Loading...
nl

1000 euro

admin
admin apr 7 '11
Had vannacht een droom, kon ergens geld winnen. Ik werd binnen geloodst in een huis waar van alles te vinden en te doen was. Er was een soort spelshow georganiseerd. Je moest iets vinden waardoor je geld kon winnen. Stond op hele rare plekken, schuin op de muren keek door glas boven de deuren, en op een bepaald moment had ik het gevonden. Er was een soort vloeistof die als je deze ergens op smeerde er boodschappen/spreuken tevoorschijn kwamen. Ik had een bakje van deze vloeistof en een spons en maakte alles nat. Er kwamen "gekleurde zinnen" die gloeiden, net zoals bijv. in de film, de letters van de ring in LOTR. Het deed me denken aan een erg belangrijke boodschap. Ik was op dreef en de presentator kwam naast me staan en moedigde me aan. Maar er was iets aan de hand, de vloeistof was ineens op toen ik er bijna was en deze was nergens meer te vinden/krijgen. Voelde me hierdoor belazerd en ben gelijk weg gegaan.

Iemand enig idee?

Groetjes,
Bart
Delen:
Serenity
Serenity apr 7 '11
Een goed idee/prestatie (van jouw) was verwachting vol en liep in de soep en jij nam het niet onder de loep en belande op de stoep.

….nou daar heb je ook weinig aan…..maar het rijmde wel! ^^
admin
admin apr 7 '11
Hahaha, het rijmt mooi ja ^^. Kan je droomanalyse best begrijpen, zo komt het kort maar bondig wel over, maar het is naar mijn idee niet helemaal zo zoals het lijkt.

Dank Lily smile
Serenity
Serenity apr 7 '11
hihi laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki