Loading...
nl

auto kwijt

Mirreke
Mirreke dec 24 '06
Ik heb deze droom 1x vaker gehad, alleen andere plaats. Dit keer ging ik een video terugbrengen naar de videotheek. Toen ik weer terug kwam, was mijn auto weg. Ik was in paniek want de auto was gestolen! Ik dacht nog niet weer!! (omdat ik het eerder heb gedroomd) Ik heb overal gezocht maar niks gevonden. Toen ben ik teruggegaan naar huis. Maar dat was mijn oude huis. Ik stond ineens op de zolder. En keek uit het raam en zag het overbuurmeisje en dacht nog heej zij wonen ook nog hier. Het huis waar wij hebben gewoond heeft een drempel voor de deur. En ik dacht nog in de droom, die rot drempel ook altijd! ivm parkeren.
Ik heb zelf wel een idee wat dit betekent, maar ben benieuwd wat jullie er van denken.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 30 '06
Ik zie dat deze nog niet verklaard is. Ik zal even mijn dromenboek erbij pakken:
Auto: Staat voor jezelf: Je doelen. Als je je auto niet kan vinden, dan ben je dus jezelf kwijt.

Drempel: Een drempel kan betekenen dat je op het punt staat een doorbraak te maken. De drempel voor de deur lijkt mij ermee te maken hebben, dat er een deur voor je geopend gaat worden.

Conclusie: Je bent jezelf kwijt, en zal een doorbraak maken om jezelf weer terug te vinden.

Korte droom, en korte verklaring :).
Mirreke
Mirreke jan 2 '07
Juist ja, precies wat ik ook dacht! Thanks voor de bevestiging.
Mirreke
Mirreke jan 29 '07
Weer een nieuwe droom!!!!!
Weer met een auto.

2 Dagen geleden heb ik weer een bizarre droom gehad.
Ik reed in een auto toen er een andere auto me tegemoet reed. Het was een gele vw Polo. De man die er in zat schoot op me en ik bukte. Toen ik hem voorbij reed en hij me dus gemist had keek ik waar de kogel was. Hij zat in mijn stuur....
Ik weet nog dat ik achterom keek om het kenteken te noteren. Ik ben toen naar het politieburo gereden om aangifte hiervan te gaan doen. Verder weet ik er niet veel meer van.

Ik weet dat ik niet echt bang was in de droom alleen erg verbaasd en in de war dat iemand op me wilde schieten.

Ben weer benieuwd...
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 29 '07
Ik kan eigenlijk niet zo snel een betekenis hierin zien. Ook het dromenboek heeft niet echt een betekenis naar voren gebracht. Geen van de steekwoorden stonden erin. Helaas.
Mirreke
Mirreke jan 30 '07
Ik weet het ook zo niet, als mijn buuf terug is van vakantie zal ik het haar eens vragen.

Ik denk dat de steekwoorden Stuur, de kleur geel zijn.

Meer in de zin van, er kunnen nu dingen gebeuren, wat eigenlijk eng is maar me niet van mijn stuk brengen. Een soort van groei in mijn angsten. Ik onderga en handel, ofzoiets.
Toch bedankt Nims!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 30 '07
Stuur stond niet in mijn boek. Geel wel:
Lafheid, bewustijn, gewaar of intelligentie. In combinatie met de auto is je doelen.
Maar ja, laffe doelen misschien? Anders weet ik het niet.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki