Loading...
nl

Tig keer moeten inloggen...

IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos mei 3 '11
Ik heb het al meerdere keren getroffen, dat ik me netjes aanmeld, en zie dat ik ingelogt ben. En als ik vervolgens op een topic klik, ben ik uitgelogt. Dit proces herhaalt zich zo'n 10x voordat ik echt ingelogt ben. Erg vervelend....
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 3 '11
dit had ik ook!
alleen is vanzelf goed gekomen shocked
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos mei 3 '11
Ik heb het tot nu toe iedere keer dat ik moet inloggen, en ik heb geen oude pc met oude software.... (is soms wel de oorzaak)
gast
gast mei 4 '11
Gewoon vinkje zetten in het ingelogt blijven hokje.
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos mei 4 '11
Dat vink ik dus telkens aan tijdens het inloggen, en dan ben ik in eerste instantie ingelogt, om vervolgens spontaan uitgelogt te zijn.
En als ik dan eindelijk ben ingelogt, dan is er niks meer aan de hand. Totdat ik de pc bijwerk (wekelijks dus) en dan moet ik weer van voren beginnen.
Ik wis de wachtwoorden niet uit het geheugen, dus die zouden bewaard moeten blijven, maar met deze site gaat het dan weer fout.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 4 '11
Misschien helpt het om even een keer al je cookies te wissen. Of soms helpt het ook om een andere browser te gebruiken. Bijvoorbeeld firefox. www.mozilla.com
Groene_heks
Groene_heks mei 5 '11
Mijn computer heeft een programma waardoor de computer elke dag word opgeschoond, misschien moet je inderdaad wat vaker ruimen?
Ik gebruik ook firefox en heb dit probleem nooit, tis maar een idee.
gast
gast mei 5 '11
Ik heb het alleen met hard resetten dat de inlog gegevens zijn gewist. Of als de stroom is uitgevallen...Verder doet explorer het goed.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki