Loading...
nl

Waarom?

voelertje
voelertje apr 3 '11
Beste,

Na een zware periode in onze relatie, nu dat alles goed gaat, probeert iemand dit te verstoren. Ze komt mij vertellen dat mijn partner gevoelens heeft voor mijn broer. Ik zelf heb altijd een panische angst gehad om haar te verliezen, zo erg dat ik vroeger heel bezitterig en jaloers was. De laatste 2 jaar heb ik dit opzij kunnen zetten, in de mate van het mogelijke, en haar wat meer vertrouwen en vrijheid kunnen geven. Nu dat deze persoon dit komt vertellen begin ik mij vragen te stellen. Wat kan ik hier aan doen?

Groetjes Kris
Delen:
Groene_heks
Groene_heks apr 3 '11
Met je partner praten smile
Dat is de enige manier en als zou blijken dat die ene persoon inderdaad de boel komt verstoren zoals je dat zegt dan kun je daar je conclusies uit trekken.

Sterkte
voelertje
voelertje apr 3 '11
Natuurlijk heb ik dat gedaan. Het probleem is dat zij de huidige vriendin van men broer is. Na 5 jaar ruzie heb ik terug contact gekregen met men broer, dat ging nu juist 1.5 jaar goed. 4 maand geleden is zijn vriendin er dan bij gekomen en nu gebeurt er dit. Met als gevolg dat zij nu ook mijn broer zijn hoofd heeft zot gemaakt en hij nu ook denkt dat het zo is. ik heb met haar ook gepraat en zij zegt tegen mij dat ze het allemaal verkeerd heeft begerepen. Nu is zij het slachtoffer aan het spelen tegen over iedereen, want zei heeft dit zoveel maanden verzwegen en heeft zoveel maanden haar hoofd zot gemaakt! Terwijl dat mijn vrouw door het slijk is gehaald. Wie is hier dan het slachtoffer? Met als gevolg dat ik van mijn broer al 1.5 week niets meer heb gehoord en mij vragen stel waarom hij haar geloofd in plaats van mijn vrouw. Ik heb zo een gedacht dat zij gewoon ziekelijk (jaloers) is op elke vrouw die in mijn broer zijn buurt komt. Het gevolg is dus, dat ik mijn broer dus niet meer te horen of te zien zal krijgen nu dat het juist terug zo goed ging tussen ons. Heb zo juist nog eens een goede babbel gehad met men vrouw, en heb haar ook verteld dat ik nu terug dubbel zo veel schrik heb haar te verliezen. Ik moet dus echt men best doen om haar nog altijd vrij te laten, en dit kost me heel veel moeite.

Wat een situatie. Sorry voor het lange verhaal.

Groetjes
Groene_heks
Groene_heks apr 3 '11
Beter een lang verhaal en goed uitgelegd dan een half verhaal.
Wat verwacht je van ons hier eigenlijk?
Dit is een familiekwestie en ik denk dat jullie dat met elkaar moeten uitzoeken.
Ik denk dat in deze situatie iedereen slachtoffer is.
Petra
Petra apr 3 '11
Kan het ook zijn dat de angst van de huidige vriendin van jouw broer bij jou terecht is gekomen en jouw angst weer heeft aangewakkerd? Ik lees veel invulling namelijk. Het is goed naar iemands verhaal te luisteren maar vraag je altijd af waarom iemand met zulk nieuws bij je uit komt. Ik hoop dat het je lukt de dingen wat los te laten en van vertrouwen uit te gaan, angst (terecht of onterecht is in wezen niet belangrijk) haalt uiteindelijk de energie uit een relatie. Sterkte!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki