Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen?

Sofii
Sofii mei 13 '11
ik zou graag eens kijken wat jullie zien in mijn foto
hebben jullie speciale gegevens nodig of enkel mijn foto
Delen:
Serenity
Serenity mei 13 '11
Hoi Sofii, ik lees geen foto's ik krijg een indruk en die indruk die vertel ik.

Het eerste wat me binnen schoot was 'zo die heeft veel mannelijk energie' en daarna zag ik dat je zwanger ben op de foto, ik zie liever foto's zonder kinderen dus ik stop omdat ik me daar niet helemaal lekker bij voel overigens waneer je lekker actief op het forum aan het lezen ben en gezellig mee discuseer dan heb je meer kans dat mensen je willen lezen aangezien de ervaring is dat men laat hun foto lezen en ze zijn foetsie terwijl de lezer net zijn best voor je hebt gedaan, dit gaf een soort van teleurstellend gevoel en dat is niet leuk aangezien iedereen hier voor de lol is.
Sofii
Sofii mei 13 '11
dank je voor je reactie
zal ik een andere foto posten?
en dat van de mannelijke inergie klopt hoor wink
groetjes
Serenity
Serenity mei 13 '11
Ja dat kan als je wil, lees jezelf ook lekker even in hier op het forum wellicht kom je wat interessante onderwerpen tegen!! laugh
Serenity
Serenity mei 13 '11
Oh ik zie nu pas de foto!
Ik ging staren en je gezicht vervormde een beetje, ik weet niet precies wat dat betekende maar dit is wat ik op tikte…

Mooie foto, mooie dame, je bent op weg om een mooie vrouw te worden, gevat, slim en een tikje onzeker over het uiterlijk of/en de goedkeuring van andere maar ach dat hebben we allemaal wel eens op zijn tijd.
Je doet het goed en die verdriet van vroeger kan je nu toch echt eens loslaten, kom op er zijn echt wel belangrijkere dingen waar jij je 'nu' mee bezig kan houden ipv te piekeren…

Tot lezens! laugh
Sofii
Sofii mei 13 '11
dank je om mijn fototje te lezen veel klopt er toch wel hoor
ben al even aan het rondlezen geweest
zelfs zou ik dit ook graag kunnen hoor wink
ik ben een jjaartje geleden met pendelen maar
sinds de zwangerschap lukt het echter niet meer frown
Serenity
Serenity mei 14 '11
Wellicht is je kindje te jong om met zulke energieën om te gaan en sluit die energie af om lekker te groeien dat kost ook een boel energie namelijk.
Mijn mening is dat je tijdens je zwangerschap en waneer je kleintje is geboren en in de zelfde kamer verblijft geen occulte zaken meer te doen en alleen bidden/vragen om positieve kracht om het kindje te dragen en bescherming tegen het negatieve.
Kinderen zijn teer en kwetsbaar en in hun begin fase naar een volwassen mens te worden, die groei is hun eigen pad en wellicht zijn hun aan bepaalde zaken nog niet aan toe.

Doe wat je goeddunkt, doe wat goed aan voelt en waar jij je prettig meevoelt.
Bespreek zoveel mogelijk met je partner ook over de dingen waar je tegenaan loopt en vind samen de meest bevoordelijkste harmonieuste oplossing, samen sta je sterk! ^^

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki