Hallo Cynthia,
Even naar jouw prachtige paardje kijken:
*Ik krijg een vervelend gevoel te voelen bij jouw paard ter hoogte van de ribben, linkerzijde, tussen de voorbenen. Het voelt gevoelig aan. Heeft volgens mij met tussenribspiertjes te maken. Alsof er iets verrekt is.
*Als ik in de ogen van jouw paard kijk krijg ik het gevoel van verveling. Herken je dat? Zou je iets kunnen doen met eten en hiervan een speeltje kunnen maken? Jouw paard heeft meer uitdaging nodig dan hij/zij nu krijgt.
*Ik moet naar het rechterachterbeen toe, Kootbeen, kroonbeen, hoefbeen (allen hebben met de hoef te maken) Krijg wat overbelasting te voelen. Vooral aan de voorkant van de hoef. Is jouw paard met de hoef toen ie jonger was ergens onder/tussen gekomen? Toen is de gevoeligheid ontstaan heb ik het idee en als je dan lang rijdt kan het gaan opspelen. Ik krijg nu ook een uitstraling naar het spronggewricht te voelen. (dat weet ik allemaal niet zelf hoor die anatomie, maar heb ik even opgezocht
ik zit zelf niet zo in de paardelarij)
*Qua karakter krijg ik een gelijkmatig dier te voelen; die zich erg hecht aan 1 persoon. Veel nieuwe mensen die op hem /haar rijden of komen kijken, liever niet dan volgt er een hoop gesnuif en gedoe.
Er wil verder niets doorkomen dus ik ga het hierbij laten. Ik lees graag wat je herkent en wat niet.
Liefs Maryssa