Loading...
nl

Elke nacht, nachtmerries.

Eve3
Eve3 mei 7 '11
Hallo Allemaal,

Ik ben Eve, en heb elke nacht last van nachtmerries. De ene nacht zijn ze erger dan anders, maar ik draag het wel elke dag als een last met me mee.
Het is nou ongeveer al 2 jaar lang aan de gang dat ik elke nacht nachtmerries heb, en weet echt niet meer wat ik er mee moet.
Ik heb therapie geprobeerd, maar geen mens kan dromen studeren naar mijn mening, en heeft het daarom ook niets uitgehaald.

Daarom zoek ik andere mensen (met dezelfde ervaring/problemen) die mij misschien wat meer kunnen vertellen over nachtmerries, en hoe deze misschien te kunnen verlichten.

Heb je suggesties of gewoon een verhaal om met me te delen over nachtmerries, aarzel er niet over, elk antwoord ik welkom!

Liefs.
Delen:
Groene_heks
Groene_heks mei 8 '11
Hoi Eve, welkom hier smile

Zijn de dromen hetzelfde? Kun je er een beschrijven?
Kleuren en kleine details zijn heel belangrijk, we hebben een paar goede droomuitleggers hier, misschien kunnen zij je verder helpen.
Emuca
Emuca mei 8 '11
Ik heb zelf ook vaak nachtmerries gehad, maar voor mij bleven ze ook vooral hangen omdat ik met de instelling: 'ik krijg een nachtmerrie' en 'ze gaan toch niet weg' naar bed ging. Jij geeft hier al aan dat je niet geloofd dat therapie je kan helpen omdat je dromen niet kan studeren. Wellicht helpt het je om die gedachten weg te gooien en zonder dat vooroordeel hulp aan te nemen. smile
admin
admin mei 8 '11
Feng shui toepassen in de slaapkamer kan ook heel veel helpen. (uit eigen ervaring)
Een korte samenvatting: geen water in de slaapkamer, of afbeeldingen en voorwerpen die water symboliseren. Geen planten in de slaapkamer. Geen spiegels in de slaapkamer, en helemaal geen waarin je jezelf kan zien als je in bed ligt. Ook de plaatsing van het bed is erg belangrijk: zorg ervoor dat je de deur kan zien als je in bed ligt. En al helemaal niet slapen in het verlengde van de twee denkbeeldige lijnen van de deur.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki