Loading...
nl

wie wil me leze?

Rick
Rick mei 13 '11
alvsst bedankt hoor

fotow: http://upload.server8.org/f179.jpg
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 14 '11
Even voor het gemak:
Rick
Rick mei 14 '11
danku wel
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 15 '11
Hoi Rick,

-Mijn eerste reactie is een heel misselijk gevoel; het gevoel dat ik steeds moet overgeven. Mijn keel is helemaal dichtgeknepen. Zegt dit jou iets? Het zegt mij dat je volgens mij op het punt staat heel veel dingen los te laten en dat overgeven opruimt voor jou.

-Ik hoor het woordje 'Mooie dromen'

-Als ik mijn ogen sluit zie ik jou klimmen op een trap naar het licht. Ik denk dat ik dat symbolisch moet opvatten, dat je een reis in jezelf aan het beginnen bent of al begonnen bent die leidt naar 'verlichting', naar het weer terugkomen bij jouw kern, waar je nu nog niet volledig mee in contact staat.

-Er is ook iets met je voeten of met je benen in combinatie met water. Ik zie steeds beelden van je voeten/benen die aan het lopen zijn door water. Ik heb het gevoel dat dit het volgende betekent: water staat voor emoties, je voeten vertegenwoordigen het begrip over je zelf, begrip over het leven. Je onderbeen gaat over de toekomst en verder willen gaan. Wat dit mij vertelt is dat je mag vertrouwen op je innerlijke stem en gevoeligheid die jou jouw juiste pad willen laten inzien. Wees ontvankelijk voor wat jouw innerlijk gevoel jou wil vertellen. want dat leidt naar het juiste pad waar je je naartoe gaat bewegen.

Ik heb verder het gevoel dat je in een bepaald gat zit dat verwarrend is en geen gevoel van houvast geeft. Maar wat ik doorkrijg is dat je je mag ontspannen in dit moment. Heb het vertrouwen dat je in de stilte die je in jezelf kunt vinden, daaruit komt, als je maar luistert naar jouw innerlijke stem.

Dit was mijn lezing voor jou!

Liefs, L'arbe de vie
Vogeltje
Vogeltje mei 15 '11
Hallo Rick,

Ik ben nog maar een hele beginnende fotolezer.
Dus kan zijn dat de zaken niet kloppen of ik heb ze niet goed verwoord. Graag zou ik wel feedback van je willen ontvangen aangezien ik hiervan kan leren.

Het volgende kwam bij me door:

Opgeruimd = Volgens mij heeft dit met je karakter te maken maar kan dus ook symobolisch zijn betreffende dingen die je hebt meegemaakt aan het opruimen bent.

Voel hoofdpijn aan linkerzijde van hoofd. Dit kan eventueel bij jou ook rechterzijde want ik ben er achter gekomen dat het wel een gespiegeld bij me binnenkomt. Gepieker en malen in je hoofd.

Vol/naar gevoel in buik - opgekropte emoties die eruit willen en lijkt wel of je bezig met wie ben ik en wat wil ik in dit leven wat is mijn doel.

Heb je last van je rug rechts onder in? (pijnlijk)

Dan nog 2 dingen die ik binnenkreeg maar helemaal niet zeker van ben maar toch maar benoem.

1. Zijn jou ouders gescheiden???
2. Wat heb je met auto's

Dit was dus mijn lezing betreffende jou foto.

Groetjes,
Vogeltje







L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 22 '11
Hoi Rick,

Ik heb een tijdje geleden een fotolezing voor je gedaan en ik ben benieuwd wat jij daarin herkende. Zou je misschien feedback kunnen geven?

Lfs, L'arbe de vie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki