Loading...
nl

Knofje, blanco lezing

Core
Core apr 6 '11
Dit is een blanco/spirituele reading voor Knofje (heb toestemming via pm).

Knofje, je bent een geen onzeker mens maar onzekerheid speelt een grote rol in je leven. Het is jammer om te zien dat je leven zo aan diggelen ligt. Hier ga ik geen dingen over posten (te prive).

Het komt ook zo hard naar voren dat je hierdoor niet goed een reading kan ontvangen.

Wel kan ik je misschien advies geven. Via ademshalings meditaties kan je ruimte in jezelf en leven creëeren om mogelijk tot rust te komen. Even op google of mede merudianen hierover informeren gaat zeker weten helpen.

Veel succes met je gezin en familie!
Delen:
knofje
knofje apr 6 '11
beste core, mijn leven ligt aan diggelen en daarover wil je geen dingen posten zou je mij die dingen dan middels een pbtje willen sturen....ik ben bezig mijn weg te vinden, problemen op te lossen, nieuwe start maken etc...kan daarbij handvaten goed gebruiken...
dank je wel alvast, knofje
Core
Core apr 6 '11
Knofje, ik weet dat je hulp voor je situatie kan gebruiken. Maar dit is voor mij te...

Ik ben maar iemand die wil oefenen met readings, niet zo zeer het geven van antwoorden voor problemen zoals jij ze in je leven ervaart. Dit kan ook niet, ben zelf maar 23 en leef heel spiritueel, niet eens met ervaring in zulke dingen.
Groene_heks
Groene_heks apr 6 '11
Effe gauw online tussen door (kapster is er, mijn kop zit vol met verf smile).

Lief Knofje, je zit zo enorm in de knoop dat ik denk dat je (buiten met mij pm'en) echt in je directe omgeving iemand moet zoeken waar jij je ei kwijt kan en ook hulp kan krijgen.
Meissie gewoon doen, je bent het waard, dubbel en dwars!

xx
knofje
knofje apr 6 '11
leuk zón koppie vol met verf, groene heks, geen groene hoop ik of misschien ook wel...

mijn ei kwijt kan, hulp krijgen weet je ik zou niet weten wie ik daarvoor in mijn directe omgeving in vertrouwen kan nemen.....

XXX

Lieve Core, sorry van mij gevraag, sorry ik had je daarmee niet op mogen zadelen.sorry nogmaals, vergeet het...ik pm met groene heks en ik hoop iemand in mijn omgeving te vinden die me kan en wil helpen nogmaals sorry en heel veel suc6

XXX
Groene_heks
Groene_heks apr 7 '11
Niet sorry zeggen Knofje, uiteindelijk zul je met je vragen wel iemand bereiken die je verder helpt.
Maatschappelijk werkers, is dat iets? Die kunnen je altijd verder helpen als je er zelf niet meer uitkomt.

Ik kan me inleven en je tips geven maar ik denk dat je zeker hulp moet gaan zoeken, probeer het via de huisarts anders smile

xxx
knofje
knofje apr 8 '11
weet je dat als hij me zou vragen wat de hulpvraag is, ik dat niet eens kan vertellen, voor mijn gevoel is het zoveel, kan dat wel allemaal..
verder heb ik wel het gevoel als ik maar weet wat de weg moet zijn ik die zelf kan bewandelen.....maar daarvoor moet ik eerst weten wat hoe etc...en juist dat weet ik niet.
Groene_heks
Groene_heks apr 9 '11
Natuurlijk kan dat allemaal wel, juist dan zou jouw huisarts moeten inzien dat de berg voor jou zo groot is dat er hulptroepen nodig zijn om jou eroverheen te helpen.
knofje
knofje apr 14 '11
nou mijn huisarts wilde me wel door sturen naar maatschap werk, daar heb ik mee ingestemd...alleen de wachtlijst is lang, dus wachten...

wachten wachten wachten...
Groene_heks
Groene_heks apr 14 '11
Wauw, respect meis, das weer een grote stap!
Groene_heks
Groene_heks apr 14 '11
Ik lees net je pm, ik vind je een toppertje smile
Groene_heks
Groene_heks apr 24 '11
Knofje, excuus ik heb per ongeluk mijn berichten verwijderd en die van jou dus ook...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki