Loading...
nl

dromen

moira
moira jan 22 '07
Hallo iedereen,

Ik wil een droom vertellen van mij.
Ik heb jaren geleden een droom gehad en die blijft maar hangen en krijg ik niet uit me gedachten en ben toch benieuwd wat het eigenlijk betekend.Ik droomde dat ik met me moeder op vakantie was bij mij vriendin in marokko zij was daar ook op vakantie alles ging leuk en aardig tot dat haar man overleed hij was gewoon in een keer dood zonder reden in mij droom dan.De dag was aan gebroken hij werd op een brandstapel gelegt de brandstapel bestond uit ronde palen opgestapeld en daar lag een plank op en daar werd hij opgelegt.Me vriendin toonde helemaal geen berouw het deed haar helemaal niks.Ze staken de vuurstapel aan en het begon te fikken als een gek ik was helemaal overstuur ik riep hem maar hij werd niet wakker ik ging naar mij vriendin en zeg je moet hem wakker maken maar ze deed niks helemaal niks ik zeg tegen haar vind je het niet erg dat je man dood is maar ze keek me heel koel aan met de blik van wat is er waar maak je je eigen druk over.Hij stond inmiddels helemaal in brand maar er was niks wat ik kon doen helemaal niks en toen werd ik wakker.Die droom is lang geleden geweest maar blijft maar in mij gedachten hangen wat zou het kunnen beteken zit er misschien voor mij een boodschap in.Wie geef mij raad.

Liefs moira
Delen:
LPChip
LPChip jan 23 '07
Het eerste dat in mij opkomt is angst. Ik denk dat het feit dat je dit zo hebt onthouden is omdat het wat met je gedaan heeft, en vaak is angst een reden om iets te blijven herinneren.

De droom hoeft echter niet zo zeer op waarheid te zijn berust, het kan een klein aspect zijn zoals de brandstapel of ineens dood gaan (van jezelf of je dierbare) waar je bang voor bent. Als je over je angst heen komt, zul je het los kunnen laten.
Debiorah
Debiorah jan 23 '07
Ik denk ook dat het erg is blijven hangen door dat het een vrij heftige droom was. Maar wat ik wel moet zeggen is dat de dood niet perse staat voor de dood. Het staat dikwijls vaak voor het afscheid nemen van iets en het ontstaan van iets nieuws.
Wanneer er personen uit je omgeving een rol spelen in je droom is het vaak nuttig om te kijken welke eigenschappen deze persoon bezit. Of welke eigenschappen van deze persoon zich manifesteren in een droom. Het kan zijn dat jij misschien wat meer van deze eigenschappen zou willen hebben.
In jou droom komt sterk naar voren dat je vriendin geen reactie geeft op de heftige gebeurtenis, is doorzettingsvermogen misschien een eigenschap van haar? Of het feit dat ze zich niet door moeilijke situaties uit het veld laat slaan?
Daarnaast kan verbranden van iemand(dood/levend) volgens mij betekenen dat er angst is voor een nieuwe relatie of levensfase. Dit hangt ook weer samen met de dood. Ook staat vuur vaak voor reiniging of zuivering.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki