Loading...
nl

Mijn droom....

Heaven
Heaven dec 7 '06
Hier is mijn droom...

Ik heb nu al een paar keer (4) om precies te zijn, de droom gehad dat ik hoogzwanger bij mijn schoonmoeder van de trap af viel, en daardoor mijn kindje verloor.

Deze droom krijg ik eigenlijk maar niet uit me gedachten.. en vraag mij heel erg af wat dit kan betekenen?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 8 '06
Hoi Heaven,
Ben je op dit moment ook echt zwanger?
Heaven
Heaven dec 8 '06
Nee, we hebben het wel 2 weken heel erg gedacht, zelfs de huisarts, maar achteraf na een test in het ziekenhuis bleek het niet zo te zijn.
Heaven
Heaven dec 9 '06
weet echt niemand wat het kan betekenen?
Debiorah
Debiorah dec 9 '06
:S niet echt een vrolijke droom dus...
Ik zal es ff kijken in mijn dromenboek misschien dat ik iets kan vinden.
Het doet mij denken aan een punt van verandering of vernieuwing. Als ik wat vind post ik het nog ff
Heaven
Heaven dec 9 '06
Heel erg dankjwel Debiorah
Debiorah
Debiorah dec 9 '06
Zwangerschap:Staat meestal voor iets waarvoor een tamelijk langdurige wachttijd nodig is. Mogelijk moeten we geduld hebben en de situatie op zijn beloop laten zonder in te grijpen, zodat we een taak kunnen vervullen.
Miskraam: wijst vermoedelijk op een rouwproces. Het kan ook staan voor iets dat we verliezen en waar we tijd voor nodig hebben om eraan te wennen.
Trap: Zijn vaak een aanwijzing van de stappen die we doen om een doel te bereiken.
Familielid: Kan zijn om nadruk te leggen op een specifieke eigenschap van de persoon. Het kan ook staan voor jaloezie. Om de betekenis te achterhalen zal je moeten nagaan welke rol je schoonmoeder speelt.

Ben je op dit moment erg bezig om zwanger te worden? Dan is het misschien een teken dat je er minder mee bezig moet zijn en de natuur een kans geeft.
Heaven
Heaven dec 9 '06
Jeetje, je hebt het wel heeel erg bij het rechte eind...

Ik wil heel graag zwanger worden, en ben er inderdaad veel mee bezig.. soms voor me eigen gevoel ook teveel, wil te graag...

En geduld is een schone zaak...ik weet het.. maar soms word ik blij gemaakt met valse hoop en dan tja... gaat het een beetje vanzelf..

heel erg bedankt Debiorah

Liefs,
Heaven
Debiorah
Debiorah dec 9 '06
Graag gedaan hoor! :)Ik ben zelf ook niet erg geduldig en Ik hoop voor je dat je wens niet te lang opzich laat wachten. Je moet maar zo denken het is het wachten waard!
Destiny
Destiny dec 14 '06
Misschien wel een hele simpele gedachten maar misschien ben je bang dat je onderuit gaat bij je schoonmoeder. niet letterlijk maar figuurlijk. Dat je iets fout zou doen en ze je daarop an afgekenen. En deboira wat jij zegt past denk ik meer in het straatje.
Heaven
Heaven dec 14 '06
Nou me schoonmoeder is hellemaal gek op me, dus ik denk dat die kans niet zo heel heel groot is...

Ik denk eerder echt dat het zwanger worden is.. ben de laatste maanden daar mee bezig ben geweest... en wil het zo graag..

Maar hoe graag je het wil.. kan beter maar stoppen met het zo op te dringen want elke maand loop ik zelf tegen de teleurstelling aan.. en dat is ook niet echt wat ik wil :)
Destiny
Destiny dec 14 '06
Het komt als de tijd daar klaar voor is

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki