonnetje schijnt lekker. Ik loop in mijn woonplaats door het stadspark alleen te wandelen. Opeens is daar een of andere gozer die mij meetrekt naar een paar takken die een struik zonder blad moest voorstellen. Met andere woorden, het was een struik, maar er zat niets aan. Hij trekt mij dus mee en begint mij te verkrachten. Van wat er daarna gebeurde weet ik niet veel meer, want ik werd half wakker. Ik weet wel dat ik toen riep dat ik naar de dokter moest omdat ik een zwangerschapstest moest doen. En toen werd ik half jankend en helemaal overstuur wakker.

Dit was mijn droom en ik hoop echt dat iemand hem kan verklaren voor mij.

Liefs,

Charlie
Delen:
Acheliah
Acheliah jan 23 '07
Wat akelig dat je dit heb gedroomd. Misschien en dat hoop ik voor je heeft deze droom een positieve verklaring


Kus Dieneke
Charlie
Charlie jan 23 '07
Dat hoop ik ook.
Charlie
Charlie jan 23 '07
Wie, oh wie heeft hier een verklaring voor??

B.v.D. Charlie
Debiorah
Debiorah jan 23 '07
Hi Charlie
Ik kon zo niet echt bedenken wat deze droom betekend dus heb ff mijn boek erbij gepakt.
Seksualiteit:In dromen staat seksualiteit vaak voor het verlangen naar iemand anders, de behoefte naar intimiteit en eenwording.Het is alsof we op zoek zijn naar een deel van onszelf dat we zijn kwijtgeraakt.
Verkrachting: Kan te maken hebben met inbreuk op persoonlijke ruimte en seksualiteit zoals hiervoor beschreven. Wanneer iemand in het verleden is misbruikt verschijnt dit beeld vaak in dromen als de dromer eraan toe is het trauma onder ogen te zien.
Planten: In spirituele zin staan planten vaak voor levenskracht en de levenscyclus. Omdat ze sterven en weer opnieuw groeien staan ze ook vaak voor dood en wedergeboorte.
Hopelijk kun je hier iets mee, herken je misschien wat in de verklaringen?
Charlie
Charlie jan 23 '07
Ik kan en wil hier niet al te veel op in gaan in het openbaar. Wel herken ik er het een en ander in. Dat stukje over die planten: Kan het zo zijn dat het wat te maken heeft met mijn kinderwens en ook een beetje met het stukje dat ik in de droom een test moest doen?? Thnx. Charlie
Debiorah
Debiorah jan 23 '07
Ik denk dat het daar wel mee te maken heeft. Misschien dat jou kinderwens niet alleen de wens naar het kind is. Het kan voor jou misschien eenwording met en door een kind betekenen. Dat met een kindje een nieuwe levenscyclus begint die voor jou ook een wedergeboorte betekent.
Charlie
Charlie jan 24 '07
Ok. Dus ik hoef me geen zorgen te maken met deze droom??
Debiorah
Debiorah jan 28 '07
Dat denk ik niet, en bovendien is het beter om je vooral niet druk te maken in deze periode.
De mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki