Ik zie als ik rustig ben aura's...
ik weet alleen nooit wat het betekend, ja... grijs staat voor pijn, ben ik pas achter... is eigenlijk geen aura, maar meer een orbs ofzoiets duidelijk rond in ieder geval... en in een aura zitten geen rondjes
nu ik er aan terug denk, zie ik op het moment dat ik de grijze bol zag de rest van de aura niet? hmmm
verder zie ik boven mijn vriend zijn aura (
pauwblauw,
groen indigo, en
geel) hangen als ie slaapt. ongeveer 20cm erboven!
ik heb nog een foto van mijn aura... en die is wel goed! zoals ik het zie dan! alleen die is van 7 jaar geleden ofzo...
ook zie ik heel vaak
blauw
gewoon bij tandenpoetsen in de spiegel hangt het dan achter me en ineens is het weer weg, maargoed...
mijn hele leven heb ik inderdaad veel moeten vechten, voor mezelf,de laatste tijd pik ik niks meer van een ander...
als iemand tegen me liegt sta ik gewoon op en ga ik iets anders doen, haha! of zitten lezen <-- het gaat eigenlijk automatisch(ik voel dan zo'n weerstand)
Mijn moeder heeft borderline èn is schizofreen
dus als ik met haar winkel, zuigt ze al mijn energie weg:/
kijk eens... alles wat ze ziet moet ik ook zien weet je wel
het klopt ook helemaal wat je zegt over vriendschap en vertrouwen, echte vrienden blijven vrienden, zeg ik altijd maar! voor vrienden is de lont iets langer, zegmaar
mijn moeder verdraait altijd dingen, voordat ik werd geboren was mijn vader er al vandoor... ik wil zo graag in contact komen met hem (en met mijn echte zus ook) maar dat valt niet mee!