Loading...
nl

willen jullie mijn foto lezen aub?

juniors mom
juniors mom mei 14 '11
hoi,
zouden jullie mijn foto ook willen lezen aub?
Delen:
Marjanne
Marjanne mei 16 '11
Watik niet vaak tegenkom voel ik bij jou wel. Namelijk een behoorlijke afweer. 'Kom niet dichtbij mij straal je uit'. Net of door heel veel lagen heen moet om meer bij jou te voelen of te 'zien'. Door deze afweer voel jij je nogal eens alleen.
Waarom zo onzeker? Hief hoef je geen antwoord op te geven, maar misschien kun jij jezelf die vraag eens stellen.
Jij mag er zijn, net als je boosheid, je verdriet er mag zijn, écht.Diep in jou zit een zachtheid, en liefde voor jezelf. Alleen jij kan de weg daar naar toe vinden. Vraag, als je dat wilt, hulp hierbij. Je hoeft het niet helemaal alleen te doen.

Lieve groet,
Marjanne
juniors mom
juniors mom mei 16 '11
ja dat klopt helemaal,
eer je bij me binnen kunt kwa emotie en vriendschap en liefde moet je eerst door een betonnen muur geraken!

ik heb al zoveel meegemaakt en ben al zoveel teleurgesteld dat ik die muur heb opgebouwd om mezelf te beschermen,
wat tegenwoordig moeilijk is om die af te bouwen naar de mensen die het wel goed menen!
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 19 '11
Hoi,

Het eerste gevoel wat bij deze foto in mijn opkomt is raak me niet aan. alsjeblieft raak me niet aan want dat doet pijn ikk weet echt niet waarom maar het komt naar voren. Je hebt volgens mij een ontzettende angst om gekwetst te worden. soms zou je jezelf heel graag onzichtbaar willen maken zodat mensen niet weten dat je er bent zegmaar. voor de mensen die wel door jou schild heen zijn gekomen ben je de liefste vrouw die er is.

Je hebt heel veel angsten voor zowel bekende als onbekende zaken.

Negatieve energie voel ik om jou heen niet zozeer van jezelf maar meer van anderen mensen wat op jou geprojecteerd wordt. het gewicht van de wereld je hebt zoveel problemen van anderen bij je volgens mij laat los meis denk aan jezelf.

Zit je ook met dingen die niet verwerkt zijn???

Dit is alles wat ik krijg op het moment

Moon
juniors mom
juniors mom mei 19 '11
dank je moon voor het lezen van mijn foto!

ghoh waarom die raak me niet aan zo naar voor komt weet ik eigenlijk ook niet goed, kan het niet zo goed plaatsen van waar dat komt!
ik heb idd een grote angst om gekwetst te worden, ook omdat het al zoveel gebeurd is! ben al veel teleurgesteld door mensen waar je het niet van verwacht en al zoveel verdriet aangedaan!

en diegene die mij kennen vinden mij inderdaad een heel lieve en oprechte!
die angst dat je zegt naar onbekende toe heb ik inderdaad nog heel erg, naar de bekende toe is de laatste maanden hard gemindert omdat ik ook terug meer zelfvertrouwen begin te krijgen!

die negatieve energie zou zeker wel eens kunnen, er zijn enkele mensen die mij het leven proberen zuur te maken!
en er zijn zoveel mensen die hun problemen aan mij vertellen omdat ik een luisterend oor ben, maar heb niet veel vrienden waar ik terecht kan als ik zelf is een luisterend oor nodig heb!

ik heb idd nog enkele dingen die ik nog niet verwerkt heb :-s en zou ze heel graag willen verwerken maar zou niet eens weten hoe!
mijn dokter heeft me ooit gezegt dat het diep zou zitten, maar verder mja

xxx
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 20 '11
Origineel bericht van: juniors mom

ghoh waarom die raak me niet aan zo naar voor komt weet ik eigenlijk ook niet goed, kan het niet zo goed plaatsen van waar dat komt!
ik heb idd een grote angst om gekwetst te worden, ook omdat het al zoveel gebeurd is! ben al veel teleurgesteld door mensen waar je het niet van verwacht en al zoveel verdriet aangedaan!

Je hebt je eigen vraag beantwoord smile. Je angst om gekwetst te worden zit heel diep, en is waarschijnlijk een levensles die je voor jezelf hebt uitgekozen om te leren.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki