Loading...
nl

Ik ben maar een beginner ... !

AngelClear
AngelClear apr 21 '11
blushHallo moderators ! ,

Waarom word ik vandaag plots "beginner" genoemd en gisteren was ik nog "net lid" ? Kunnen jullie mij geen gevorderde noemen of volwaardig lid ? Ik wil ook lid worden ... frown
Dit is beslist racisme hoor ... ! sickcryeek
Delen:
Cialara
Cialara apr 21 '11
Je hebt een zeker aantal berichten op het forum achtergelaten en bent eigenlijk gepromoveerd van net lid tot beginner smiledit gaat automatisch en er komt vanzelf weer een andere term onder je naam, afhankelijk van het aantal posts hier op het forum.

Trek het je niet aan he, het is totaal niet persoonlijk bedoeld.

Groetjes Cialara
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 21 '11
whahaha ik ben "bijna lid" wink
dus ja... als je snel wil gaan moet je dus spammen tongue
denk ik laugh
AngelClear
AngelClear apr 21 '11
blushNou ja ... , Cialara , ik denk dat ik er wel mee kan leven hoor ... Ik wou er dit nog eventjes bijzeggen : Wat een ontzettend mooie avator heb jij zeg ! Ik vind hem gewoon super ! Daar straalt zo'n fantastische en fijne energie uit ...
Dus ik ben eigenlijk gepromoveerd ?! Wat fijn ! whistle
winkGroetjes hoor Cialara ! laugh
AngelClear
AngelClear apr 21 '11
En Moonflowertje ! Jij moet er niet mee lachen ! cry
Ik wil ook lid worden ... ! sleepsick

P.S. : I'M A JOKER !!! wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 21 '11


De dwaas in mij gaat op reis, legt een levensweg af.
Aan het begin van mijn reis ben ik onschuldig als een kind,
naïef en met een grenzeloos vertrouwen.
Maar naarmate ik verder kom in mijn persoonlijke ontwikkeling, word ik vollediger.
De dwaas in mij verandert dan heel gemakkelijk in de intelligente en gevatte hofnar,
die zelfs aan de koning - en dus zeker aan mij ;-)! - ongestraft de waarheid mag zeggen.
^^ de joker ja wink
AngelClear
AngelClear apr 21 '11
MoonFlowertje ! , ik zie dat je de boel hier aan het overnemen bent ... ! laugh
Heel erg goed en mooi hoor wat jij hier aan mij hebt geschreven ! Dit is dus een persoonlijke boodschap voor en aan mij en wederom een nieuw inzicht ! Zo had ik het ook wederom nog niet bekeken. Het klopt echt wel en ik kan jou nu al vertellen dat jij profetisch onderlegd bent en een speciale gave hebt om mensen bepaalde dingen te doen inzien. Wat je hier op dit forum niet allemaal tegenkomt ?!! Wie zijn die mensen ?!!! eekwhistle
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 21 '11
je zei het zelf: PS I'm a joker
ik verbind de joker met de dwaas

haha wat bedoelde je er dan mee?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki