Loading...
nl

Boodschap of entiteit???

Wendy's
Wendy's dec 31 '06
Wat ik nu heb meegemaakt dat overtreft echt alles! Ik sta er helemaal verbaasd over, zeker omdat ik niet weet wat het was!

Hier komtie:

Ik ging even een middagdutje doen. En zoals jullie misschien wel weten kan ik ook uittreden.
Ik ging slapen:
Ik was ergens in het buitenland (Spanje geloof ik). Het zag er allemaal heel mooi uit enzo. Ik kon steeds moeilijker bewegen (omdat mijn lichaam in het echt in verlamming raakte, voor de uittreding).
Toen zag ik allemaal helicopters laag vliegen, wegrenende gillende mensen. Ik kon nauwelijks bewegen maar toch wilde ik ook vluchten. Een stelletje zat op een trapje en zeiden tegen elkaar: 'Dit kan niet waar zijn, het gaat toch niet echt gebeuren!'
Ik vroeg wat er aan de hand was en ze zeiden: 'Nouw zie je dat niet? kijk eens naar de lucht' En ik zag duidelijk dat de lucht super donker en roodachtig werd.
ze zeiden gelijk erachter aan: 'De wereld vergaat, het gaat nu gebeuren.. binnen 2 dagen. Want het word steeds extremer weer (klimaat)'.
Iedereen was helemaal in paniek, want de hele aarde zouw dood gaan!!
Toen ineens besefte ik dat ik een uittreding had. Ik hoorde 2 stemmen, eerst dacht ik dat de radio aan stond! Helaas kon ik niet horen wat ze zeiden. Maar het was in iedergeval een mannenstem. Ik weet totaal niet waar ik was met die uittreding, voor mij was het zwart. Toen begon ik me te concentreren op me lichaam want ik wilde terug! Ik zag een groene man (van energie), Hij sloeg met iets een stok ofzo. Hij zag er niet kwaad uit, maar hij sloeg wel richting mij!!
Ik kon nog steeds niet terugkomen in mijn lichaam. Ik zag mezelf liggen op bed, maar het lukte me niet om terug te komen! Ik denk dat ik verkeerd om terug ging ofzo? want normaal kan ik mijn nachtkasje zien, en nu zag ik die niet staan en ik keek naar de vloer.
De stemmen hoorde ik steeds beter, en ze waren vlak naast me! Het klonk niet echt rustig, allemaal door elkaar heen enzo.
Ik voelde toen me lichaam weer, maar ik was nog niet helemaal terug. Toen vroeg ik of het weg zou willen gaan, en ik probeerde een witte aura uit te stralen! Toen lukte het uiteindelijk! En de stemmen waren ook weg. Ik was best geschrokken.
Dit was mijn langste uittreding, maar ook de vaagste! Ik voelde geen aanwezigheid toen ik terug in mijn lichaam was. Ik weet voor 100% zeker dat dit een uittreding was.

Ik zou niet weten wat het was. Misschien kreeg ik een boodschap door over de 'wereld', dat die geholpen moet worden, ofzo.

Of het was een entiteit die in mijn lichaam wilde treden, en aan mij wilde laten zien dat het over voor me was??

Iemand enig idee wat dit geweest zou kunnen zijn??
Ik ben er echt benieuwd naar!
Delen:
hestia
hestia jan 1 '07
hoi wendy;s...........
ik heb geen idee want het betekende maar wilde je toch even laten weten dat ik dit met open mond heb gelezen,,en ben benieuwd of iemand je hier meer over kan zeggen,
liefs,
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 1 '07
Hoi Wendy,

Wat een heftig verhaal. Ook erg onheilspellend. Toch hoef je niet bang te zijn dat de wereld vergaat over 2 dagen, want dat duurt nog wel eventjes. Wel valt het me op dat jij een stok noemt. Ik herinner me nog uit jouw vorige dromen dat je ook de stok noemde. Je weet wel waar deze stok voor staat, dus misschien probeerde deze groene man een "link" met je aan te gaan? Ik denk dat het eerste stukje over dat wereld vergaan nog een droom is.

Ik krijg er wel een beetje het gevoel bij dat ze je bang probeerden te maken. Alsof er dingen gebeuren waarvan ze boven vinden dat die niet moeten gebeuren. Dat het niet helemaal hoort wat er gebeurd.

Waarom krijg ik toch steeds meer het gevoel dat ze hierboven ook maar wat aan het aankloten zijn? Dit is voor mij niet de eerste keer dat ik merk dat ze ruzie lopen te maken en onrustig worden.

Ik denk wel dat het uitzenden van je aura licht heeft geholpen. Dit is volgens mij een heel effectieve manier om te laten zien dat je het meent. Want wie zijn zij om jou te vertellen wat je moet doen?

Ben benieuwd wat je hier zelf eigenlijk van vind.

Groetjes Julien.
Wendy's
Wendy's jan 1 '07
 Quote:
Wel valt het me op dat jij een stok noemt. Ik herinner me nog uit jouw vorige dromen dat je ook de stok noemde. Je weet wel waar deze stok voor staat, dus misschien probeerde deze groene man een "link" met je aan te gaan?
Jah, dat denk ik wel. Anders zou het wel toevallig zijn dat hij ook een stok had! Alleen ik weet dus niet zeker of het een entiteit was, omdat ik die nog nooit gezien had. Alleen toen ik hem zag zei mijn gevoel dat het wel een entiteit iod was. Ook aangezien ik die stemmen hoorde..

 Quote:
Ik denk dat het eerste stukje over dat wereld vergaan nog een droom is.
Jah, volgensmij was het ook een droom. Maar het voelde heel realistisch aan. Ik had het gevoel alsof het een blik in de toekomst was . Maarjah dat kan nog wel 10000000 jaren duren ;)

 Quote:
Ik krijg er wel een beetje het gevoel bij dat ze je bang probeerden te maken. Alsof er dingen gebeuren waarvan ze boven vinden dat die niet moeten gebeuren. Dat het niet helemaal hoort wat er gebeurd.
Hier had ik nog niet aan gedacht. Kweet niet of het zo is.

 Quote:
Ik denk wel dat het uitzenden van je aura licht heeft geholpen. Dit is volgens mij een heel effectieve manier om te laten zien dat je het meent.
Volgensmij staat een witte aura voor bescherming? Weet ik niet zeker, maar ik probeerde zomaar wat omdat ik niet terug kwam. Dus dan weet ik dat voor de volgende keer ;)dat da helpt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 1 '07
Nou bedenk ik me, groen stond dat niet voor jaloezie? Is er sprake van jaloezie in je omgeving? Misschien was het geen eniteit, maar een waarschuwing voor jaloezie?
Wendy's
Wendy's jan 1 '07
 Quote:
Origineel van NiMS:
Nou bedenk ik me, groen stond dat niet voor jaloezie? Is er sprake van jaloezie in je omgeving? Misschien was het geen eniteit, maar een waarschuwing voor jaloezie?
Ik denk dat groen voor zoveel kan staan. Maar ik heb ook ergens gelezen dat dat voor jaloezie staat jah. Ik zou niet weten wie er dan jaloers zou moeten zijn?? Is trouwends wel dat ik weet een klasgenoot best jaloers op mij (weet niet waarom) maar dat zal er niks mee te maken hebben.

Kweetnie zeker of het met jaloezie te maken zal hebben, maar ik denk wel met een link ofzo. En dat het ook wel met mijn vorige droom (beeld) te maken zal hebben.
De vorige keer werd er naar andere geslagen met die stok.. en nu naar mij toe!
Wendy's
Wendy's jan 1 '07
Trouwends dat groene ventje zag ik wel in mijn kamer tijdens de uittreding. Dus niet in een droom.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 1 '07
Oh ok, dus het was wel een entiteit. Misschien een raar idee, maar groene mannetjes in je kamer? Klinkt dat niet een beetje buitenaards? Misschien was hier sprake van een poging tot contact?
Wendy's
Wendy's jan 1 '07
Khad echt zeker het gevoel dat het een entiteit was. Maar toen ik helemaal terug was ging ik twijfelen. Omdat ik nog nooit een entiteit oid heb gezien, dus ik weet ook niet hoe het eruit ziet. Misschien weten andere op het forum dat??

Het leek wel op energie. Alsof je er zo doorheen kunt gaan.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 1 '07
Een entiteit is een wezen van energie. De oorsprong van een entiteit is niet altijd even bekend. Dit kan een geest / engel of ieder ander soort wezen zijn dat je maar kunt verzinnen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki