Loading...
nl

wie wil mijn foto lezen

goudsbloem
goudsbloem mei 11 '11
hallo allemaal ik zou heel graag een foto lezing willen..
wie zou dat voor me willen doen?

liefs
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 11 '11
Hoi Goudsbloem

kun je een grotere foto plaatsen?

goudsbloem
goudsbloem mei 11 '11
hoi L'arbe de vie
ik heb mijn best gedaan maar alle foto's groter als deze waren pakt ie niet..snap er niks van heb er 4 geprobeerd..
goudsbloem
goudsbloem mei 11 '11
ik heb net ff wat dingen uit gebrobeerd..! als je de foto even op je computer opslaat en dan kijkt is hij wat groter en een stuk duidelijker! ik hoor het nog wel van je.
vind het wel erg leuk dat je mij foto wil lezen!!!
goudsbloem
goudsbloem mei 12 '11
wie wil mij helpen door mijn foto te lezen zit echt in een crisis...mijn hoofd ontploft van de zorgen..
wie wil me helpen ?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 12 '11
Je moet je foto ook niet als profiel-plaatje erop zetten, maar in dit topic uploaden. Kies dan het volledige reactiescherm, en voeg het bij als bestand. Dans komt het helemaal goed.
goudsbloem
goudsbloem mei 12 '11
ik ga het proberen thanks!!
goudsbloem
goudsbloem mei 12 '11
hahah al gelukt ik dacht dat het niet gelukt was om dat ik het plaatje net niet kon zien he he eindelijk..!
susie14
susie14 mei 12 '11
Lieve Goudsbloem,

Ik wil het heel graag voor je proberen.
Prachtige ogen heb je trouwens.

Lieve, vriendelijke, eerlijke dame.
Met jouw glimlach en jouw humeur laat je menig mens stralen.
Gevoelig persoontje, gevoelig voor sferen, en mensen.
Jij voelt mensen snel aan, je weet vaak istinctif wie je tegenover je hebt.
Je ziet graag het goede in een persoon.Dat is een hele mooie eigenscap vind ik, maar wil niet zeggen dat je je ogen moet sluiten voor de schaduwkanten van een persoon.
Je gaat liever de confrontatie met mensen niet aan.
Je mag nee zeggen en je mag grenzen stellen, daar is helemaal niks mis mee.
Hiermee geef je duidelijkheid aan mensen en bescherm je je eigen.

Er is iemand onaadig tegen je geweest. Het lijkt wel alsof je met de rug tegen dre muur bent gezet of voelt gezet.
Je voelt je niet gesteund door bepaalde personen, waarvan je dit wel verwacht had. Het voelt een beetje eenzaam alsof je ergens alleen voor staat.
Ik heb het gevoel dat er iets is tussen jouw ouders en je vriend/partner.
Misschien zit ik hier helemaal fout mee, maar het voelt alsof je ouders je vriend niet goed voor jou vinden.
En jij wordt daarbij in het midden gezet en krijgt van beiden geen begrip. En dat isd nu net wat je neit wil...tussen 2 vuren in staan.
Gevoelsmatig denk ik dat je wel weet wat je te doen staat, maar die beslissing maken......dat vind je erg moeilijk.

Papa´s schatje, papa´s zonnetje. Toen ik je foto voor het eerst zag kwam gelijk `zonnetje`binnen.
Je voelt vederlicht, ik vind dat je een hele mooie, fijne energie hebt.
Ik zou je het liefste een dikke knuffel geven, want volgens mij heb je die ontzettende nodig op het moment.
Dat is wat je op dit moment mist van diegenen waarvan je het nodig hebt.

Jij hebt heel veel te geven en dat doe je ook.
Je geeft, geeft en geeft. Geef ook aan jezelf.
Er zijn mensen om je heen die je heel graag willen helpen, maar dan zul je ook hen toe moeten laten.
Laat het muurtje dan maar es ff zakken, dat heb je nodig.
Je houdt zoveel rekening met andere mensen.

Verder zie ik een meneer met een snor, een witte snor volgens mij. Hij is berustend en heedft een brede schouder om op uit te huilen. Iemand bij wie je altijd terecht kunt of altijd bij terecht hebt gekund.
Ik weet niet of je iemand hierin herkent.

Ik hoop dat je er iets mee kunt . Ik denk in ieder geval als je je aandacht op jezelf richt en goed naar jezelf gaat luisteren dat je meer rust gaat ervaren.
Je bent een prachtig mens. Kijk in de spiegel en geef aandacht aan de wensen en de gevoelens van diegene die je daarin ziet.

Dikke knuffel, Sies
taro
taro mei 13 '11
Hoi lieve Goudsbloem,

Je hebt een lief en zachtaardig karakter.
Je accepteert ieder mens zoals hij of zij is.
Je begrijpt niet waarom er ruzie's en oorlogen moeten zijn.
Waarom kunnen mensen niet gewoon naast elkaar leven in hun eigen wereld/geloof etc. Jij zou graag willen dat iedereen elkaar accepteert. Je bent er ook vaak mee bezig waarom er zoveel leed is.
Die onmacht, ruzie, pesterijen heb je zelf meegemaakt, je bent iemand die daarop niet zal reageren.
Je laat ook weer niet echt over je heen lopen, want je voelt wel krachtig aan, je mag meer van je afbijten, wijselijk je mond houden is niet altijd goed.

Jij ziet en voelt meer dan dat jij naar de buitenwereld laat zien.
Laat je maar horen dat ook jij een krachtig persoon bent die heel goed weet hoe alles in elkaar steekt.
Daardoor zullen mensen je anders gaan bekijken en zul jij je veel meer gewaardeerd voelen.

Je bent iemand die het leven neemt zoals het komt, een warme moederkloek die voor iedereen een luisterend oor heeft.
Maar ik voel dat jij je meer mag gaan richten op uitdagingen, dingen doen die je leuk vind. Een cursus of een uitstapje, vakantie, speciaal voor jou.
Je bent iemand die veel aan een ander geeft en daardoor mag je ook aan jezelf denken. Beloon jezelf vaker met iets leuks, een massage of een dagje uit.

Je voelt redelijk goed in balans.
Krijg alleen te voelen dat de doelen die je van binnen hebt mag gaan nastreven. Jij bent iemand die mag en kan gaan genieten van het ontdekken van de wereld. Er is nog zoveel meer wat jouw aandacht trekt en wat jij nodig hebt om een compleet volmaakt gevoel te krijgen.

Ik voel een kinderwens bij je. Je bent iemand die een groot gezin voor ogen hebt. Krijg ook het verlies/gemis van een kindje te voelen.

Laat je niet in een hoekje wegstoppen, want jij hebt net als ieder mens recht om jouw leven in te vullen zoals jij het wil.

Hoor graag of je er iets mee kunt.

Liefs Taro

lamama
lamama mei 13 '11
goed van vertrouwen maar toch ook erg onzeker?
je staat regelmatig voor andere klaar maar zijn die peronen er ook voor jouw?
heb het gevoel dat je zo af en toe Te veel van je zelf geeft wat jou soms erg uitput,
ook voel ik een diep verdriet iets uit je jongere jaren waar ik liever niet in het openbaar op verder wil gaan ik denk dat je zelf wel weet welke kant dit op gaat?
momenten dat alles weer ff naar boven komt!
pas op lieverd laat geen misbruik maken van je goedheid,
ondanks dat je een zacht persoon ben laat je toch ook niet echt het kaas van je brood eten,je schiet niet snel uit je sloof maar als het gebeurd dan moeten ze het ook echt echt te ver gegaan zijn,
ik wens je veel liefde licht en kracht toe
lieve groetjes lamama
goudsbloem
goudsbloem mei 13 '11
lieve sies!

geweldig wat je allemaal schrijft het klopt ook nog eens..!!
ik kan de man met de baard ff niet herinneren maar misschien komt dat nog..

de beslissing maken vind ik echt heel erg moelijk en dat vreet me ook erg op..weet niet hoe ik dat ga doen bah wat moelijk...

ik ben heel erg blij met deze foto lezing en wil je bedanken voor je mooie woorden!!!

heel veel liefde van mij toegewenst!!

liefs Goudsbloem
goudsbloem
goudsbloem mei 13 '11
lieve taro!

ook jij hebt een geweldige fotolezing gedaan!!
alles wat je schrijft klopt ik kan er niets anders van maken!!

over de kinderwens ja wat zal ik zeggen ik heb al 3 kinderen ik wilde inderdaad veel kinderen ik ben gek op kinderen soms ben ik er zelf ook een haha..!! en van dat gemis kan zijn van de miskraam die ik met 7 weken heb gehad...

taro ook jij heel erg bedankt voor de fotolezing dat waardeer ik echt!!

jij ook veel liefde toegewenst!!

liefs Goudsbloem
goudsbloem
goudsbloem mei 13 '11
lieve lamama!

ook jij heel erg bedankt voor je fotolezing!!

ook jij weet het allemaal goed te vertellen er is inderdaad iets wat me nog erg veel verdriet geeft waar ik maar niet overheen kom dat is erg moelijk voor me....

dat van het uitputten omdat ik te veel van mezelf geef klopt helemaal en vind het maar aardig moelijk om het niet te doen omdat ik zo graag het beste voor iedereen wil..

jij ook erg bedankt voor deze mooie fototlezing ben er erg blij mee!!!

veel liefde toegewenst!!!

liefs Goudsbloem

Emuca
Emuca aug 15 '11
Ik heb je foto voor je verwijderd.
goudsbloem
goudsbloem aug 16 '11
emuca bedankt voor het verwijderen van mijn foto!!!

liefs!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420