Hallo'tjes,
Ik zit in een nogal moeilijke situatie,
heb geen zekerheid of zie geen licht aan het einde
van de tunnel, ..
Wie kan mij hier een beetje wijzen maken, wat er al dan niet kan gaan gebeuren of dergelijke,
wie kan me een beetje eerlijke moed geven, om toch door te gaan met alles wat er nu gebeurd!?
Groetjes
Lieve Stefanie,
Ik ben via je naam even je energie gaan aanvoelen.
Je vraagt om hulp,
Ik krijg sterk te voelen dat je knopen moet gaan doorhakken. Je problemen kun je de baas zijn.
Leer te aanvaarden en loslaten, de lessen die we krijgen zijn moeilijk en pijnlijk, maar we kunnen ze aan.
In je jeugd was je daadkrachtiger dan nu, ik voel dat je onderdrukte gevoelens bij je hebt en daardoor ben je je eigen ik verloren, je bent je gaan aanpassen en je hebt jezelf aan de zijlijn gezet, andere hebben / hadden voorrang.
De problemen zijn er in de jaren ingeslopen, onbewust ben je veranderd, wordt je daar bewust van, probeer te zien wat er moet gebeuren. Weet dat jij het kunt.
Ik voel dat jij het kunt, er is geen probleem groot genoeg voor jou.
Alleen moet je die negatieve gedachtes uitbannen, stop je energie in iets positiefs voor jou Dan zul je, je beter gaan voelen.
Je bent van nature een helper, alleen je vergeet jezelf.
Je bent nu vastgelopen, maar je kunt hier echt alleen zelf uitkomen.
Ik voel zware negatieve energie om je heen, je ziet het zwaarder dan het is. blijf elk probleem als een les zien. Hoe groot het probleem ook is, jij kunt het aan.
Hoe pijnlijk een les ook is, hij komt op jouw pad omdat jij wat te leren hebt. Dus zet je vechtlust aan en hak knopen door.
Ik voel verlies van iemand, kan zijn dat dat iemand anders is, maar het kan ook zijn dat het, het verlies van jezelf is.
Het voelt of je al jaren leeft maar niet de resultaten behaalt die je wilt behalen.
Jij leeft niet voor jezelf,je past je naar je omgeving aan, zet jezelf boven aan het prioriteiten lijstje.
Ik blijf maar horen, "Knopen doorhakken...", "verstop je daar niet langer achter..." alleen jij kunt dit doen, hoe moeilijk dat ook is, durf jouw leven zelf te leven. Zet je positiviteit aan.
Je zult door jouw keuze's mensen kwijt raken, maar voor het verlies van het een staat er iets nieuws voor je klaar. Kies voor jouw geluk.
Tip: Ga elke dag even je rustpunt zoeken en vraag welke knopen je moet doorhakken. Voel in je hart welke beslissingen je moet nemen, een gedachte die regelmatig terug komt, een gevoel wat je elke keer krijgt.
Ik voel dat je weet welke stappen je moet nemen, maar ik voel ook dat je niet durft, je verschuilt je achter veronderstellingen en het liefst wil je dat iemand anders het voor je kan oplossen, helaas dat kan niet. Jij moet het doen.
Wij kunnen er voor je zijn maar wij kunnen niet de beslissing voor jou nemen.
Veel wat ik aanvoel, zit bij jouw in je onbewuste, wordt je bewust van je leven en dan kun je het veranderen.
Loop niet te hard, jezelf voorbij, neem je rust punten en ga vandaar uit kijken naar de problemen die je hebt...Jij kunt het zelf veranderen, het heeft alleen tijd en kracht nodig.
Liefs Taro