Loading...
nl

huhu... even mijn hart uitstorten

Begrip
Begrip apr 30 '11
Mai mai, khoop dat het niet in verkeerde aarde zal vallen nu dat ik even mijn hart hier uitstort. Want er valt wle het één en het ander uit te storten. Kheb mij altijd al anders gevoeld thuis enja pfft kvoel me echt niet geapprecieerd en als ik ana mezelf denk wordt ik egoistisch genoemd en bla bla bla Nu, ksta op het punt om van huis te vertrekken... Met alle gevolgen van dien natuurlijk. Maar kheb zo het gevoel dat thuisblijven echt mijn zelfontwikkeling afremt hé arrg Khoop gewoon dat de reacties wat gaan meevallen, al weet ik wel beter... En heb soms wel heimwee naar hoe het hier thuis vroeger was maar dat is er niet meer, dusja kzit mezelf constant voor te liegen. Ik leef zogezegd in een sprookje en moet men men beide voetjes op de grond gezet worden volgens mijn familie. Maar zij werken zich wel kapot en denken alleen aan geld en aanzien. Arrg en al die hypocrisie, familiefeesten noemen ze dat dan. Ik hoor daar echt niet bij hé, en opt moment datk zei datk aura's zag moestik naar de psychiater. Begin mij soms af te vragen waaraan ik dit allemaal verdient hebt. Naart schijnt liet ik me in een vorig leven ook veel te veel onderdrukken. Zo erg zelfs datk aan het kruis ben genageld, met nog vele anderen, gewoon zomaar zonder reden... Kdenk dat ik gewoon ergens getroost wil worden... Kga nu na dit weekend van "Thuis" weg, de examens staan voor de deur... Kzal een hele hoop verwijten over me krijgen... Hopelijk wordt mijn chaotisch verhaal hier niet verkeerd opgevat ofzo, kben waarschijnlijk bang om iets verkeerd te zeggen... Thuis doe ik ook vanalles verkeerd... Tzal wel daaraan liggen

Ilse
Delen:
Groene_heks
Groene_heks apr 30 '11
Misschien doe je het helemaal niet zo verkeerd smile
Misschien vinden alleen anderen dat en luister je daar teveel naar?
Het enige wat belangrijk is is hoe jij jezelf ziet, anderen hebben in principe altijd commentaar. Iedereen ziet dingen anders, maar alleen wat voor jou goed voelt is ook goed.
Als het voor jou goed voelt om je eigen weg te gaan dan is het daar misschien ook tijd voor.
Soms zijn mensen bang van het paranormale en zul je horen dat je rijp bent voor een psychiater, ja dat is zo.
Dat is niet leuk, maar geen reden om dan te zeggen dat jij dingen fout doet.
Kijk wel uit dat je door de verhuizing niet in de knoop komt met je examens wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 30 '11
Hoi Ilse,

Wat jij zegt over onderdrukking en aan het kruisgenageld zijn is precies jouw les die je nu leert. Hoe moeilijk het ook is, het patroon van onderdrukking is iets wat je helemaal mag omkeren in jezelf. Dat is moeilijk als jij heel erg bezig bent met wat de ander wilt.

Ik heb iets voor je dat heel simpel lijkt, maar jouw mantra kan zijn in deze tijd. Namelijk de mantra: "Ik ben er!".

Zeg dit eens echt en hardop en meen het. Wil er zijn!

Gebruik deze mantra vaak in de komende periode dat je het moeilijk hebt en met andere bezig bent. Eraan denkt of er iets van wil. Pas dan kun je het patroon doorbreken om er echt op deze aarde te zijn.
Begrip
Begrip apr 30 '11
Dat is zeker waar, ik ben altijd bezig met hetgene dat de ander wilt... Nu wil ik tijd voor mezelf... En ik weet van mezelf dat ik echt weg moet... Ik voel het gewoon, maar ben o zo bang voor de reacties etc...
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 30 '11
En hoe voelt het als je zegt: "Ik ben er!"
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 30 '11
Begrip, ik vind het helemaal niet egoistisch als je aan je zelf denkt, dat zou iedereen is wat meer moeten doen vind ik tongue
Begrip... jij bent het belangrijkste in jou leven, jij moet zorgen dat je gelukkig bent, want alleen jij zal je leven dragen... zorgen dat je minstens 80 wordt!!goed voor jezelf zorgen!
als je jezelf goed voelt, kun je ook "anderen" helpen
voorlopig ben je nog druk met je studie, zorg dat je deze afmaakt... want daar ga je profijt van hebben de rest van je leven!
laat je niet gek maken hoor!
als je het over aura's wil hebben doe dat dan hier; op merudi
die is speciaal door NiMS opgezet, voor dit soort zaken...
je zegt dat je weg moet, en dat je bang bent voor de reacties! shocked
daaruit haal ik dat je wel weer terug komt... en angst voor reacties is logisch! want wat je ook doet, reacties komen er toch! het gaat erom hoe je daar mee omgaat... wink

groetjes Moonflowertje laugh
Begrip
Begrip apr 30 '11
hmmm wel ben bang dat ik een foute beslissing zou nemen...
Begrip
Begrip apr 30 '11
Nims,

als ik zeg dat ik er ben, dan voel ik dat ik hier nog nooit echt lang geweest ben
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 30 '11
ik dacht dat je de beslissing al had genomen... shocked
Je maakt ook een foute beslissing, dat voel je, die angst die je voelt is eigenlijk een waarschuwing...
je bedoelt toch niet dat je wil gaan weglopen ofzoiets...
geloof me... ik spreek uit ervaring, dit is eigenlijk van alle dingen die je kan doen in zo'n situatie, het ergst! want door weg te gaan, loop je weg voor de problemen en juist die problemen moet je onder ogen zien! wees gewoon eerlijk, tegen je ouders en voor jezelf! dat is de makkelijkste weg...
tuurlijk snap ik best dat je ouders denken : dies gek geworden!
tegenwoordig is het heel normaal dat kinderen geboren worden met een sterke gave... eigenlijk wordt iedereeen geboren met een gave, maar op de een of andere manier is het in deze tijd het sterkst, kinderen houden hun mond niet meer beleeft, als grote mensen praten enzo tongue
de kinderen van tegenwoordig die zijn gewoon veel vrij-er in doen en laten, als ouder zijnde, valt dat soms niet mee...
en vooral als je ouders mensen zijn die op het matriele gericht zijn, mijn auto is duurder enzo shocked
wat ik denk is dat jij ook zo'n nieuwetijdskind bent! ik ben wel 34 maar er hebben al verschillende mensen tegen mij gezegt dat ik ook zo'n kind ben!
het is moeilijk voor jou, want je weet niet wat je wel of juist niet kan zeggen, en jou ouders weten dat al helemaal niet, begrijp ik uit je verhaal...
je word als een lastpost gezien,en je hebt heel erg een rechtvaardigheidsgevoel... misschien kun je een test doen op
http://www.indigokinderen.nl/
http://www.indigokinderen.nl/testen/nieuwetijdskind-test.php
alsje dan een nieuwetijdskind bent dat heb je in iedergeval informatie genoeg! ik zie ook mijn hele leven al aura's
zelfs de laatste keer dat ik een vriend van me zag (hij is 3 jaar geleden overleden) hij had echt veel geel, groen, blauw bij zich... gewoon zijn aura dus...
ik hoop dat je er iets mee kan... suc6 groetjes Moonflowertje
Begrip
Begrip apr 30 '11
Is angst dan echt een waarschuwing? Enja kben inderdaad een nieuwetijdskind... Zou iedreen niet bang zijn in zo'n situatie? Stel dat mijn ouders niets meer met me te maken willen hebben, ik zou dat vreselijk vinden, aan de andere kant zou ik dan ook weten wie ze werkelijk zijn... En misschien weet ik dat liever niet. Ik zou inderdaad weg gaan van thuis, ik zou bij men vriendje gaan wonen, daar voel ik me wel geapprecieerd.
aquarel
aquarel apr 30 '11
tja sommige mensen hebben helemaal geen interesses in het paranormale of aura's, of willen het niet zien.
kan wel begrijpen dat voor een nieuwetijdskind het erg moeilijk is om zichzelf aan te passen in jouw familie.
als je echt ovetuigd bent dat je weg wilt, dan moet je dat zeker doen maar zorg dat je financeel niet in de problemen geraakt, anderzijds zou ik er nog een paar nachtjes over slapen en mss wat water bij de wijn doen.
schrijf jouw dromen hier op op het forum ik zal ze dan voor jou ontleden, ikzelf ben al 10 jaar bezig met de betekenis van dromen, mss dat je daar iets aan hebt, zodat je weet hebt wat je moet doen, want dromen zijn waardevoller dan vele andere mensen niet weten.
Begrip
Begrip apr 30 '11
o tof laughwaar kank men dromen schrijven? Wil je dan trouwens zeggen dingen die ik s'nachts droom of mijn wensen, dingen die ik wil bereiken in mijn leven?
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 30 '11
1 ding... jou ouders houden van je! ze proberen jou te beschermen tegen, tja alles wat jou zou kunnen schaden...
als je weg loopt van huis haal je je nog meer problemen op je hals... omdat je je problemen niet oplost, maar voor je uit schuift shocked
kun je het niet beter 1st uitpraten, of schrijf het op...
je zou ook kunnen zeggen tegen je ouders: denk je dat ik het leuk vindt, dat ik aura's zie, ik zoek steun, en geen afwijzing...
probeer het te begrijpen, dat zou de situatie voor mij een stukje meer leefbaar maken,
als jullie hier niet mee willen helpen, ga ik ergens anders naar toe waar ik wel mag zijn, wie ik ben wink

maak het bespreekbaar smile

groetjes Moonflowertje
aquarel
aquarel apr 30 '11
jouw dromen die je snachts droomt
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 30 '11

wat aquarel zegt, klopt! je dromen zijn heel belangrijk!
die kondigen meestal aan wat je te wachten staat, je angsten zijn enz.
groetjes moonflowertje
Groene_heks
Groene_heks apr 30 '11
Weglopen lost niks op, je neemt je rugzak altijd met je mee.
Ik begreep dat je op jezelf wilde gaan wonen, vandaar mijn reactie.
Maar dat je problemen hebt is duidelijk, word jouw vriend geaccepteerd door je ouders of wordt het een gevecht als je aangeeft dat je naar hem toe gaat.
Ik vind het ook niet helemaal eerlijk naar je vriend toe, want was je met hem gaan samenwonen als je deze problemen niet had? Of had je die plannen al gemaakt samen.

Aan een nieuwetijdskind hangt geen datum, mijn vader was ook een nieuwetijdskind en die is 69 geworden.
Angst kan een waarschuwing zijn, maar angst kan ook een ingebakken iets zijn wat aangeeft dat je nog dingen hebt uit te werken of los te laten.
Angst kan een raadgever zijn maar ook een blokkade, misschien dat eerst eens uitvissen?
Groene_heks
Groene_heks apr 30 '11
Moonflower misschien kun je daar een nieuw topic voor aanmaken, dit topic is van iemand anders..:)
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 30 '11
Sorry^^


maar het is al een topic
Groene_heks
Groene_heks apr 30 '11
Ja van Begrip smiledie wilde haar hart uitstorten hier en reacties krijgen, geen droomuitleg van jou snappie?

Maak er een voor jezelf en je zult ook meer reacties krijgen, zo bedoel ik het.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki