Loading...
nl

Even voorstellen

Skye
Skye mei 15 '11
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier dus ik stel mezelf eventjes voor.

Mijn naam is Anna en ik ben negentien jaar oud. Ik heb veel hobby's en meestal is 24 uur te weinig om er allemaal aandacht aan te besteden. Hobby's zoals uiterlijke verzorging, lezen, schrijven, zingen, wandelen etc.

Vanaf kinds af aan ben ik paranormaal begaafd, met gaven geboren. Ik raakte op een zeer jonge leeftijd al met de andere wereld in contact wat ik eerst eng vond. Ik ben opgevoed als christen dus was het iets slechts, het praten met overledenen bijvoorbeeld. Maar er werd mij duidelijk gemaakt dat ik beschermd werd en ik heb het toe gelaten, met alle goede gevolgen nadien. Door veel omstandigheden ben ik juist alleen maar van het geloof afgegaan en ik ben een solitaire heks. Ik ben weer thuis en weet dmv mijn gids dat ik dit ook al was in mijn vorig leven. Mijn roeping ligt in het heks wezen, een zijn met de natuur en haar cycli en mensen helpen met wat er in mijn vermogen en gaven ligt.

Zo werk ik bijvoorbeeld met Aromatherapie, Aura's, het Tarot, Het Lenormand, Runen, het Engelenorakel, Engelen en hun energie, Wonderkaarten, Gidskaarten, Godinnenkaarten, Dromen, Fotolezen, Pendels, Chakra's, meditaties, healingwerk, het mediumschap en, masseer ik ook heel graag en zijn al mijn zintuigen helder.

Ik hoop hier veel te leren en mensen te helpen waar dit nodig zou zijn.

In liefde en licht,

Skye
Delen:
Groene_heks
Groene_heks mei 15 '11
Welkom Skye smile
juniors mom
juniors mom mei 15 '11
hoi skye,

ik zou me niet kunnen inbeelde dat je dit allemaal op zeer jonge leeftijd voelde, ik zou er ook wel een beetje bang van worden!

hopelijk vind je hier snel je draai

groetjes kelly
Skye
Skye mei 15 '11
Dank jullie wel voor het warme welkom.

Ja, dat was het zeker. Maar dat waaide al snel weer over. Ben hierin heel liefdevol bijgestaan door mijn gids Alistair. Heb de afgelopen 3 jaar echt ervaren als een sneltrein. (3 jaar terug ging ik actief aan de slag met mijn gaven en ging ik readings geven) Een mooie doldwaze rit! Ik hoop me hier snel thuis te gaan voelen bij jullie.

Skye
Groene_heks
Groene_heks mei 15 '11
Achtbanen smilegotta love them
Serenity
Serenity mei 15 '11
Welkom!
Twister
Twister mei 16 '11
Welkom Skye

En je hebt het al erg goed gedaan met mijn foto lezing
echt goed

groetjes twist
diebrabander
diebrabander mei 16 '11
Welkom!
akschuna
akschuna mei 16 '11

Hey Skye

Ik heet je van harte welkom,

groetjes Akschuna
Esther
Esther mei 16 '11
WELKOM!!! laugh
Skye
Skye mei 16 '11
Bedankt allemaal!
diebrabander
diebrabander mei 16 '11
Haha er komen veel nieuwe leden in een rap tempo:P
Maryssa
Maryssa mei 16 '11
Veel nieuwe leden inderdaad als ze nou ook gezellig zouden blijven allemaal.... wink
Skye
Skye mei 16 '11
Is dat een hint Maryssa? wink
Maryssa
Maryssa mei 16 '11
Hahaha je hebt me door Skye wink

Zoals ik het zie is dat heel gezond voor de dynamiek op dit forum; nieuwe mensen die allemaal hun eigen sprankeling, energie en visie meenemen. Welkom Skye smile
Skye
Skye mei 16 '11
Hihi, nou ik ben in ieder geval van plan hier lekker te blijven. Heb het hier al enorm naar mijn zin. En ben het met je laatste zin ook helemaal eens. smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 16 '11
welkom Skye

groetjes moonflowertje wink
admin
admin mei 16 '11
Van harte Welkom Skye, ik hoop veel van jou inzichten te mogen leren! smile
gast
gast mei 17 '11
Welkom laugh
Serenity
Serenity mei 18 '11

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki