Loading...
nl

aura

Ariel
Ariel mrt 30 '11
Ik droomde dat ik bij het programma van Robert Jensen zat en er waren 2 mensen bij die aura's konden zien.
Robert zat gewoon aan zijn desk ,maar we zaten middenin een park en ik zat op een park bankje.Met die 2 mensen en Jan de man die er ook altijd bij is in de echte programma's.
We hadden het over mijn aura en ik zag het ook.
De kleuren van de regenboog.
"Maar" zegt 1 van de 2 mensen:" je hebt iets vreemds aan je aura" en ik laat vol trots zien wat ik kan en ik maak mijn aura helemaal wit.
Iedereen kijkt vol verwondering ernaar.

Weet iemand wat dit betekend
Delen:
admin
admin mrt 31 '11
Hoi Kalinka,

Wat een aparte droom smileJensen staat voor mij symbool voor iemand die mensen voor gek zet, dus iemand niet helemaal serieus neemt. Het eerste wat in me opkomt is dat jij een gevoel over je heen hebt, over een geestelijk talent, dat als je anderen hierover zou vertellen, misschien niet serieus nemen. Je ziet dit aspect van jezelf nu nog op een manier waarvan die je zelf nog niet goed kan verwoorden. Dit omdat je je er nog niet helemaal bewust van bent, of dat je jezelf op geestelijk gebied wel eens kan opblazen. M.a.w. "groter" voordoen dan dat je bent.

Dit zijn mijn ideeen erover, en misschien zit ik er helemaal naast !

Groetjes,
bart
Ariel
Ariel mrt 31 '11
Ik ben me er heel goed bewust van wie ik ben eerlijk gezegd.
Maar ik vindt niet dat ik mijzelf groter voordeed dan dat ik ben in die droom.
naar mijn idee hebben die kleuren een reden of zo.
Ik weet het eigenlijk ook niet.
Maar ja dan had ik het ook niet geplaatst wink
admin
admin mrt 31 '11
Ik zei het ook: misschien zit ik er helemaal naast. De kleuren hebben neem ik aan ook een reden ja!

Betekenis kleuren aura:

Rood algemeen: Genegenheid, energie, moed, warmte, lichamelijke kracht, temperament, hartstocht, materialisme, onoverwinnelijkheid, wilskracht, aardgebonden, onveiligheid, bezitsdrang, dierlijk.

Donker rood: Daadkracht, dynamiek, wil, bezitsdrang, dierlijk, woede, ergernis, leidersnatuur, moed, boosheid, onveilig gevoel

bruinrood, dof bijna roestkleurig, gierigheid, hebzucht .

Helder rood: energie, activiteit, moed, warmte, vitaliteit, emotionaliteit, temperament, materialisme, sexualiteit

een rode wolk irritatie/hoofdpijn

bloed rood sensualiteit

dieprode flitsen tegen zwarte achtergrond Boosheid


Geel algemeen: intellect, optimisme, fris, begrip, bedachtzaam, kennis, wijsheid, intuïtie, geestelijke ontwikkeling, hoger inzicht, nerveus, irritatie.

helder/licht geel intellect, intuïtie, geestelijke ontwikkeling, ego, sociale vaardigheden, sterke persoonlijkheid

Donker geel wantrouwen, afgunst, haat, lagere instincten, spanning , lafheid, argwaan,

Dof oker geel intelligentie gebruikt voor egoïstische doelen

Okergeel stabiliteit, realiteit, spaarzaamheid, spanning

Zacht geel intellect dat zich wijd aan spirituele zaken

Roodachtig barnsteengeel hoger niet-zelfzuchtig denken

Oranje algemeen: Vitaliteit, dynamiek, opbouwend, vrolijkheid, toewijding, meegevoel, trouw, genezing, gezondheid, drang tot ontwikkeling, koppigheid, vitaliteit, creativiteit, actieve intelligentie, loyaliteit, opbouwend, zelfverzekerdheid, levenslust, warmte, gevoeligheid, gezondheid,openheid, ambitie.

Oranje-Geel: scherp verstand, speels, zelfbewustzijn, ambitie, humor, vrijheid.

Geel-Groen: communicatie, sympathie, medegevoel, toekomstgericht, opgewekt.

Groen algemeen: Bescherming, hogere gedachten, natuur, creativiteit, tolerantie, beleefdheid, zelfstandigheid, toewijding, harmonie vrede, controle, zelfbeheersing, onverschilligheid, terug naar verleden, conventioneel

Midden groen: evenwicht, betrokkenheid, groei, verandering, overgave, rust, liefde, geestelijke ontwikkeling,communicatie,zorgzaamheid.

Donker groen: eigendunk, aanpassingsvermogen, levenskracht, verslagenheid, materialisme

Donker olijf groen: eigendunk, verraderlijk.

Helder appelgroen: grote vitaliteit

Jade groen: Grote geestelijk ontwikkeling, geestelijke groei.

Smaragdgroen veelzijdigheid: vernuftigheid en inventiviteit onzelfzuchtig toegepast

Kobalt of ultramarijn: toewijding voor een spiritueel ideaal

Licht stralend blauwgroen: diepe sympathie en medelijden met inlevingsgevoel.

Blauw: introvert, liefdevol, rust, verdieping, afstandelijkheid, wijsheid, eenzaamheid, waarheid, toewijding, stabiliteit, intuïtie, gezag, stijl

Lichtblauw: toewijding aan idealen, zachtheid, incasseringsvermogen, mededogen, helderheid.

Indigo: mediumschap, genezende eigenschappen, goedheid, geslotenheid, serieus, voorzichtigheid

Violet: gereserveerdheid, spirituele ontwikkeling, hoger ik, intuïtie, mystiek, magie, paranormale begaafdheid, geloof, fantasie, wijsheid, kunst, creativiteit, inzicht, eenzaamheid.

Lila: mystiek, magie, diepzinnigheid, tolerantie, artistiek, fijngevoeligheid, expressief.

Roze : sensibiliteit, emotionaliteit, vrouwelijkheid, onvoorwaardelijke liefde, tederheid, sentimentaliteit.

Bruin: egoïsme, liefdeloosheid, aardgebonden, afhankelijkheid, ziekte, vernietiging

Donkerbruin: liefdeloosheid, aard- gebonden, afhankelijkheid, ziekte, vernietiging

Bruingrij: egoïsme

Grijsgroen: bedrog en listigheid,jalousie.

Loodgrijs: depressie

Licht vaalgrijs: diepe angst

Zwart algemeen: Vernietiging, dood, hopeloos, seksueel negatief.
Toelichting: Zwart is geen kleur, het duidt op een volkomen afwezigheid van kleur en licht aan, en duidt op een tegengestelde toestand van geestelijk inzicht. We kunnen ook grijs als zodanig beschouwen, ook dit is een gebrek aan instraling van genoeg licht.

Zwart, in dikke wolken: haat en kwaadwillendheid

Wit: hoger bewustzijn, invoelingsvermogen,energiestuwing, wijsheid, levenservaring, ontwikkelde spiritualiteit, tevredenheid.

Goud: zuiver intellect, toegepast op filosofie of wiskunde

Goudgeel: Idealistisch denken, hoge trap van wijsheid.

Zilver: Levendigheid, veelzijdigheid.

Bron: http://www.marjanka.nl/Energie/A_7.htm
Ariel
Ariel mrt 31 '11
nou dan pak ik de kleuren eruit en vindt ik het wel heel mooi laugh

Helder rood: energie, activiteit, moed, warmte, vitaliteit, emotionaliteit, temperament, materialisme, sexualiteit

Zacht geel intellect dat zich wijd aan spirituele zaken

Helder appelgroen: grote vitaliteit

Lichtblauw: toewijding aan idealen, zachtheid, incasseringsvermogen, mededogen, helderheid.

Violet: gereserveerdheid, spirituele ontwikkeling, hoger ik, intuïtie, mystiek, magie, paranormale begaafdheid, geloof, fantasie, wijsheid, kunst, creativiteit, inzicht, eenzaamheid.

Wit: hoger bewustzijn, invoelingsvermogen,energiestuwing, wijsheid, levenservaring, ontwikkelde spiritualiteit, tevredenheid

Dank je
gast
gast apr 1 '11
Zoals ik jou droom interpreteer lijkt het erop dat je het licht dat jij uitstraalt kan bundelen tot 1: wit licht.
Je kunt bent één op dat moment met al het licht dat in je is.
Geen filters meer dus een heldere blik op de wereld.
Wit licht is het hele lichtspectrum samen gebundeld. Alle kleuren van de regenboog samen is wit licht. In de droom weet jij dus hoe je jou licht moet bundelen.
Ariel
Ariel apr 1 '11
hmmm nu nog leren dit om te zetten in de werled buiten de dromen laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki