Loading...
nl

Groene heks, blanco lezing

Core
Core apr 5 '11
Dit is een blanco/spirituele reading voor Groene Heks (heb toestemming via pm). Deze reading is bedoelt om informatie te geven over het spirituele zijn van Groene heks.

Bij jou moet ik eerst even diep graven. Met jou in contact is niet vanzelf sprekend omdat je volgens mij op dit moment heel aards bent. Kwa spiritualiteit ben je veel bezig met aardse spiritualiteit, het ontdekken van lichamelijke energie en hoe je de energieën kan activeren. Je durft hier ook wel je tijd voor te nemen en laat veel op je af komen. Je bent dan ook best gul met tijd, maar ook geld en liefde.

Je werkt regelmatig met andere mensen om hogere vormen van energie te activeren en gebruiken, want bij jou veel ik veel energie connecties. Je bent Groene heks, maar ook een beetje een geheel van een paar energetische mensen, volgens mij zijn dit een vrienden die veel samen met je met energie bezig zijn.

Bij jou moet ik steeds denken aan het verankeren van energie. Het speelt bij jouw een rol dat je wil laten zien wie jij zelf bent, dit is omdat je vermoedelijk energie weg geeft door de vele energie connecties en daardoor de controle soms een beetje kan verliezen.

Hopelijk heb je wat aan de reading, graag hoor ik wat je ervan vind!
Delen:
Groene_heks
Groene_heks apr 5 '11
Origineel bericht van: Core
Dit is een blanco/spirituele reading voor Groene Heks (heb toestemming via pm). Deze reading is bedoelt om informatie te geven over het spirituele zijn van Groene heks.

Bij jou moet ik eerst even diep graven.
Dat hoor ik vaker smile

Met jou in contact is niet vanzelf sprekend omdat je volgens mij op dit moment heel aards bent. Kwa spiritualiteit ben je veel bezig met aardse spiritualiteit, het ontdekken van lichamelijke energie en hoe je de energieën kan activeren.
Hmmm..ik denk meer hoe je bepaalde gaves die we vroeger allemaal hadden kan stimuleren en anderen er in helpen om dit ook te ontdekken

Je durft hier ook wel je tijd voor te nemen en laat veel op je af komen.Ja want van elke ervaring goed of slecht leer je enorm veel.
ja ik neem veel tijd om dingen te begrijpen, ik ben van mening dat je alles vanuit zoveel mogelijk punten moet bekijken om uiteindelijk een mening te kunnen vormen.


Je bent dan ook best gul met tijd, maar ook geld en liefde. Zolang het voor mij goed voelt wel ja, ik ben totaal niet materialistisch ingesteld al houd ik wel enorm veel van mooie dingen, hoef ze alleen niet te hebben.

Je werkt regelmatig met andere mensen om hogere vormen van energie te activeren en gebruiken, want bij jou veel ik veel energie connecties.Ja zoveel als mogelijk is, maar mensen moeten zelf aangeven dat ze hulp willen en dan bijt ik me wel vast ja, op een goeie manier hoop ik..

Je bent Groene heks, maar ook een beetje een geheel van een paar energetische mensen, volgens mij zijn dit een vrienden die veel samen met je met energie bezig zijn. Dat zullen de zielereizigers zijn denk ik, een ploegje waar ik wel eens mee op stap ga ( op reis in de dimensies), minder vaak dan ik zou willen, maar ik weet ook dat als het even niet gaat het dan ook zo moet zijn. Ook denk ik dat ik in deze groep de aardse nuchtere ben, ik heb meer tijd nodig om dingen te snappen en een plek te geven.

Bij jou moet ik steeds denken aan het verankeren van energie. Het speelt bij jouw een rol dat je wil laten zien wie jij zelf bent, dit is omdat je vermoedelijk energie weg geeft door de vele energie connecties en daardoor de controle soms een beetje kan verliezen.
Ja is heel belangrijk voor mij, ik word heel licht in mijn hoofd als ik niet voldoende aard, energie vliegt vanzelf naar mensen die het nodig hebben en dat heb ik niet altijd onder controle of in de gaten. Na het zien van die Engel afgelopen zondag ben ik echt tot en met gisteravond heel wiebelig geweest. Met mijn pootjes in de blubber voel ik mij het gelukkigste en het is inderdaad voor mijzelf heel belangrijk dat ik laat zien wie ik ben, niet meer zoals vroeger, toen wilde ik dat anderen dat zagen, nu snap ik dat ik dat eerst zelf mag zien winken dat dat eigenlijk ook het enige is wat belangrijk is, niet wat anderen zien.

Hopelijk heb je wat aan de reading, graag hoor ik wat je ervan vind!


Fijn zo'n bevestiging, ga vooral door!En dank je wel dat je hiervoor de tijd hebt genomen xx

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki