Bij jou voel ik als het ware de natuur; het bos in het bijzonder. En dieren ook zeker. Ben jij door het oog van de naald gekropen met iets? Het voelt alsof een gebeurtenis of situatie levensbedreigend voor je was..Misschien niet letterlijk maar in jouw beleving.
Ik voel een hele mooie openheid bij jou, je treedt mensen heel open tegemoet en wil graag een écht contact voelen; aan oppervlakkig contact heb je een hekel. Je wilt dan ook heel graag dat die ander ook open is naar jou toe en geen verborgen agenda heeft. Daarin ben je voor mijn gevoel nogal eens in teleurgesteld. Oneerlijkheid van een ander komt hard bij jou binnen en kun je moeilijk vergeven, omdat je zelf zo van eerlijkheid houdt. En ook een heel sterk rechtvaardigheidsgevoel. De naam Paul komt sterk bij me binnen, misschien zegt je die naam wat.
Ik zie jou in zo'n mooie lange gothicjurk lopen
Heb je iets met die stijl?
Als laatste zou ik je willen adviseren om vooral je 3e chakra, je zonnevlecht goed te beschermen. Voor mijn gevoel kan nml. vooral je maag nogal reageren op spanning of negatieve energie uit je omgeving.
Ik hoop dat je wat kan met deze reading,
Lieve groet,
Marjanne