Loading...
nl

Neushoorn!

Mimi*
Mimi* dec 26 '06
Het was echt een stomme droom. Maar denk schrijf m even op want normaal kan ik niets tot weinig herinnere van mijn droom. Nou hier komt ie:

Het begon allemaal heel leuk. Ik liep over de weg. Was een heel mooi landschap. En ik kon links van me een stukje naar boven lopen. Toen ik keek zag ik daar wat wilde aardbeien staan. Dus ik loop daar naar boven maar de aarbeien waren nog niet rijp. Hmm jammer..

Er staat de hele tijd een zwarte hond of kat bij me. Leek op een chihuahua. Zo'n lelijk mormel. Ik stond bij een klein open plekje. Naast me een bos en links een weiland en achter me een meer. Was heel mooi. In een keer komt er een neushoorn aan. Dus ik voorzichtig proberen weg te lopen.. Toen kwam die mij achterna dus ik ren kei hard naar beneden! Op de weg allemaal auto's die voorbij kwamen. Er stond nog een grote zwarte hond! Maar die neushoorn die loopt mij kei hard achterna! Ik zwaaien naar die auto's maar die stopten niet. In een keer stonden er mensen en toen was de neushoorn weg. Heel apart ;)
Delen:
Wendy's
Wendy's dec 26 '06
Weet je ook waar het zich precies afspeelde?

en hoe voelde je jezelf erbij?? bang of rustig
Mimi*
Mimi* dec 26 '06
Ik weet niet precies waar het zich afspeelde. Maar de bossen, meren, zandwegen, bergen en wilde aardbeiden deden me denken aan Zweden Wen! Bang was ik zeker maar hoe zou jij je voelen als een enorme neushoorn jou achtervolgt? ;)
Wendy's
Wendy's dec 26 '06
Ik ben geen droomverklaardster ;), maar ik heb het even voor je opgezocht mimeltje.
Het wilt niet zeggen dat het ook zo is.

Aardbeien: Dromen over aardbeien geeft aan dat u vooruitgang zult boeken. Een lang gekoesterde wens zal uitkomen. Dromen dat u ze eet voorspelt wederzijdse liefde. Dromen dat u in aardbeien handelt voorspelt een rijke oogst en geluk.

Honden: Als een hond u vriendelijk gezind is wijst dat op de aanwezigheid van voordeel en vrienden. Dromen over een hond met goede eigenschappen geeft aan dat u geobsedeerd zult raken door grote rijkdom. Dromen van kleine honden geeft aan dat uw gedachten en ideeën van een plezieriger karakter zullen zijn. Magere en smoezelige honden wijzen op tegenvallende zaken en ziekte onder kinderen.
Het horen van blaffende honden voorspelt negatief nieuws. Er volgen grote moeilijkheden. Opgetutte honden als huisdier geven aan dat u van opzichtigheid houdt en dat de eigenaar van de honden zelfzuchtig is.
Het aanhoudende gejank van een hond voorspelt dood of een lang afscheid van vrienden.

Kat: Dromen over een kat voorspelt, als u de kat niet kunt doden of verjagen, slechte tijdingen. Als u de kat weet te verjagen zult u grote moeilijkheden overwinnen. Als u een magere, valse of smoezelige kat ziet zal slecht nieuws u bereiken over afwezigen.

Bossen: Dromen dat u zich in een dicht bos bevindt voorspelt tegenvallende zakelijke resultaten, onenigheid binnen het gezin en ruzie met familieleden. Het zien van een bos dat bestaat uit statige bomen met veel gebladerte wijst op voorspoed en plezier.

Meer: Een troebel meer dat wordt omgeven door groene bomen voorspelt dat uw gevoel voor moraal zal botsen met gevoelens van passie.
Als het meer helder is en wordt omgeven door kaalheid zal een gelukkig bestaan worden gedwarsboomd door gevoelens van passie. Als u groene bomen in het water weerspiegeld ziet zult u met volle teugen genieten van passie en geluk.

Neushoorn: Als u van een neushoorn droomt staat u een groot verlies te wachten en zult u in de problemen komen. Het doden van een neushoorn voorspelt dat u tegenslagen zult overwinnen.

Rennen: Dromen dat u alleen rent voorspelt dat u uw vrienden zakelijk voor zult blijven en dat u hogerop zult komen. Als u wegrent van gevaar wacht u verlies; u zult u uw beslissingen moeten bijstellen.

Angst: Een droom over angst is soms een goed voorteken: na een periode van onrust zal het u voor de wind gaan. Als de dromer droomt angst te hebben over een specifieke gebeurtenis wachten hem echter zakelijke tegenslagen en tanende sociale contacten.

grote hond: Wanneer u angst heeft bij het zien van een grote waakhond wijst dat erop dat u moeilijkheden zult ervaren om boven het gemiddelde uit te komen.
(nu weet ik niet of het een waakhond was, en of je er angst bij had).

Misschien dat je hier iets aan hebt.

Bron: http://www.dromenweb.nl/enter.html
Mimi*
Mimi* jan 11 '07
Vannacht weer iets gedroomd. Het gekke was dat het in Zweden was. Dacht dat ook bij de droom over de neushoorn.

De droom van vannacht is het vervolg van een andere droom.

De 1e: Ik was in het bos. In Zweden want herkende die plek. Er waren vikingen. Van die grote brede mannen met baarden enzo. Er was oorlog in het bos. Ik zat gevangen. En werd wakker

2e droom: Ik was weer in Zweden op dezelfde plek. Ik probeerde te vluchten. Rende een stukje naar beneden ging naar rechts en voor me was een touw gespannen. 2 mensen hielpen mij ontsnappen maar werd elke keer betrapt. Dat rennen herhaalde zich een stuk of 5x. Toen was het me gelukt. Was even later bij de vikingen (of wat er op lijkt) en oorlog was voorbij en was allemaal gezellig daar.

Kan het dat de droom over de neushoorn en deze iets met elkaar te maken hebben? Ze zijn beide (denk ik) in Zweden en was ook op de vlucht.

Ben benieuwd
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 16 '07
Wat heb jij met Zweden mimi? Of is dit iets uit een vorig leven?
Mimi*
Mimi* jan 16 '07
Ik ben er vaak en in de zomer help ik ons pap met een aantal activiteiten
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 16 '07
Ah zo, ik snap het.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki