Loading...
nl

Nieuwsgierig

MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 20 '11
eigenlijk ben ik wel heel nieuwsgierig wat jullie uit mijn foto halen shocked

het is een foto met mijn op dat moment (nog niet zo lang geleden) aura kleuren
alvast bedankt laugh
Delen:
Groene_heks
Groene_heks apr 20 '11
Grappig als ik aura's zie dan ziet het er anders uit, het is net of je foto achter de kleuren is geplakt smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 20 '11
haha... ja hè? ik zie ook aura's bij mensen en bij mezelf
zoals deze aura is, heb ik hem nog nooit gezien eigenlijk!
deze foto heb ik laten maken bij een paranormale beurs (zog. Kirlian fotografie...)
Groene_heks
Groene_heks apr 20 '11
Gaaf smile
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 20 '11
volgens mij is het nep hoor, het lijkt net alsof je niet helemaal goed in de 'cirkel' bent gezet;) en inderdaad je foto geplakt is.
gast
gast apr 20 '11
Kan me eerlijk gezegt ook niet voorstellen dat dit echt is.
Heb je ook foto's van anderen gezien?
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 20 '11
nee, eerlijk gezegt niet frown
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos apr 20 '11
Ik heb wel eens veel betere aurafoto's gezien om eerlijk te zeggen, meer wat je ziet op veel tekeningen. De kleuren voelen voor mij niet als jouw kleuren aan.

Heb je misschien ook nog een foto zonder deze kleuren (ze leiden erg af)

Wat ik verder zo zie is dat je niet snel alles zegt wat je moet/wilt zeggen voor dat moment, en dat je het inslikt, en als het dan eruitkomt, is het een vloedgolf.
En er is iets waar je heel trots/blij op bent, maar kan er mijn vinger nog niet op leggen.
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 20 '11
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 20 '11
Hoi Moonflower,
Deze foto is beter:D

Wat ik ervaar als ik naar jouw foto kijk is dat ik enorm moet boeren, dat wil zeggen dat er redelijk wat negatieve energie in jou zit die eruit wil..

Een tweede ingeving: ik voel een druk bij mijn hart, Hoe zit het bij jou met je eigenliefde?

Het beeld dat ik bij jou zie als ik mijn ogen sluit: is dat ik in een trein zit, die als een gek maar aan het rijden is, over de kop gaat, heel hysterisch eigenlijk. Het je het gevoel dat je soms in een achtbaan zit en je leven je voorbij raast?

Ook heb ik het gevoel dat je wat meer tijd voor ‘rustmomenten’, mag inplannen voorjezelf. Ik hoor je zuchten ‘zo’ even niets…

Ook voel ik een afgeknepen gevoel in mijn keel. Neem je wel genoeg ruimte voor jezelf in? Of misschien is dat wel in de zin dat je 'goed gebekt' bent.

Speel je dwarsfluit of doe je iets van ‘fanfare’?

Ben benieuwd of je je in iets van dit herkent!
Liefs!
Jodocus
Jodocus apr 20 '11
Ik hoop niet dat je veel hebt hoeven betalen voor de eerste foto want die is in mijn beleving nep.
Zo heb ook ik nog nooit een aura gezien en ik geloof ook niet dat je blij zou moeten zijn met zo'n aura.

De tweede foto,

Moe, vechten voor jezelf, om voor jezelf op te komen.
ik denk niet dat jij je het kaas snel van je brood zal laten eten maar het kost je moeite assertief te zijn.
Vriendschap is belangrijk voor je evenals vertrouwen.
Is één van twee eenmaal kapot komt het nooit weer goed, je bent net even te vaak gekwetst.
Ik zie jou samen winkelen met je moeder en even ergens een bakkie doen maar ergens klopt er iets niet.
Er lijkt iets tussen jullie te broeden, een onuitgesproken kwestie.
Je bent warm, gul, staat voor anderen klaar zonder iets terug te verlangen.
Er is iets met je voorhoofd, het lijkt er erg druk te zijn, ik zie er meerdere "personen", gezichten.
Er is ook een voelbare druk voor jou alsof een band om je hoofd zit.
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 20 '11
Hoi Jodocus,

integendeel, ik vind dat het kunnen zien van een aura juist heel leerzaam is. Kan het zelf (nog) niet, maar als je een aura kan lezen, dan zegt dat heel veel over jouw 'gezondheid' en waar het goed en niet goed gaat met je lichaam. Denk dat dat juist je bewust kan maken waar je aan kan werken..

Alleen in dit geval, vind ik een foto laten maken op een spirituele beurs nogal ongeloofwaardig..

Liefs!
Jodocus
Jodocus apr 20 '11
Hoi L'arbe de vie

Ben ik helemaal met je eens maar....
Ik bedoelde eigenlijk niet blij zijn met een aura zoals op die foto getoond wordt.
in mijn beleving is hij nogal chaotisch, rommelig, vlekkerig, negatief.
Nu ben ik geen ster in het lezen van aura's maar van deze "aura" kreeg ik helemaal de kriebels.
Haar energieveld zou ook helemaal verstoord zijn.
Tuurlijk zijn het twee momentopnames maar ik vind het gewoon niet bij elkaar passen tenzij er meerdere jaren en hard werken tussen liggen.
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 20 '11
Hoi Jodocus,

heb niet genoeg kennis over aura's om te kunnen beoordelen of het negatief of niet is...wat klopt en niet klopt..
maar stel dat het inderdaad zou kloppen, waarom zou je het dan als negatief zien? Bewustzijn op iets wat beter kan, is toch juist positief:D
maar in dit geval geloof ik niet dat dit en echt aura is;)
bovendien vind ik het ook wat raar dat als het een echt aura is, dat de kleuren van 'rood' >1ste chakra bovenaan de foto zijn, en de paarse kleur beneden, lijkt wel alsof het omgekeerd is.. maar
goed ik weet ook niet zo goed wat ik ervan moet vinden verder..
Jodocus
Jodocus apr 20 '11
Hoi L'arde de vie,

Ik zie het negatief vanwege het chaotische, het rommelige.
Het rode bovenaan zou ook woede/vedriet kunnen betekenen.
Nogmaals ik ben geen ster in het lezen van aura's en kan me in deze best vergissen hoor maar als ik puur op gevoel kijk..bbbrrrr
Vergelijk het een beetje met chakra's, daarin zie je liever ook niet veel vlekken, deze aura is één al vlek.
En dan die gaten erin....
Wel ben ik ervan overtuigd dat hij nep is, los van of het nu een goede of slechte aura zou zijn en of ik hem nu goed of fout interpreteer..... wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 21 '11
hoi L'arbe de vie

^^wat betekend dat? laugh
het klopt wel van de negatieve energie, en dat van de achtbaan kan misschien wel iets te maken dat ik AD(H)D heb...
op sommige momenten wordt ik gek van mezelf ( chaotisch, alles kwijt zijn) maar toch ben ik blij met het leven, hoor!
misschien heeft dat zuchten te maken met chronische hyperventilatie... <--- waar aan gewerkt wordt wink
afgeknepen gevoel in mijn keel heb ik zelf ook een hele tijd gevoeld... maar door mijn relatie ( destijds) te breken, heb ik dat gevoel nooit meer gevoeld!
ik speel helemaal geen muziek!
bedankt voor je reactie! laugh
groetjes Cindy
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 21 '11
Ik zie als ik rustig ben aura's...
ik weet alleen nooit wat het betekend, ja... grijs staat voor pijn, ben ik pas achter... is eigenlijk geen aura, maar meer een orbs ofzoiets duidelijk rond in ieder geval... en in een aura zitten geen rondjes laugh
nu ik er aan terug denk, zie ik op het moment dat ik de grijze bol zag de rest van de aura niet? hmmm
verder zie ik boven mijn vriend zijn aura (pauwblauw,groen indigo, en geel) hangen als ie slaapt. ongeveer 20cm erboven!
ik heb nog een foto van mijn aura... en die is wel goed! zoals ik het zie dan! alleen die is van 7 jaar geleden ofzo...
ook zie ik heel vaak blauw
gewoon bij tandenpoetsen in de spiegel hangt het dan achter me en ineens is het weer weg, maargoed...

mijn hele leven heb ik inderdaad veel moeten vechten, voor mezelf,de laatste tijd pik ik niks meer van een ander...
als iemand tegen me liegt sta ik gewoon op en ga ik iets anders doen, haha! of zitten lezen <-- het gaat eigenlijk automatisch(ik voel dan zo'n weerstand)
Mijn moeder heeft borderline èn is schizofreen shocked
dus als ik met haar winkel, zuigt ze al mijn energie weg:/
kijk eens... alles wat ze ziet moet ik ook zien weet je wel laugh

het klopt ook helemaal wat je zegt over vriendschap en vertrouwen, echte vrienden blijven vrienden, zeg ik altijd maar! voor vrienden is de lont iets langer, zegmaar laugh

mijn moeder verdraait altijd dingen, voordat ik werd geboren was mijn vader er al vandoor... ik wil zo graag in contact komen met hem (en met mijn echte zus ook) maar dat valt niet mee!
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 21 '11
De kleuren van een aura verwijzen naar de kleuren van de chakra's. Rood is de kleur die hoort bij je 1ste chakra, bij je stuitje zit dat. Dat is het chakra, waarmee je 'aard'. Dat heeft dus niets met woede te maken.
Zo heeft elke chakra van je stuitje tot boven op je hoofd een eigen kleur, en die kleuren zie je terug in je aura en zeggen dus iets over het chakra dat daarmee verbonden is;)
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 21 '11
dit is de foto van een paar jaar geleden..
zoals ik zelf aura's zie (soms)
als ik de aura zie... is het alleen niet zo fel:p
groetjes cindy
ik heb de foto gescand, zodoende zitten er rare verticale strepen op, op de fot zelf is dit niet! shocked
Jodocus
Jodocus apr 22 '11
Dat voelt beter smile
Ben je ongeveer vanaf dat moment je anders gaan opstellen??
Opener, gebekter??
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki