Loading...
nl

Mijn foto

Jodocus
Jodocus apr 6 '11
Heb al heel wat goede lezingen gezien en ben benieuwd wat jullie in mij lezen/voelen...

Je mag ook mijn ogen in mijn avatar lezen, die zijn wat duidelijker


Delen:
Serenity
Serenity apr 7 '11
Ik lees geen foto's maar krijg een indruk van iemand en soms vertel ik zomaar een verhaaltje…

ahhhh hihi wat een snoezig gezichtje heb je daar je straalt ook gewoon uit "ik ben Jodocus" incl de liedjes dan wel hihi zo grappig!
Oef net zoals iedereen zie ik een verdriet die een ander heeft veroorzaakt en jij de dupe ervan werd.
Dit moet niet leuk zijn geweest maar volgens mij heb je het beste ervan gemaakt om ook maar zelf niet mee gesleurd te worden in die ellendige gevoelens.
Volgens mij ben je daar mooi van af gekomen & heb je dat zelf gedaan *schouderklopje*!
Nuhh met jouw gaat het wel goed komen!
Tuurlijk heeft iedereen hun moeilijkheden en ja ook jij mag jezelf zo nu en dan lekker uiten door te 'klagen', huilen, nijd, onredelijkheid haha jaaa het mag allemaal want niemand maar dan ook niemand is nu eenmaal perfect en waneer je dat van jezelf weet acht dan valt de rest alleen maar mee!

Zoals je leest heb ik geen foto lezing gegeven maar dit is wat ik je blijkbaar wilden vertellen toen ik je gezichtje zag op de pc.

Groetjes!!
Jodocus
Jodocus apr 7 '11
Snoezig???????? hahahahaha.
Idd heb ik (net als iedereen) verdriet gehad en ja veroorzaakt door een ander.
Ben er sterker uitgekomen
Om te voorkomen dat eventuele andere lezers vooraf al info krijgen hou ik het hier ff bij smile

Dankje voor je reactie
Serenity
Serenity apr 7 '11
hahaah ja goed idee, ik zelf lees alle reacties niet en gaat direct over op wat er bij me opkomt.
Als je eenmaal de menselijke patronen door hebt qua lichaamstaal o.a. dan krijg je meer inzicht wat erg verhelderend kan zijn en daarmee gaf dat mijzelf rust in mijn koppie.
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos apr 7 '11
Een vrolijke vrouw, die positief in het leven staat en handelt. Mensen voelen zich heel snel fijn bij jou, je laat hun zien dat er ook in nare tijden iets moois is.
Wil niet zeggen dat jij niet jouw lessen hebt gehad, en hebt moeten werken om te komen waar je nu bent.
Heb je een verzorgend beroep? OF is dit vroeger de richting geweest waar je voor geleerd hebt?
Ik denk dat jij ook een grote dierenvriend bent, al dan niet een paar honden en een kat hebt.
Maar of dat dit klopt?????
Marjanne
Marjanne apr 7 '11
Bij jou voel ik als het ware de natuur; het bos in het bijzonder. En dieren ook zeker. Ben jij door het oog van de naald gekropen met iets? Het voelt alsof een gebeurtenis of situatie levensbedreigend voor je was..Misschien niet letterlijk maar in jouw beleving.
Ik voel een hele mooie openheid bij jou, je treedt mensen heel open tegemoet en wil graag een écht contact voelen; aan oppervlakkig contact heb je een hekel. Je wilt dan ook heel graag dat die ander ook open is naar jou toe en geen verborgen agenda heeft. Daarin ben je voor mijn gevoel nogal eens in teleurgesteld. Oneerlijkheid van een ander komt hard bij jou binnen en kun je moeilijk vergeven, omdat je zelf zo van eerlijkheid houdt. En ook een heel sterk rechtvaardigheidsgevoel. De naam Paul komt sterk bij me binnen, misschien zegt je die naam wat.
Ik zie jou in zo'n mooie lange gothicjurk lopen smileHeb je iets met die stijl?
Als laatste zou ik je willen adviseren om vooral je 3e chakra, je zonnevlecht goed te beschermen. Voor mijn gevoel kan nml. vooral je maag nogal reageren op spanning of negatieve energie uit je omgeving.
Ik hoop dat je wat kan met deze reading,

Lieve groet,
Marjanne
Jodocus
Jodocus apr 8 '11
* Ik geef je een roos;
Ik heb geen verzorgend beroep maar ben wél een verzorgden typetje.
Of mensen zich snel fijn bij mij voelen?? geen idee, ik schijn juist nogal afstandelijk of zelfs arrogant over te komen.
En ja ik heb een hond en twee poezen (nu ff 6, we hebben twee weken geleden 4 kittens gekregen)

* Marjanne; Het bos... heerlijk.
Ben idd door het oog van de naald gekropen en het was levensbedreigend in de zin dat ik even aan de onderkant van de wereld was, leugens, bedrog, bedreigingen, verkrachting.
Ben dr gelukkig net op tijd uitgestapt.
Heb idd een hekel aan oppervlakkig contact, heb daarom massa's kennissen maar slechts 1 echte vriendin (al meer dan 30 jaar)
Paul... een aangetrouwde neef maar daar is nauwelijks tot geen contact mee.
Gothicjurk...MOOI!!!! maar ik draag ze niet, wél overwegend zwart.

Bedankt voor de over mijn 3e chakra, klopt precies, emoties gaan in mijn maag zitten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki