Loading...
nl

Dr. Masaru Emoto/Japan

Sundance
Sundance mrt 30 '11
Als gevolg van de krachtige 9.0 beving en de onwerkelijke tsunami bij Japan worden nog altijd duizenden mensen vermist.

Het is inmiddels 19 dagen sinds de ramp en al enige tijd raken de zee, lucht en de watermoleculen van omliggende gebieden radioactief besmet. Dr. Masaru Emoto draagt op basis van zijn uitgebreide kennis over water een mogelijke oplossing aan.

Met behulp van het huidige kennisniveau van de mens is gebleken dat het probleem niet gemakkelijk kan worden opgelost. Getracht wordt de reactoren af te koelen door ze te besproeien met water, echter blijft vervolgens zeer radioactief water achter.

Kunnen we niets anders doen?

Dr. Emoto denkt van wel. Na twintig jaar onderzoek te hebben gedaan naar water en waterkristallen is Emoto er getuige van geweest dat water positief beïnvloed kan worden wanneer het een pure vibratie ontvangt, ongeacht de afstand.

In de formule van Albert Einstein e=mc2 staat energie in dit geval voor het aantal mensen en het kwadraat voor het menselijk bewustzijn.

Het is nu tijd om de ware betekenis te kennen. Dr. Emoto roept op ons te verbinden in een ceremonie als gezamenlijke wezens van de planeet Aarde. Hij vraagt niet alleen de mensen in Japan maar alle mensen ter wereld om zo een oplossing te kunnen vinden voor deze crisis.

De procedure is als volgt:

Naam van de ceremonie: “Laten we onze gedachten van liefde en dankbaarheid sturen naar al het water in en rond de kerncentrale in Fukushima”

Dag en tijd: 31 maart 2011 (donderdag) om 12.00 uur in elke tijdzone

Zeg de volgende zin drie keer hardop of in jezelf: “Water in de Fukushima centrale, het spijt ons dat je moet lijden. Vergeef ons. We danken je en we houden van je”

Met liefde en dankbaarheid,
Masaru Emoto
Boodschapper van Water
Delen:
Mimosa
Mimosa mrt 31 '11
Wat goed dat je dit hier ook zet. Ik hoop dat er heel veel mensen mee gaan doen.
Sundance
Sundance mrt 31 '11
ja ik zet het gewoon overal neer. is in mijn gedachten te belangrijk om maarzo links te laten liggen. natuurlijk werkt niet allen dit, maar alle kleine beetjes helpen, lijkt me.
dankje Mimosa voor je reactie!
Beschermengel
Beschermengel mrt 31 '11


Oh vandaag is dat...ik doe ook mee smile...alle kleine beetjes maken grote!
Sundance
Sundance mrt 31 '11
Prachtig!
Dankjewel Beschermengel!
Alleen deze intenties al doen hun werk.
Dankje Allemaal!
Beschermengel
Beschermengel mrt 31 '11




...
Ariel
Ariel apr 1 '11
blushblushblushblushik las het te laat ,maar toch nog gedaan.
Beter iets dan niets zeg ik maar.
Groene_heks
Groene_heks apr 1 '11
Ik was twintig minuten te laat maar heb ook mee gedaan smile
Soulceress
Soulceress apr 2 '11
Hallo,
Wat biijzonder mooi!
Diep ontroerend.
Ik lees nu net pas deze oproep, en heb geen onderdeel kunnen maken aan deze enorme vloedgolf aan liefdevolle, positieve, en reinigende energie.
Wat een mooie man!
Zijn boek staat vol met bijzonder mooie plaatjes van waterkristallen die reageren op woorden, klanken, energieën. Waanzinnig! Het is ook sinds dien, dat wanneer ik met water bezig ben, onder het koken bijvoorbeeld, of simpelweg thee zet, mij er heel erg bewust van ben dat mijn gemoedstoestand en gedachtes effect hebben op het water. Ik denk, stuur bij het vullen van mijn karaf,pan of dergelijke altijd, "Luv 'n Lite" haha,ik geef zelfs soms kusjes aan mijn waterkan. Goede fun!
Elke dag even licht en liefde sturen naar Japan kan ik op zeker even doen. Het is dan wel geen grote golf, maar wel een constante. Helemaal als we het met z'n allen dagelijks even doen..

xVx
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 4 '11
Het volgende stuk wilde ik graag nog even plaatsen. Past wel bij dit onderwerp.

Gabriel's Boodschap betreffende Japan en Wereldgebeurtenissen
Onthulling van het Ascensieproces naar Zielsbewustzijn
Aartsengel Gabriël via Robert Baker

Hallo allemaal...

We wilden een gechannelde boodschap van Gabriel over de recente gebeurtenissen schrijven, zoals de aardbeving in Japan en de tsunami.

Over Japan - De boodschap over de ingrijpende veranderingen die binnen de politieke systemen en de Aarde zelf hebben plaatsgevonden is eigenlijk vrij eenvoudig.

Jullie bewegen je binnen de invloed van veel hogere energieën van wat we de Fotongordel noemen. Dit creëert een grote omwenteling van alle lagere, dichtere energieën, vooral waar er dominante energieën van onderdrukking zijn. Het zijn vooral deze plaatsen die op dit moment getroffen worden.

Jullie hebben een punt van kritieke massa bereikt, wat ertoe leidt dat de Aarde door versnelde veranderingen gaat. Dit komt als gevolg van de opgelopen stress die de mensheid haar heeft opgelegd. Nu reageert zij.

De "ley" (energie) lijnen van jullie planeet zijn aan het verschuiven door de invloed van de fotongordel en de aanpassingen van het opgevaren meesterschap. Zij maken verschuivingen in jullie planetaire roosters om te proberen nieuw evenwicht in alle relaties op de planeet te creëren.

De 7de Straal van bewustzijn is ook van invloed om evenwicht te creëren... wat eerst een instorting van alle oude systemen die uit evenwicht zijn teweegbrengt. Als systemen (individueel en collectief) niet bekommerd zijn om het welzijn van het geheel, zullen de nieuwe energieën tot instorting leiden en gewoon de waarheid onthullen van hetgeen uit balans is.

Jullie hebben nu als nooit eerder gezien een wereldwijde verbinding van bewustzijn gecreëerd, zowel op technologisch als op relationeel niveau van onderlinge afhankelijkheid. Het mondiale economische systeem is hier een voorbeeld van. Wanneer er een omwenteling in eender welk onderdeel van deze onderlinge afhankelijkheid is, komt er een golfeffect.

Dit alles is een perfect onderdeel om het eenwordingsproces aan te moedigen. Het onthuld dat jullie allemaal verbonden zijn en niet afgescheiden.

Jullie planeet bevond zich op een primitief niveau van bewustzijn en eigenbelang is een van de belangrijkste drijfveren dat mensen beginnen op te komen om te helpen. Dit maakt allemaal deel uit van het Goddelijk Plan, gebruikmakend van het feit dat de mensheid zich in afscheiding heeft geplaatst ten voordele van de krachten, elementen en structuren van jullie planeet.

Als er noodsituaties om te overleven voor nodig zijn, het zij zo ... om mensen samen te brengen in een gemeenschappelijke verbondenheid en zorg voor de menselijke conditie.

Dit is een manier om mensen te doen ontwaken voor een nieuwe richting of weg, afgestemd op de nieuwe 7de Straal die de collectieve planetaire persoonlijkheid snel zal beïnvloeden.

Dit gebeurt allemaal binnen jullie vrijheid van keuze, maar niet zozeer op een bewust persoonlijkheidsniveau, het is vooral het individuele zielsbewustzijn dat jullie probeert te inspireren vanuit de diepte van je zielsplan. Deze energieën rijzen in elk van jullie op in een poging om je voor te bereiden op zielsintegratie.

Dit zal ertoe leiden dat jullie groeien naar het potentieel en de ervaring van de waardering van het goed van het geheel, en jullie allen aanmoedigen om je verantwoordelijkheid te nemen.

Het verenigd veld zal op een of andere manier op jullie planeet verwezenlijkt worden, geleid door het Goddelijke Universele Plan.

Je kunt kiezen hoe je dit integreert ... bewust of onbewust. In het verleden gebeurde dit meestal door middel van een reactief overlevingsbewustzijn. Dit is het einde van die cyclus op jullie planeet en in het begin zijn er vaak extremen nodig om jullie aandacht te trekken.

Dit moedigt jullie aan om te reageren en in mededogen groeien. Er zal een groeiende synthese van bewustzijn zijn die de gewone man wakker maakt voor zijn persoonlijke kracht .

Over iets anders gesproken: Het recent aangenomen wetsvoorstel dat de bevoegdheid van mensen om hun eigen voedsel te verbouwen vogelvrij begint te verklaren, is een poging van het wereldmanagement team om de wereldvoedselvoorziening in eigen handen nemen. Monsanto bijvoorbeeld, manipuleert de DNA-structuur in zaden en creëert octrooien voor deze zaden als onderdeel van dat plan.

Dit alles gebeurt om jullie aan te moedigen te ontwaken. Er zal een punt komen waar de mensen zullen moeten opstaan en zeggen: "Genoeg." Jullie moeten verantwoordelijkheid nemen voor jezelf en grenzen stellen. Dit gebeurt nu in andere landen. Jullie spelen allemaal rollen die elkaar kunnen helpen om te ontwaken.

Er is niet zoiets zoals zelfgenoegzaamheid en narcisme om mensen in een "droomtoestand" van inactiviteit te houden... en gerust gelaten willen te worden in de comfortzone van persoonlijke bevrediging.

Jullie huidige bewustzijnsniveau heeft deze opschudding nodig. Dit maakt deel uit van het bewustzijn van een gewond kind en angstige beperkingen. De opportuniteit zit in het ontwaken en je volwassen, krachtige potentieel als heilige, geestelijke wezens op te eisen.

Het zal niet langer mogelijk zijn om als kinderen tegen het systeem te zeggen: "Zorg goed voor mij." We moedigen jullie aan om wakker te worden en in je kracht en potentieel te groeien, elkaar lief te hebben en te waarderen.

Copyright © 2011 Children of Light
Nederlandse vertaling © Ulla Mertens - The Golden Age

Dit artikel mag alleen in z'n geheel en ongewijzigd worden gekopieerd en verspreid met inbegrip van alle copyright-vermeldingen.

Bron: Children of Light

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki