Loading...
nl

Sneeuw!?

LPChip
LPChip dec 15 '06
Ik had een korte en frapante droom vanochtend.

Het was vrijdag (zeg maar vandaag) en ik was op mijn werk zoals gewoonlijk. Ik was als een van de laatste die rond 17:30 naar huis ging. Meeste beginnen eerder en zijn daarom ook eerder vrij, maar ik heb aangeboden om er tot half te zijn ivm de telefoon die ook opgenomen moet worden.

Enfin, Een collega die normaal al om 15:30 naar huis mag, was er om een of andere reden ook tot 17:30 en ging naar huis. Mijn team-coì¶rdinator was er ook nog en ik was ook aan het afsluiten om naar huis te gaan. Mijn team-coì¶rdinator zei nog tegen haar dat ze wel op moest passen omdat het zo gesneeuwd had.

Verbaasd keek ik uit het raam. (wij zitten op 3 hoog, maar nu leek het erop alsof we op de begane grond zaten)

Inderdaad, het sneeuwde en het was zo te zien verse sneeuw, alsof het een half uur geleden was begonnen.

Is dit misschien een voorspellende droom?
Delen:
Destiny
Destiny dec 15 '06
Het dromen over sneeuw voorspelt dat zich, al ondervindt u geen grote tegenslagen, ziekte zal aandienen en de zaken zullen tegenvallen. Als u wordt overvallen door een sneeuwstorm staat u teleurstelling te wachten omdat iets wat u verwacht zich niet zal voordoen. Na deze droom volgt altijd een periode van teleurstelling. Wanneer u droomt sneeuw te eten zult u nagestreefde idealen niet kunnen verwezenlijken. Het zien van vuile sneeuw voorspelt dat uw trots zal worden aangetast en dat u troost zult zoeken bij iemand die u voorheen hooghartig vond. Als u sneeuw ziet smelten zal uw vrees veranderen in vreugde. Het zien van grote, witte sneeuwvlokken die naar beneden dwarrelen terwijl u uit het raam kijkt voorspelt dat u een heftige woordenwisseling zult hebben met een metgezel en dat afstand gecreëerd wordt door financiële tegenvallers. Het in de verte zien van besneeuwde bergtoppen waarschuwt u dat hetgeen u ambieert u geen grote voordelen zal opleveren. Het zien van zonneschijn op een besneeuwd landschap voorspelt dat het u voor de wind zal gaan en dat u over veel macht zult beschikken. Dromen over een sneeuwballengevecht voorspelt dat u de strijd zult aanbinden tegen oneerbare zaken. Als u uw beweegredenen niet goed onderbouwt, zult u bakzeil halen. Als u in de sneeuw verdwaalt zult u te maken krijgen met een lange periode van ongeluk.
LPChip
LPChip dec 15 '06
Interessant, en bedankt voor deze toelichting. :)Nu maar hopen dat ik hierover droomde omdat ik het gewoon merkwaardig vind dat het nog steeds niet sneeuwt :p
Destiny
Destiny dec 15 '06
Laten we daar maar vanuit gaan want dat is inderdaad ook erg werkwaardig... ;)
Ayasha
Ayasha dec 15 '06
Hoop dat het geen voorspellende droom is : Sneeuw is heel erg mooi en leuk maar in mijn geval helpt het niet echt voor een leuke ontspannende vakantie :=

Overigens is het hier al jaren geleden dat het nog echt gesneeuwd heeft, de laatste keer dat ik me sneeuw herinner was...In 93..
(echt sneeuw dus, niet een laagje van een halve cm) Oh en in 97-98 ofzo :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '06
Ik wil wel degelijk sneeuw want in week 2 sta ik in de franse alpen op een snow-board :).
Wendy's
Wendy's dec 17 '06
Nee.. geen sneeuw in week 2! :p
want dan hebk wedstrijd in belgië,,
Ayasha
Ayasha dec 17 '06
ja mooi laat in de franse alpen maar sneeuw vallen :+
Als het hier maar droog blijft. Potverdikke, die knol van me flipte vandaag haast op wedstrijd omdat ik hem niet genoeg kan rijden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 18 '06
Goed geen sneeuw in belgie, wel in de Franse alpen. Zijn we allemaal blij ;).
Destiny
Destiny dec 18 '06
oow liever helemaal geen sneeuw... brrrrr
alhoewel ik heb een mooie jas :p eindelijk gekregen als erfstuk (of hoe moet ik dat noemen) En zou ook wel graag met dochterlief sneeuwpoppen willen maken...
Maar het is zoooo koud hihihi... waarom hebben ze nou geen warme sneeuw uitgevonden zeg bah bah
LPChip
LPChip dec 18 '06
Om even on topic te gaan, namelijk de droom en de mogelijke verklaring...

Ik heb tot nu toe nog niets gemerkt van enige tegenslag of iets in die richting. Ik weet niet hoe lang zoiets gaat duren voordat ik het ga merken, maar ik heb na deze droom nog niet weer gedroomd over sneeuw. Daarnaast ben ik een van de weinigen die sneeuw in al z'n facetten mooi en leuk vindt. (inclusief de dooi)

Het sneeuwde trouwens ook niet in mijn droom. Het was vers gevallen sneeuw met een heldere lucht. Gewoon een heel mooi gezicht.

Het leek een beetje op deze foto


maar dan een andere locatie :)
Mimi*
Mimi* dec 18 '06
Voordat er sneeuw ligt kan wel lang gaan duren!
Ayasha
Ayasha dec 18 '06
Daar vrees ik ook voor Mimi*, het mag eerst al eens flink gaan vriezen voor dat hij blijft liggen. Anders smelt ie nog voor dat ie de grond geraakt heeft.
Vriezen mag het wel van me! :D

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki