Loading...
nl

Wie kan mijn foto lezen?

tygertje74
tygertje74 mei 14 '11
Delen:
lamama
lamama mei 14 '11
wat er als eerte door komt lieve tijgertje is veel afgesloten en niet afgesloten verdriet,
je bent een lief persoon die toch altijd positief in het leven probeert te staan,
zal niet altijd even makkelijk zijn maar je doet aardig je best,
je bent een persoon die voor vele een goede eerlijke en oprechte luisterend oor biedt,een goede vriendin en vooral een betrouwbare vriendin,
voel een diepe liefdes verdriet,wat toch nog niet helemaal weg is,pff ik beeindig voor nu ff deze lezing meis,er komt een hevige hoofdpijn opzetten,sorry
ik wens je veel liefde licht en kracht toe
lieve groetjes lamama
tygertje74
tygertje74 jun 2 '11
Hoi Lamama,

dank je wel voor je reactie.
Alles wat je hier verteld, dat klopt allemaal ja.
En wat je hoofdpijn betreft, ik heb er zelf ook geregeld last van, vaak wel licht op de achtergrond aanwezig, gelukkig niet altijd even storend.
Maar ik zit inderdaad wel met een dilemma, waarover ik nog steeds niet helemaal uit ben en dat heeft inderdaad ook met de liefde te maken.
Ik weet dat ik naar m'n gevoel moet luisteren, wat ik ook zoveel mogelijk probeer, maar juist daardoor blijf ik met een dilemma zitten.
Aan de ene kant zegt mijn gevoel dat ik de liefde nog een kans moet geven, maar aan de andere kant als ik de liefde weer een kans ga geven met deze persoon, dan weet ik ook dat ik niet echt mezelf kan zijn en altijd op één of ander manier gecontroleerd wordt en me regelmatig zal moeten blijven verantwoorden.
En dat is juist eigenlijk iets wat ik niet wil, controlerende gedrag en mezelf moeten blijven verantwoorden.
Ik weet ook van mezelf, dit gedrag van die persoon heb ik ook een beetje aan mezelf te danken, maar goed, daar heb ik ook m'n excuus voor aangeboden en veel dingen uit m'n verleden er voor aan de kant gezet en dus ook veel voor ingeleverd.

Misschien dat ik eigenlijk ook wel het antwoord weet, want als ik de liefde nog een kans zal gaan geven, dan weet ik al dat ik niet helemaal 100% mezelf kan zijn en spiritueel ook veel moeilijker kan gaan groeien en ook moeilijker m'n dromen achterna kan gaan, m'n doelen bereiken, die ik zo graag wil bereiken.
Waaronder 1 van m'n doelen is dat ik toch hoop weer een vriendenkring te krijgen, want helaas vriend(inn)en heb ik niet (meer) en dat is toch wel iets wat ik heel erg mis.
En ja natuurlijk hoef ik niet dagelijks contact met m'n vriend(inn)en, maar toch zo af en toe als je ze nodig hebt.....al is het maar voor een luisterend oor of gewoon de gezelligheid (samen koffie drinken, winkelen/terrasje of zo), zo af en toe op z'n tijd is dat wel erg belangrijk naast je eigen relatie met je partner.

Groetjes Esther

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki