Loading...
nl

vreemd geweldadig

Monique-Nino
Monique-Nino jan 21 '07
eigenlijk op moeten schrijven,maar denk daar nooit over na :o

De droom (nachtmerrie) kwam in mijn eerste slaap.
Ik ging met Remco en Romy naar iets van een feest ofzo, remco's broer was er ook.
Toen we er aankwamen,klonken er schoten.
Maar daar ga ik niet naar binnen zonder mijn pistool, zegt hij en gaat terug naar huis om zijn pistool te halen (even voor de duidelijkheid, we hebben dus geen pistool in huis in het echte leven ;))
Dus gaan we daar naar binnen en meteen komen we in een soort schietgevecht.
Echt de kogels vlogen en floten om mijn oren, en ik zag ze ook overal inslaan, rennende manne en Remco "dook" tussen al het geweld.
In paniek nam ik Romy mee en kwam bij een soort kleedhokjes (zoals bij een zwembad) maar en zetten Romy ver weg in een van de achterste ik nam een andere om het risico te verspreiden
Maar al gauw nog meer paniek omdat ik Romy kwijt was, toen dook ze onder mijn deur door en zei dat ik met haar mee moest, daar zou het veilig zijn.
Dus ik achter Romy aan, naar een grote ruimte helemaal achterin.
Daar zitten allemaal vrouwen (beetje aso typjes) en ik moest gaan zitten en soep met broodjes eten
Maar ik was vreselijk bang, schoten waren nog duidelijk te horen, maar ik moest me geen zorgen maken, "de jongens" deden dit altijd.
En zij gingen dat soep met broodjes eten.
Van het één op het andere moment voelde ik me boos worden op Remco, dat hij ons zo in gevaar kon brengen met zo'n k*t feest en liep kwaad weg.
Ik was toen thuis, niet het huis waar ik echt in woon, maar een huis met een keuken aan de voorkant en een grote gang met glazen deuren. (geen bekend huis voor mij)
Romy had ik in bed gelegd en ik hurkte voor het raam en ruimde iets op.
Daar kwam een oude gammele auto aan (echt een heel oud model en veroest en zo) met een zooit kerels erin, geweren (van die automatische) waren duidelijk te zien.
En daar stapte Remco uit, ik gauw naar de deur, en Remco kwam ,als een dronkelap, aangewaggeld, helemaal onder het bloed en zag er niet uit.
Ik dacht, die is helemaal verrot geschoten, en vroem hem wat er was gebeurd
Ik ben gestruikeld zegt ie en viel in mijn armen....

En op dat moment schrok ik wakker met mijn hart in mijn keel.(en even gevoeld of hij echt wel heelhuids naast me lag ;))


Heb werkelijk geen idee hoe ik aan zo'n droom kom, ik droom ook niet veel, maar als ik droom is het altijd heel ingrijpend en indrukwekkend.
Ik ben er dan ook altijd dagen mee bezig

B.T.W. Ik heb geen extreem geweldadige films gezien die avond (kijk ik trouwens wel regelmatig zonder consequentie's) of iets waardoor het zou komen, was echt out of the bleu
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 24 '07
Hele vreemde en wilde droom. Ben benieuwd wat hij betekend.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki