Loading...
nl

koud warme vlaktes kan dit ?

jessiegurl
jessiegurl jun 11 '06
Hallo,
een paar weken geleden hebben mijn vriend en ik geesten opgeroepen door middel van een ketting
een dag daarna liep mijn vriend naar boven en zag door de raam twee oranje licht bollen maar het was helemaal donker en 3 uur snachts
hij ging op zijn bed liggen en dat was ijs en ijs koud terwijl zijn kussen en de kamer gloeind heet was ,, kan dit ??
er stond geen raam open en ik heb nergens last van gehad behalve dat de ketting die ik gehad heb van mijn vriend ergens hing waar die nog niet hing maar daar doe ik niet veel mee ,, kan iemand mij vertellen wat dit is of dat dit schijn is of echt een geest die wij hadden opgeroepen , na deze actie heb ik wel de ketting gereinigd dus ja ,, groetjes jessie :o
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 12 '06
Hoi Jessie,

Ik wil je erg waarschuwen voor het oproepen van geesten als je niet weet hoe je je ervoor kunt aflsuiten. Als een geest namelijk een makkelijke toegang tot energie heeft gevonden (om te overleven) zal die niet snel weggaan, en met een beetje pech meer energie van je vergen. Als je goed voelt is het vaak net iets kouder om een geest heen. Dit, omdat de geest de energie uit de omgeving nodig heeft om te kunnen bewegen. Kijk dus erg uit voor parasieten! Ze kunnen je leven tot een hel maken.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki