Loading...
nl

Vermoeidheid

IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos apr 7 '11
MIsschien kunnen jullie me iets aanreiken.
Sinds ik chronisch ziek ben geworden, heb ik ook extreme vermoeidheid. Dit speelt nu zo'n 10 jaar.
Het hangt niet samen met mijn ziekte, er is niks medisch te vinden. Ik weet dat ik veel geef aan anderen, maar me afsluit als ik merk dat het ten koste van mijzelf gaat.
Of het met de veranderingen van de vernieuwde DNA gaat, daar twijfel ik aan.
Hoewel ik wel flink ben bijgetrokken, is het nog steeds aanwezig.
Delen:
amethist
amethist apr 8 '11
Hallo,

Je schrijft dat je veel geeft aan anderen. Ikzelf heb in het verlden ook teveel aan anderen gegeven, en mezelf eigenlijk op de tweede plaats zette. Dit hoorde bij het lief en aardig gevonden worden van mij. Na lange tijd besefte ik steeds meer, waarom ik het deed. Natuurlijk ook om een ander te helpen.

Ik ben hiermee gestopt en zet nu mezelf op de eerste plaats, ik hoef niet zo nodig meer de aandacht die ik ermee kreeg.
Het voelt veel beter om mezelf nummer 1 te vinden. Door steeds te beseffen, wat wil ik!
Mischien kan je hier iets mee.

Groet Amethist
siskaatje
siskaatje apr 8 '11
dit klinkt me zo bekend in de oren cijfer mezelf ook altijd weg.
de laatste tijd heb ik vaak te horen gekregen dat ik aan mezelf moet denken heb er nogal moeite mee maar probeer t nu wel.
je doet dit al jaren he en is niet 123 af te leren.
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos apr 9 '11
Het is volgens mij niet bij mij meer dat het is omdat ik teveel geef. Vaak merk ik het wel als anderen mijn energie pakken en dan sluit ik me af. Ook als ik er geen zin in heb om welke reden dan ook, geef ik geen energie.
Ik weet dat ik mijn eigen energie goed kan gebruiken.

Het is voor mij ook nog niet duidelijk wat de reden is, want het kan van dag 1 op 2 zijn, zonder dat er iets voorgevallen is.
Groene_heks
Groene_heks apr 9 '11
Mensen die hooggevoelig zijn (ik weet niet of je dat bent) geven vaak energie weg zonder dat ze dat in de gaten hebben. Het kan zijn dat een onbekende naast je staat en het zo wegstroomt, het kan in je slaap, tijdens een telefoongesprek.
Soms zul je het voelen wegvloeien, maar soms ook niet.
Ik gebruik kristallen om niet leeg te lopen, ik denk echt niet altijd aan mijn bescherming en dan is zo'n kristal verrekes handig smile
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos apr 11 '11
DAnk je voor je terugkoppeling, helaas is het door mijn kleine kindjes niet handig om kristallen in huis te hebben of te dragen(er zijn er al een aantal gesneuveld).

Geen idee of ik hooggevoelig ben eigenlijk.
Groene_heks
Groene_heks apr 12 '11
Leg ze dan waar de kids niet bij kunnen.
Of draag ze op je lijf, als een hanger of armband smile
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos apr 13 '11
Zou zeker kunnen!
Dragen lijkt me niet handig, want daar zijn ze nog een beetje te jong voor.
Groene_heks
Groene_heks apr 14 '11
Ligt eraan wat je gebruikt smileen hoe oud ze zijn.

Niet om reclame te maken maar om je te laten zien dat het wel kan bij kids:

http://www.elohim-centre.org/site/mc/1/6...doriet+bol.html
siskaatje
siskaatje apr 14 '11
bedankt voor de link groene heks ik heb hier ook zeker wat aan voor mijzelf.
Groene_heks
Groene_heks apr 14 '11
Onthoud goed: een kristal ondersteunt, maar geneest niet.
Als je erg veel last hebt van het oppikken van andermans misere of energie dan is het het beste om de kristal te gebruiken samen met een lichtkoepel.
Ik bedoel dan de lichtkoepel die je om je heen visualiseert om van alles buiten je energieveld te houden.
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos apr 14 '11
Je bent het inderdaad zelf die het moet doen. een hulpmiddel kan dat niet.
Maar dan kom ik bij een volgend punt (nee, ik sputter echt niet tegen als het zo overkomt) ik vind kristallen mooi, en ik heb er ook een aantal door de jaren heen, maar ik merk hun werking (nog steeds) niet blush
En ik laad ze wel op etc.
Groene_heks
Groene_heks apr 15 '11
Heb je labradoriet al eens geprobeerd?
Ik heb een armband van labradoriet en die draag ik altijd, hij helpt maar ook niet altijd, in sommige situaties is en blijft het lastig.
Het is ook een stuk accepteren en leren omgaan met je hsp, zo was het voor mij tenminste.
Deze week is een heftige week, een directe collega die afscheid nam (de laatste) en de verhuizing maken dat ik veel van de spanning van de anderen oppak, oftewel ik jaag mijn drie nieuwe collega's af en toe de stuipen op het lijf, ik stuiter als een gek deze week.
Dus het ligt ook aan de situatie smile

Welke kristallen heb je tot nu toe gebruikt?
Ben je vanuit een boek gaan zoeken of heb je advies gevraagd bij de verkoper of zo?

(jij mag sputteren zoveel je wilt hoor smile)
Serenity
Serenity apr 15 '11
Hoi hoi karin ik gaf je net een minuut geleden extra energie heb jie die ontvangen?
Groene_heks
Groene_heks apr 15 '11
Nee, want ik accepteer niets wat mij ongevraagd wordt toegestuurd.
Waarom zou je dat uberhaupt doen als ik aangeef dat ik al de hele week stuiter? Energie teveel heb ik!
Serenity
Serenity apr 15 '11
oke ik kreeg het idee dat ik energie moest sturen aan groene heks, dus dat heb ik gedaan.
Maar goed dat je het niet hebt geaccepteerd die vrije wil heb je ook, hihi grappig zeg!
Maar waarom kreeg ik dat gevoel dan?!
Beschermengel
Beschermengel apr 15 '11


Lieve Lily, zoiets moet je eigenlijk altijd eerst even vragen...het is goed bedoeld dat weet ik gewoon, maar altijd eerst aan de persoon zelf vragen smile
Groene_heks
Groene_heks apr 15 '11
Wel lief van je Lily, dat had ik moeten zeggen maar inderdaad wat Engeltje zegt, vraag het eerst smile
gast
gast apr 15 '11
Nou Karin misschien stuiter je wel van al die energie die mensen je hebben toegestuurd omdat ze te horen hadden gekregen dat je een zware week zou krijgen wink
Groene_heks
Groene_heks apr 15 '11
Nee hoor, ik pak de zenuwen en stress over van collega's...en ik heb er veul...

Ik reed net naar huis met alle spullen die natuurlijk waren blijven liggen, auto ramvol, planten op de stoel, ben ik te enthousiast aan het zwieberen met mijn peuk, knal tegen de spullen aan en niet gemerkt dat er een vonk op mijn rok kwam....das best lullig zo'n rookwolkje in je auto...
Stom smileen auwie..
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki