Loading...
nl

Ernstige slaapproblemen

christi
christi apr 28 '11
Sind een jaar of 2 kamp in aan ernstige slaapproblemen en daar bedoel ik mee dat ik elke nacht wel een aantal malen wakker ben en vaak ook een aantal uren aan de keukentafel zit. Ik word er moedeloos van en ook ontzetten kwaad om omdat ik gewoon weer een normale nacht wil slapen. Wie weet raad?? Ik heb trouwens ook een foto geplaatst bij fotoreading. Misschien dat dit diegene helpt.
vast bedankt.
groetjes
christi
Delen:
aquarel
aquarel apr 29 '11
probeer eens thee te drinken met hop, valeriaan, kamille, lavendel en citroenmelisse.
je kunt het ook verpakt kopen, het is losse thee met de naam heerlijke nachtrust.
als ik niet kan slapen neem ik een serieuse dosis ervan en het werkt. je kunt het kopen in natuurwinkels.
Groene_heks
Groene_heks apr 29 '11
Vaak zijn de tijden waarop je wakker word indicaties van de reden waarom je wakker wordt.
Heb je bijgehouden welke tijden je het meeste wakker bent?
Tatora
Tatora jun 10 '11
hey lieverd..
ik herken wat je zeg helemaal.
bij mij is het dan ontstaan door een ervaring,..
ik weet geen oplossing,maar wil je laten weten dat je niet de enige bent!
schrale troost...maar toch..
ik slaap elke nacht anderhalf uur,dan minstens een uur wakker,dan weer hetzelfde patroon
wat ik ook probeer,heeft geen baat.
het enige wat ik kan doen is me erbij neer leggen,en mijn gad schema aanpassen,zodat ik overdag nog wat kan rusten
veel liefs en sterkte!
uiteindelijk geloof ik diep van binnen dat ook dit voor ons beide en anderen die het ervaren ,opgelost gaat worden...
diebrabander
diebrabander jun 11 '11
Ik zou proberen wat aquarel zegt, en als zulke dingen ook niet helpen.
dan is het misschien een idee om een hobby 's nachts te gaan beoefenen?
Zodat je niet gefrusteerd word omdat slapen gewoon niet lukt en dan lekker bezig bent. En dan tegen de tijd dat je weer een beetje moe word ga je gewoon weer slapen smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki