Loading...
nl

beetje eng allemaal,,,,,,

Esther
Esther mei 9 '11
Ik weet niet of ik het hier niet moet schrijven.. maar ik heb een vraag..... Bij mij is afgelopen week 3 keer de printer vanzelf aangesprongen (hij begint zich dan op te warmen... krakend geluid en daarna begint ie te printen zonder papier).... het rare is dat de printer in de kast staat (al 4 jaar).. en dit nooit eerder is gebeurd (gebeurt ook alleen als ik alleen ben).... dit gebeurt steeds als ik aan "paranormale" dingen denk (kracht vragen van boven.... mijn eigen intuitie..).. net gebeurde het toen ik een verhaal las van een vrouw die was overleden aan de ziekte die ik ook heb gehad.... wat bedoelen ze hier nou mee??? Ik vind t eng... heb nou ook gewoon de stekker van de printer eruit getrokken..... ook ben ik vaker snachts bang.... alsof er iemand naar me staat te kijken... vind t niet leuk....

Hoop dat iemand een antwoord weet..... (ik weet ook wel dat ik niet bang moet zijn... maar stiekem ben ik t toch wel... :$)

Grtz Esther
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 9 '11
Het eerste wat in mij opkomt, is dat je wordt uitgenodigd om te gaan Aarden. Je kan dan via de aarde, het overschot aan energie in jezelf, wat meer natuurlijker laten afvloeien.

Mag ik je vragen of je heel erg druk in je hoofd bent de laatste tijd? Of dat er iets gebeurd is waar je heel erg over nadenkt?
Esther
Esther mei 9 '11
He Nims....

ja, er is wel heel wat gebeurt de laatste tijd.... maar ik ben niet erg druk in mn hoofd.... ben juist veel rustiger dan voorheen. Mij is al geleerd hoe ik moet aarden... en dat ik de energie door mijn voeten kan laten afvloeien... dit doe ik ook vaker... Ik ben dus ook ziek geweest.. en sinds dit gebeurt is.. gebeuren er wel vaker (voor mij) gekke dingen.... ook weet ik sommige dingen intuitief... waarvan ik vaak denk dat ik t maar verzin... moet er echt aan wennen.

bedankt voor je reactie...

Grtz Esther
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 9 '11
Mag ik vragen wat er is gebeurd, en wat voor ziekte je hebt gehad? Misschien dat dit een aanwijzing kan zijn?
Esther
Esther mei 9 '11
Ik heb vorig jaar helaas getroffen door kanker..... en vorige week is een oom van mij gestorven (niet echt een oom...maar de beste vriend van mn vader.. voor ons was dat dus altijd een oom)...
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 9 '11
Gecondoleerd met het verlies. Mag ik vragen waar je kanker had? En ben je hiervan genezen? Heb je iets in je leven aangepast nadat je weer thuis was?
Esther
Esther mei 9 '11
Ik had borstkanker..... alles is weggehaald (geen uitzaaiïngen gevonden in andere organen, alleen heel veel lymfe besmet.. maar die hebben ze ook weggehaald).. voor de doktoren ben je pas na 5 tot 10 jaar genezen... voor mezelf ben ik wel genezen... ik voel me goed.. en heb altijd het gevoel gehad dat ik zal genezen... Wat bedoel je aangepast nadat je weer thuis was? Ik leef in ieder geval veel intenser.. en geniet veel meer....
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 9 '11
misschien moet je er papier in doen, zodat je kan zien wat er geprint wordt !?
groetjes
Esther
Esther mei 9 '11
ik laat de stekker er mooi uit.... crazy... ach.. wie weet is heeft de printer zn beste tijd gehad.. en maak ik mezelf wat gek...
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 9 '11
Origineel bericht van: Esther
Ik leef in ieder geval veel intenser.. en geniet veel meer....

Dat was precies wat ik bedoelde. Hiermee heb je een andere stap gemaakt en ben je in een leer-proces gestapt. Hierbij horen ook wat volgende stapjes van bewustzijn, die je nu aan het maken bent.

Hierbij hoort ook de gevoeligheid die je nu ervaart en de angst die hierbij wordt aangeraakt. Ik ben dus erg benieuwd of je door die angst heen kunt gaan, om te zien wat eronder zit en waar hij vandaan komt.
Esther
Esther mei 9 '11
Nims... ik hoop t ook.... maarja.. wie is niet bang voor t onbekende...
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 9 '11
Ik! Want bang zijn voor het onbekende, is eigenlijk bang zijn voor het leven. Want er is niets zo onvoorspelbaar dan het leven zelf.

Waarom ben jij bang voor het onbekende?
Esther
Esther mei 9 '11
Ja.. dat t leven onspelbaar is weet ik natuurlijk alles van... maar ik ben niet bang voor het leven... ik geniet ervan....
Met het onbekende bedoel ik bijvoorbeeld.. `s nachts in bed liggen en het idee hebben dat er constant iemand naast je staat... lichten die beginnen te knipperen... printers die vanzelf aanspringen.... voor mij is dat onbekend....en ik geef toe dat ik daar bang voor ben... (maar dan spreek ik helemaal voor mezelf)..want ik weet niet wat t is...
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 9 '11
Het zou een entiteit kunnen zijn die in je aura veld is gaan zitten. Het is voor mij nu lastig om dit vanaf afstand te bepalen. Is er iemand in jouw omgeving die je hiermee zou kunnen helpen?
Maryssa
Maryssa mei 9 '11
Hallo Esther,

Dat wat je beschrijft herken ik wel over dat je het gevoel hebt dat er iemand naar je kijkt. Wat mij helpt is voordat ik ga slapen een witte kaars te branden en mezelf in licht te zetten (voor mij zijn dat de kleuren goud, wit en roze) en te gronden. Nog een tip wat voor mij goed werkt; is zwarte toermalijn neerzetten op allebei mijn nachtkastjes.
New Moon
New Moon mei 9 '11
Hoi Esther,

Ik kan me voorstellen dat je hier bang van wordt.
Nu heb ik ook ervaringen gehad met elektrische apparaten die vreemd deden op het moment dat ik energetisch bezig ben (in mijn geval vielen er juist apparaten uit, en andere apparaten gingen stuk)
Ik hoor dit ook van andere mensen die op spiritueel gebied bezig zijn met hulp van bv engelen. Omdat er zoveel energie in omgaat, gaan apparaten raar doen, is mij verteld. Dat werkt dus niet alleen met "negatieve" energie (geesten), ook zo met "positieve" energie . Heb niet het gevoel dat het in jouw geval iets slechts is...

Hij print dus zonder papier. Hoe uit jij je gevoel/leeg jij je hoofd als ik vragen mag?
Aangezien hij begint te printen als je met je intuitie bezig bent of hulp van boven vraagt, komt het ook op mij over als een soort teken.
Is het misschien een idee om eens te gaan schrijven, lekker je gedachten op papier, of schilderen?
Je vertelt dat je hoofd rustig is, maar is je hart dat ook?
Ik raad je aan om het volgende te doen: ga eens met je hart "in gesprek". Vraag bv naar haar angst, verlangens, verdriet, pijn, dromen. Probeer niet te oordelen, en schrijf eens lekker van je af (op papier dus). smileLuister naar je gevoel en laat twijfels los. Omdat je hart een andere taal spreekt dan je hoofd, kan het makkelijker zijn om je hart te uiten in een tekening of gewoon wat gekrabbel op papier. Als je hart verlangt naar dansen, zingen, schilderen of lachen, ga dat dan doen smile. Zo geef je de energie uit je hart een vorm of klank op aarde (ook een manier van aarden dus). Veel plezier!

Liefs the moon
Esther
Esther mei 10 '11
@Nims... Ik zou niet weten of er iemand is die dat zou kunnen... maar eerlijk gezegd ben ik daar niet zo bang voor.... ik voel me super.. en ik ga ervan uit dat ik me dan anders zou voelen... soms heb ik het idee dat het gewoon allemaal met mn angst te maken heeft.. een ander zou gewoon die denken... "rot printer..."en dan gewoon 100 keer op t uit knopje duwen.... smile.. Nims.. kan je me eens laten weten hoe jullie dat doen met die stukjes tekst van een ander in een reactie? Ik heb geen idee.... uhm... blush

@ Maryssa... Ik zet me altijd in wit licht (hebben ze me ook geleerd hier).. en dat voelt heel goed... bidden wilt ook wel helpen merk ik... maar wat is zwarte toermalijn?

@ the moon..... Wat jij vertelt.. dat is precies wat ik al dacht.... het is ook steeds als ik ermee bezig ben...
En tja.... met mn hart in gesprek gaan.... ik ben heel blij, vrolijk en ook gelukkig..... en heel dankbaar dat ik er nog ben.... maar vaak huilt mn hart ook... ik ben bang dat als ik met mn hart in gesprek zal gaan.. er heel veel verdriet uit zal komen..... maar ik heb al zoveel verdriet gehad... dat ik t nog maar ff zo laat.. eigenlijk ook niet zo heel goed... maar t gaat nu allemaal weer normaal in mn leventje....

En weet je... ik verlang heel erg naar dansen... (terwijl ik eigenlijk helemaal niet echt kan dansen..... ik kan op de maat klappen.. haha)

Dank jullie wel... doet me echt goed jullie woorden.... en ik ben ook wel blij om in de gaten te krijgen dat ik niet "gek" ben... Ik heb trouwens net weer een set engelenkaarten gekocht.. en daar kan ik echt helemaal blij van worden..... (net een kind die op schoolreisje gaat....

Grtz Esther
diebrabander
diebrabander mei 10 '11
[quote=EstherNims.. kan je me eens laten weten hoe jullie dat doen met die stukjes tekst van een ander in een reactie? Ik heb geen idee.... uhm... blush[/quote]

Rechtsonder de reactie op QUOTE klikken smile
Esther
Esther mei 10 '11
Origineel bericht van: diebrabander
[quote=EstherNims.. kan je me eens laten weten hoe jullie dat doen met die stukjes tekst van een ander in een reactie? Ik heb geen idee.... uhm... blush


Rechtsonder de reactie op QUOTE klikken smile[/quote]

aha... thanx!!!
AngelClear
AngelClear mei 10 '11
Ja , Maar hoe doe je dat dan om één zinnetje uit een hele tekst te quoten, zoals ik hier zo vaak op mijn brood krijg ? tongue
Wat ik trouwens niet echt kunnen vind, want dan wordt heel de boel uit zijn comtext en verband gerukt ... maar goed ... eek
Ik weet ook niet hoe ik dat moet doen Diebrabander ! Ik zit ook met die vraag. Kwestie van "Fair-play" in het ruzie maken en gekibbel hé ! winksick
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki