Loading...
nl

wat vinden jullie van deze foto

michael1975
michael1975 mei 3 '11
Beste mensen.

Een buurvrouw nam deze foto bij ons in de woonkamer. Toen ik de foto zag viel me direkt iets op in het raam. Wat vinden jullie ervan
Delen:
aquarel
aquarel mei 4 '11
volgens mij zijn dat vlekken, van je vingers op de raam laugh
aquarel
aquarel mei 4 '11
het kan dat het een orb is, weet het niet, ben er niet zo met bekend met foto's
diebrabander
diebrabander mei 4 '11
Ik ook niet, maar het lijken me geen vingers, eerder lippen ofzo.
aquarel
aquarel mei 4 '11
mss moeten de ramen eens worden propergemaakt :-d
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 4 '11
aquarel heeft gelijk!
michael1975
michael1975 mei 4 '11
Ik dacht toch echt een persoon te zien in het raam. Ik omcirkel hem even voor jullie. De vier witte vlekken zijn versier rozen in de tuin. Het is de avond voor onze bruiloft.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 4 '11
Ja je ziet inderdaad in de omcirkeling een persoon. En die persoon zie je namelijk voor het raam zitten. Je kijkt naar de reflectie van de rechtervrouw. Als je namelijk goed kijkt, zie je ook de rand van de TV. Alleen door de scheve hoek, is het iets verkleind en vervormd.
AngelClear
AngelClear mei 5 '11
Ja NiMS , klopt volledig ! Ik zie het ook. Het is de vrouw die voor het raam zit met de groene trui en je kunt inderdaad een flink stuk van het televisie-toestel zien ook. Hier is beslist niets aan de hand.
aquarel
aquarel mei 5 '11
mensen zien in hun eigen fantasie vaak dingen die ze niet zo goed kunnen verklaren en daarvoor de meest ongelofelijke verhalen voor bedenken.
Beschermengel
Beschermengel mei 5 '11

Dat is niet altijd waar aquarel... wink
aquarel
aquarel mei 5 '11
daar zeg je iets :-)
diebrabander
diebrabander mei 5 '11
Ja indd, het bewuste houdt er niet van om dingen niet te weten,
dus verzint 'ie er zelf maar een verklaring voor.(vaak niet verzinnen maar koppelen aan iets wat er op lijkt) tongue
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 5 '11
klopt! diebrabander,

toevallig ken ik een jongen die bijna helemaal blind is...
hij heeft wel ooit goed kunnen zien.
hij vertelde me dat de hersenen uit zichzelf op het gene wat ie nog wel ziet, de beelden gaat aanvullen

ik maak ook schilderijen met wax... wat een reacties je soms krijgt van mensen... van dingen ze er zien.
ook dit komt omdat je hersenen wel iets zien... alleen weten niet wat... zodoende ga je alleen bepaalde beelden ophalen uit je geheugen laugh
groetjes
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 5 '11
Een optische illusie is simpel gezegd het foppen van je brein, ook wel gezichtsbedrog genoemd. Je ogen nemen iets waar wat de hersenen anders interpreteren dan dat de werkelijkheid is. De informatie die via de ogen verkregen wordt, zal in je brein namelijk maar voor 20% gebruikt worden om een beeld te vormen. De rest wordt door de hersenen zelf aangevuld. Dit doen ze door middel van eerdere ervaringen, verwachtingen en andere zintuigen. De foutjes die in het proces ‘zien’ optische illusies leveren kun je grofweg in twee categorieën onder verdelen. De hersenen vullen de basis van 20% verkeerd aan of de informatie verkregen via het oog klopt niet.

Je hersenen bestaan uit twee helften. Allebei met eigen taken. Zo regelt de rechterhersenhelft bijvoorbeeld alle bewegingen in het linkerdeel van je lichaam en andersom.

Met de volgende optische illusie van het draaiende meisje kan je uitvinden welke hersenhelft de overhand heeft. Draait het meisje met de klok mee dan is je rechterhersenhelft dominant. Andersom geldt natuurlijk ook dat je linkerhersenhelft het meest gebruikt wordt wanneer het meisje tegen de klok in draait.

Het is mogelijk om zelf het meisje de andere kant op te laten draaien. Je moet dan goed focussen. Als je op haar benen of voeten let, gaat het meestal sneller.

Mocht je moeite hebben om de figuur de andere kant op te laten draaien, doe dan even je ogen dicht en bedenk de kant waar je hem heen wilt laten draaien. Het vermogen om iets te visualiseren werkt meestal sterk.
michael1975
michael1975 mei 5 '11
ok,

Maar dan blijf ik het toch knap vinden dat de achterkant van mijn buurvrouw haar hoofd een gezicht heeft in de weerspiegeling op het raam met ogen mond neus. Die totaal niet op haar gezicht lijkt
michael1975
michael1975 mei 5 '11
ok,

Maar dan blijf ik het toch knap vinden dat de achterkant van mijn buurvrouw haar hoofd een gezicht heeft in de weerspiegeling op het raam met ogen mond neus. Die totaal niet op haar gezicht lijkt
aquarel
aquarel mei 8 '11
mooi meisje :-)
angel-star
angel-star aug 15 '11
ahaah! een echte lolbroek
ik denk niet dat die mensen wat de foto op deze site hebben geplaatst voor jou wijze raad te krijgen

ik hoop voor jou dat je nooit zelf eens een ervaring zult meemaken van een verschijning
dan denk ik dat je lollige buien voorbij zijn

groetjes pascal
Groene_heks
Groene_heks aug 16 '11
Laten we vooral aardig blijven en elkaar in de eigen waarde laten smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki