Loading...
nl

Marjanne, blanco lezing

Core
Core apr 4 '11
Dit is een blanco/spirituele reading voor Marjanne (heb toesteming via post). Deze reading is bedoelt om informatie te geven over het spirituele zijn van Marjanne.

Jij bent een mens die durft te stralen op momenten dat andere bang zijn op te vallen. Je bent een gever, iemand die altijd eerst uit het belang van een ander denkt en dan pas jezelf.

Dit komt door je vorige levens, je hebt al heel veel mee gemaakt en bent al behoorlijk levenswijs. Daarom is het ook leuk om te zien dat je dit leven voor zo'n moeilijk leven kiest, om zelfs dan het extra beetje aan groei eruit te halen.
Zo zie ik je ook niet heel lang nodig hebben om mens te zijn, jij hebt zelf controle over je mens zijn. Wel heb je een fysiek lichaam wat je beperkt, alleen zie ik dit jou ten goede doen, omdat je hierdoor kan stralen. Je kan je energie hierdoor beter weg geven door te praten, praten en praten (maar wel als je weet wie je voor je hebt).

Een heel mooi spiritueel diepgaand persoon wat altijd snel tot de kern van iemands energie kan gaan!


Hopelijk heb je wat aan deze reading, ik hoor dan ook graag wat je ervan vind!
Delen:
Marjanne
Marjanne apr 4 '11
Hartelijk dank, Core. Ik ben onder de indruk. Herken mijzelf voor een groot deel in jouw reading.
Vooral over mijn fysieke lichaam herken ik en wat jij daarover schrijft is voor mij een hart onder de riem. Dank je wel.
Core
Core apr 4 '11
Geen dank, ik vind het leuk om mensen te lezen. Dus jij bedankt daarvoor! ^^

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki