Loading...
nl

Olifanten en leeuwen

Beschermengel
Beschermengel mei 15 '11

Ik droom regelmatig over Olifanten en leeuwen, de olifanten liepen met een hele horde naast me in een tunnel ze deden me niets maar ik vond het wel indrukwekkend ...het was zo echt! ik zat in mijn auto toen ze er aankwamen ik kon geen kant uit omdat ik dus in een tunnel zat maar jemig wat waren ze groot!

De leeuwen weer vanacht van gedroomt, ik werd letterlijk omarmt door een leeuw die me steeds nauwlettend in de gaten hield ...ik kon nergen naar toe of hij was er hij hield me zelfs vast liggend en zijn poot om me heen. En zo gaan de droompjes maar door. smile
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 15 '11
Mooi hoor...

olifant is altijd goed! en groot... intelligent...
geluk en intuitie, het kan symbool staan voor bepaalde houding in je karakter... bijv. eerst goed nadenken voor je iets doet, of zegt...
de leeuw staat symbool voor "koning van de jungle", respect, een sterke wilskracht, overwinning

een tunnel voor het doorgronden van je onderbewuste,

bij elkaar zou het kunnen betekenen, dat je de kracht en de wijsheid hebt, om ??
en daar blijf ik hangen tongue

je word zelfs "beschermd" en er wordt ook een oogje in het zeil gehouden...

groetjes moonflowertje wink
ik hoop dat ik het een beetje begrijpelijk uitgelegt heb...
want het is echt zo symbolisch en echt mooi wink
Beschermengel
Beschermengel mei 15 '11

Ja erg mooi! ..ik kan er wel wat mee ik heb zelf ook iets opgezocht en kwam hiermee ...ik denk dat wat je schrijft "de kracht en de wijsheid hebt om " het filmpje het invult...alhoewel het wel erg opschepperig is. wink

admin
admin mei 16 '11
Hoi,

de leeuw als beschermer zou daarnaast ook kunnen staan voor iemand met het sterrenbeeld leeuw !
Beschermengel
Beschermengel mei 16 '11


Ik heb echt niemand in de familie met het sterrenbeeld leeuw, maar het zou natuurlijk ook buiten de familie kunnen, tot nu toe zou ik niet weten wie dat is smile
akschuna
akschuna mei 16 '11

Het gekke is dat ik ook denk aan de kaart Kracht (8) uit de grote arcana, Beschermengel.

Al met al komt op mij over als dat jij je niet snel laat overdonderen.

Groetjes Akschuna
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 16 '11
vergeet ff dat er kaarten zijn...
denk aan de leeuw... aan zijn karaktereigenschap
doe dit zelfde bij de olifant...

zoek het niet buiten jezelf, Beschermengel!
want het zit in jou! shocked
jij bezit de kracht en de wijsheid, om ervoor te gaan!

winkgroetjes moonflowertje
Beschermengel
Beschermengel mei 16 '11

Nee dat is waar Akschuna smilebedankt! Zilveren Spin ook dankje wel he smile... Moonflower ik denk dat je gelijk hebt al klinkt het gek om het zo te zeggen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki