Loading...
nl

Ben toch nieuwschierig...

Esther
Esther apr 15 '11
Ik wil graag (na een moeilijke tijd in mijn leven) mijn foto nog eens laten lezen... de laatste keer was 10 juli vorig jaar....

Groetjes Esther

Delen:
susie14
susie14 apr 15 '11
Hai Esther,

De moeilijke periode die je noemt komt naarmijn gevoel gelijk bij me binnen.
IK voel meteen mijn schouders, heel krampachtig gaan ze vast zitten, een behoorlijke spanning heeft zich opgebouwd.
Lamme, zware armen, ik voel weinig energie, heel moe.
Een een ontzettende hoofdpijn, mijn hofd zit vol en ik het het niet helder.
Ik krijg zo'n gevoel alsof het me allemaal niet meer uit maakt.
Heb jij last gehad van een ontzettende depressie?
Ik klrijg het gevoel dat je veel ellende op je bordje hebt gehad in je jeugd wat je onbewust hebt afgeblokt. Waardoor je op latere leeftijd problemen hebt gekregen...omdat het er nooit uit is gekomen.
Het is alsof er een blokkade is vrijgemaakt, waardoor de energie weer vrijer kan stromen, alsof je weer lucht krijgt.
Naar mijn gevoel moet er nog meer uit...voel heel duidelijk mijn keel en mijn hoofdpijn blijft.
Het leven ziet er in ieder geval al heel anders uit, je ziet de zon weer schijnen en dat is heel erg mooi!
Ik zie je wandelen in het bos, is dat de manjier voor jou geweest om te kunnen ontspannen...je hoofd proberen leeg te krijgen?

Het lijkt alsof je het nooit onder ogen hebt willen zien en daardoor blokkeerde je lichaam.
Liefdevolle familieleden die langs de zijlijn konden toekijken maar niets voor je konden doen.
De oplossing zat in jou en daar moest eht ook uit komen.

Je hebt een lief karakter, ietwat onzeker en last van faalangst.
Je kunt absoluut niet tegen onrecht en voelt je al snel de mindere in een gezelschap.

Er is ook iets met kinderen...maar dat laat ik even voor wat eht is.
Denk aan je vitamines...en neem op tijd je rust.
Heb je al een tijdje in je gedachten om een voor jou speciaal iemand op te zoeken en twijfel je daarover????
Als dat zo is.....niet twijfelen.

Ik zie je lachen, voor mijn gevoel gaat het goed met je en ben je heel wat levenservaring verder.

Ik hoop dat je er iets mee kunt, ik hoor het graag van je.
AngelClear
AngelClear apr 15 '11
Hallo Esther, Ik ben het heel zeker niet eens met wat hierboven beschreven staat. Ik vind jou er juist heel erg goed uitzien. Er gaat een enorme kracht en energie van je uit. Het is wel te zien dat er problemen geweest zijn, maar daar ben je nu helemaal uit aan het komen en op wat een manier ?! Je hebt een enorme positieve uitstraling en je moet ergens een enorme energy-boost hebben gekregen. Dit ziet er voor mij dan ook heel zeker niet slecht uit. Je zit boordevol levenslust en energie. Kan zijn dat het op dit ogenblik zo niet aanvoelt, maar diep vanbinnen ... Je hebt een enorme krachtige uitstraling. Ik zie heel veel liefde. Ook vind ik je er toch zo verschrikkelijk " klaar " uitzien ! In alle betekenissen van het woord. Wat voor problemen dat ook zijn die jij hebt gehad ... Ik wens ze veel succes toe, maar ze zullen het in geen 1000 jaar halen van dat wat ik in u zie ! De energie die je uitstraalt is voor mij zelfs een beetje beangstigend. En dat zal het zeker zijn voor die zogenaamde problemen waar je het over had, want die zijn helemaal niet opgewassen tegen dat goddelijke wat jij in je hebt ! Dit was voor mij al een uitgemaakte zaak toen ik je foto voor de eerste keer bekeek ! PURE LICHTKRACHT MEID ! Vergeet dat niet ! Liefdevolle groetjes ! P.S. : En ik vind dat jij wel veel zelfvertrouwen uitstraalt en hebt ! Maar of je dat wilt aanvaarden is een ander iets of een andere zaak, maar diep vanbinnen zit daar ook heel veel vertrouwen !
AngelClear
AngelClear apr 15 '11
Hallo Esther, na het lezen van uw foto kreeg ik nog heel veel dingen door en ik kan dat onmogelijk voor mezelf houden. Ik weet ook wel dat daar pijn en verdriet is, een soort krampachtige gespannenheid en dat je een beetje schuchter en teruggetrokken bent. Je bent ook wat verlegen denk ik en shuw. Ik ontken al deze dingen helemaal niet, maar welk mens heeft daar nu geen last van ? Ik vind het allemaal nog heel erg goed meevallen als ik uw foto bekijk ! En het is zoals ik in mijn eerste bericht heb gezegd. Dat is allemaal zeker niet meer opgewassen tegen de kracht die van jou uitgaat. Ik zou zelfs nog iets verder willen gaan, maar dan moet ik stoppen omdat het voor mij iets te persoonlijk gaat worden ... Je bent een engelmens ! Ik heb je in de geest gezien met twee grote, prachtige, stralende witte vleugels. Dit is een boodschap die ik doorkreeg : " At your service my Lady, we are here to watch out for you and to serve you ". You are a Queen in the spiritual world, act like it ... " Dus ik zou zeggen : kin omhoog en borst vooruit, want je bent het meer dan waard ! Dit zou trouwens ook verklaren ... en is eigenlijk precies de reden waarom je in het verleden en vooral in je jeugd dan ... , ik weet dat het erg was, al die ellende en troep over je heen hebt gekregen. En telkens als je ergens ging voor hulp werd je afgebroken en altijd maar kritiek, kritiek en kritiek ! Geestelijke jaloezie meid ! Bij de verkeerde mensen om hulp geweest, niet ? Maar ze wisten goed genoeg wie jij was geestelijk ! Daarmee ... Ze keken op je neer, maar daar komt nu voorgoed een einde aan ! Geloof me ! Zeer binnenkort zal er niet meer gelachen of geveinsd worden als je je troon betreedt ! Dan zullen ze knielen voor je aangezicht en u om hulp en vergeving vragen ! Zo Eshter ... Dit was dan mijn boodschap aan jou. Ik weet dat het wat gek of vreemd zal klinken, maar laat het rustig doorzakken en sijpelen en wordt de vrouw die ik hierboven heb beschreven. Maar doe of probeer het niet uit jezelf ! Laat a.u.b. ons engelen het werk doen en bied geen weerstand ! Ontspan u en geniet van het leven ! Laat los ! Wij nemen het over vanaf hier ! Jij hoeft nu niets nog te doen ! Liefdevolle groetjes ! P.S. : Ik ben persoonlijk een erg grote fan van u ! Respect voor wat jij al allemaal hebt meegemaakt in uw leven en doorheen bent moeten gaan ! Echt waar !
Esther
Esther apr 16 '11
Hoi!

Sies en AngelClear bedankt voor jullie lezingen...

Sies: dat van die schouders klopt... mijn lichaam staat (nog steeds) constant in de "alarm fase".... maar het gaat gelukkig steeds beter met ontspannen... God-zij-dank ben ik niet depressief.... ik geniet juist dubbel van t leven en alles en iedereen om me heen..... Voel me juist beter dan voor deze periode... Ik heb een hele mooie jeugd gehad.. de dingen die ik heb meegemaakt zijn meer dingen die het hele gezin betrof en waar we ons altijd samen weer doorheen vochten...

Wel vind ik het heerlijk om naar t bos te gaan.... iid lekker uitwaaien.....

Lief kan ik zijn.. maar ik kan ook wel eens boos zijn (hihi)... Onzeker ben ik ook wel eens.... maar ben nu ook vaak trots op mezelf! Ik heb t maar ff allemaal overleefd!!!

En ja.. lachen doe ik nu heel vaak... kan zelfs nog in mn eentje lachen....

AngelClear:
Echt super.... t klopt gewoon allemaal..... alleen ik ben niet schuw.. haha.... ik begin altijd met wildvreemde mensen te kletsen... vind ik gezellig.. haha.... Verder echt een superreading... vooral t allerlaatste vind ik heel mooi....
Ik vind het wel heel gek dat mijn jeugd altijd terugkomt... bij ons ging niet altijd alles van een leien dakje.... veel verdriet gehad... maar samen met mijn ouders kwamen we altijd overal doorheen.... Ook dat van die energie klopt wel... ik voel soms gewoon mn voeten tintelen van de energie... ook zeggen de mensen om me heen dat ik altijd "straal"..... wel leuk om ook van jou te horen..vertrouwen heb ik ook.. "alles komt goed.. ik hoef niet bang te zijn"..... maar vaak bellemert t "denken" dat weer...

En je hoeft echt geen u tegen me te zeggen hoor.. hihi.. ben je misschien Belgisch? Die zijn altijd beleefd.....

Ik heb ook altijd heel sterk het gevoel dat er veel engelen bij me zijn.. hebben me door hele moeilijk tijden heen gesleept.... als dank daarvoor heb ik vorige week een tattoo laten zetten met een kruis en engelenvleugels... ben er trots op!!!

Nogmaals beide 'hartstikke bedankt.."...
susie14
susie14 apr 17 '11
Hai Esther,


Bedankt voor je reactie.
Wat ik wel nog even wil vermelden, gezien de reactie van Angelclear is dat ik niet vind dat je er slecht uit ziet of iets dergelijks.Absoluut niet.
De dingen die ik in 1e instantie noem zijn gekoppeld aan je moeilijke periode die je zoals je het zelf al aan gaf gehad hebt.Dus groot gedeelte dus verleden tijd.

Deze dingen zijn nu niet meer van toepassing, althans niet meer in zo'n sterke mate...zo bedoelde ik het dus.
Misschien heb ik het verkeerd verwoord.

In ieder geval bedankt en fijn om te horen dat het zo goed met je gaat wink
Esther
Esther apr 17 '11
oh nee... zo heb ik t helemaal niet opgevat...
Ik heb er vorig jaar ook echt heel slecht uitgezien.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki