Loading...
nl

wie wil a.u.b mijn foto lezen?

admin
admin mei 14 '11
wie wil mijn foto lezen?

groetjes marco.
Delen:
lamama
lamama mei 14 '11
goede morgen marco.
je bent een jonge met een volle rugzak wat je mee moet dragen een rugzak vol ervaringen die niet altijd even makkelijk waren,
heb het idee dat je je soms erg eenzaam voelt,verlangend naar een schouder en eerlijke oprechte en echte liefde,
je hebt een zware periode in je leven achter de rug al achter volgt die je nog wel,het is nog niet helemaal voorbij,
je hebt een sterke persoonlijkheid al twijfel je daar zelf erg aan,
heb ook het idee dat je niet echt voor de volle 100% van jezelf houdt,
en de dingen die jouw zijn overkomen verwijd je ook het meest aan jezelf!
je bent mischien niet altijd even makkelijk maar niet alles ligt alleen aan jouw dat is een ding wat zeker is,
je verlangt er naar om jouw verleden positief af te kunnen sluiten al is daar denk ik nog niet echt de tijd voor,
je moet eerst de dingen verwerken en bepaalde antwoorde op je vragen zien te krijgen!
sommige dingen hebben nu eenmaal meer tijd nodig dan andere dingen!
is er iets met een hond?
ik hoor steeds hond?
ik wens je veel liefde licht en kracht toe
lieve groetjes lamama
Marjanne
Marjanne mei 14 '11
Tot de kern wil jij gaan en doorzien. Dat kan jij ook. Ruis en vaagheden prik jij snel doorheen. Een heldere blik, figuurlijk en letterlijk. Heb jij iets met een camping en kamperen? Ik hoor dat steeds. Ik zie jou eerder op het platteland wonen dan in een grote stad; mensenmassa's kunnen jou angst inboezemen is mijn gevoel en veel onrust in jou veroorzaken. Je hebt liever een paar goede vrienden om je heen dan heel veel kennissen.
Heb jij iets met rozen? 'Er is me een rozentuin beloofd' hoor ik, of de naam Roza? Je wilt voorwaarts, dingen achter je laten. Die keus heb je altijd; nieuwe toekomstperspectieven geven jou meer zelfvertrouwen waardoor je de kracht in jezelf vind om delen uit je verleden die niet positief waren, los te laten.
Kom op voor jezelf, het is de tijd.
Voor mijn gevoel ben je een goed Lichtwerker; mensen voelen zich fijn bij je door je energie die je uitstraalt.

Lieve groet,
Marjanne
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 17 '11
Hoi Marco,

Mag ik je vragen wat jouw relatie met susanne is? Je hebt namelijk hetzelfde IP adres als haar, en wil even zeker weten dat jij wel persoonlijk om een fotolezing vraagt.

Groeten Julien.
goudsbloem
goudsbloem mei 17 '11
hallo nims

marco is mijn vriend we zijn 14 jaar samen ik heb de foto voor hem er op gezet met zijn toesteming hij weet allemaal niet zo goed hoe het werkt en wilde ook graag een foto lezing dus heb ik die er voor hem op gezet je kunt me op mijn woord vertrouwen..!!!

liefs susanne
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 17 '11
Ok dan is het goed smile. Ik controleer het liever, want we zijn hier zeer van de privacy. Misschien kan je hem vragen om te reageren op de lezingen, want het is al een paar dagen geleden dat het gelezen is.
goudsbloem
goudsbloem mei 17 '11

ja je hebt helemaal gelijk dat snap ik het is goed dat je een oogje in het zeil houd!!

ik heb marco oo kal gezegt dat hij moet reageren omdat ze ook veel moeite voor hem hebben gedaan..marco is geen prater en geen schrijver en weet vaak niet wat hij moet zeggen of schrijven vandaar dat hij het uitsteld maar ik ga hem daar wel bij helpen dus komt goed nims!!
admin
admin mei 18 '11
Hallo lamama,

Bedankt voor de mooie fotolezing. Ik kon me er helemaal in vinden.
Fijne dag nog.

Groetjes, Marco
admin
admin mei 18 '11
Hoi Marjanne,

Ook jij hebt een goede fotolezing gedaan voor mij. Bedankt daarvoor.

Ook jij nog een fijne avond

Groetjes, Marco

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki