Lieve Goudsbloem,
Ik wil het heel graag voor je proberen.
Prachtige ogen heb je trouwens.
Lieve, vriendelijke, eerlijke dame.
Met jouw glimlach en jouw humeur laat je menig mens stralen.
Gevoelig persoontje, gevoelig voor sferen, en mensen.
Jij voelt mensen snel aan, je weet vaak istinctif wie je tegenover je hebt.
Je ziet graag het goede in een persoon.Dat is een hele mooie eigenscap vind ik, maar wil niet zeggen dat je je ogen moet sluiten voor de schaduwkanten van een persoon.
Je gaat liever de confrontatie met mensen niet aan.
Je mag nee zeggen en je mag grenzen stellen, daar is helemaal niks mis mee.
Hiermee geef je duidelijkheid aan mensen en bescherm je je eigen.
Er is iemand onaadig tegen je geweest. Het lijkt wel alsof je met de rug tegen dre muur bent gezet of voelt gezet.
Je voelt je niet gesteund door bepaalde personen, waarvan je dit wel verwacht had. Het voelt een beetje eenzaam alsof je ergens alleen voor staat.
Ik heb het gevoel dat er iets is tussen jouw ouders en je vriend/partner.
Misschien zit ik hier helemaal fout mee, maar het voelt alsof je ouders je vriend niet goed voor jou vinden.
En jij wordt daarbij in het midden gezet en krijgt van beiden geen begrip. En dat isd nu net wat je neit wil...tussen 2 vuren in staan.
Gevoelsmatig denk ik dat je wel weet wat je te doen staat, maar die beslissing maken......dat vind je erg moeilijk.
Papa´s schatje, papa´s zonnetje. Toen ik je foto voor het eerst zag kwam gelijk `zonnetje`binnen.
Je voelt vederlicht, ik vind dat je een hele mooie, fijne energie hebt.
Ik zou je het liefste een dikke knuffel geven, want volgens mij heb je die ontzettende nodig op het moment.
Dat is wat je op dit moment mist van diegenen waarvan je het nodig hebt.
Jij hebt heel veel te geven en dat doe je ook.
Je geeft, geeft en geeft. Geef ook aan jezelf.
Er zijn mensen om je heen die je heel graag willen helpen, maar dan zul je ook hen toe moeten laten.
Laat het muurtje dan maar es ff zakken, dat heb je nodig.
Je houdt zoveel rekening met andere mensen.
Verder zie ik een meneer met een snor, een witte snor volgens mij. Hij is berustend en heedft een brede schouder om op uit te huilen. Iemand bij wie je altijd terecht kunt of altijd bij terecht hebt gekund.
Ik weet niet of je iemand hierin herkent.
Ik hoop dat je er iets mee kunt . Ik denk in ieder geval als je je aandacht op jezelf richt en goed naar jezelf gaat luisteren dat je meer rust gaat ervaren.
Je bent een prachtig mens. Kijk in de spiegel en geef aandacht aan de wensen en de gevoelens van diegene die je daarin ziet.
Dikke knuffel, Sies