Loading...
nl

paardendroom

Mirreke
Mirreke dec 6 '06
Ik heb vannacht een heerlijke droom gehad.
Ik was thuis (al was het dan niet hier) en ik ging mijn paard ophalen om te gaan rijden. Het gekke is dat het Licenne was, mijn verzorgpaardje wat 2 maanden geleden is overleden. Ik ging met haar rijden en later reed ik naar mijn huis. Door de brandgang en ik maakte haar in mijn achtertuin vast. Niemand keek raar op dat ik een paard in mijn achtertuin had staan. Mijn paard Licenne vond dit ook heel fijn, terwijl ze normaal al bang is van een plastic tas. Later steeg ik weer op en we gingen weer rijden. Het was zo'n heerlijk gevoel gewoon om te rijden! Toen maakte mijn dochter me helaas wakker.....
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 6 '06
Dit klinkt als een afscheidsdroom. Je paardje vertelt je dat haar angsten voorbij zijn (plastic zak, niet meer bang). Ze is in je achtertuin (lees thuis). Dit zijn iig de symbolen die ik eruit pik.
Mirreke
Mirreke dec 6 '06
Ja ik vind het een fijn idee dat ze afscheid kwam nemen. Ik heb haar door mijn angsten niet meer gezien. 3 dagen voordat ze overleed aan vergiftiging heb ik haar nog bereden. Ik mis haar ontzettend!
Ik mis de andere ook, Odesse vooral. Ik hoop dat ik snel beter ben.....rotgriep!!!
Mirreke
Mirreke dec 9 '06
Ik heb mijn paardendroom ook verteld aan mijn overbuuf. Ze zegt dat ik in de droom ZELF het paard ben. Dat ze me zo de "weg" willen laten zien. En ze lieten me zien dat ik dus van huis ga, eerst in de buurt en dan steeds verder weg.
Anyways.. ik kan het met beide heel goed vinden. Voor mijn paard en mezelf!
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 9 '06
Als je het er zelf mee kunt vinden is het altijd goed :).

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki